Ga naar inhoud

advies nodig!


dorrie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal 

 

Ik ben hier nieuw en post dus ook mijn eerste bericht.

Ik ga 27 maart een borstvergroting laten doen. Zelf heb ik echt bijna geen borsten. een aa tje dus. De chirurg zei dat voor mijn lengte en gewicht 300 cc goed is. ik loop ook al enkele weken rond met watergevulde zakjes van 300 ml zodat ik weet hoe groot dat juist gaat zijn.

Toch twijfel ik nog steeds over de grootte. ik wil ze ook ni te groot.

liefst zou ik gwn een c hebben. Maar mijn zus heeft dit jaren geleden ook laten doen (ook 300 ml en kwam van een a). en soms lijkt mij dit wel groot.

Ik heb volgens mij ook een breed borstbeen (4 cm spatie zit er tussen mijn borsten) nu heb ik toch een beetje bang dat die spatie nog groter gaat worden aangezien het achter de spier wordt geplaatst.  Ik lees gwn van alles en begin een beetje te twijfelen. Jullie advies is meer dan welkom! 

 

lieve groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dorrie,

 

Wat spannend gefeliciteerd! misschien kan ik je vertellen dat een bh maat weinig zegt voor het zicht (in mijn situatie).

Ik heb mijn protheses nu 14 jaar en toen ik ze heb laten plaatsen 245cc anatomisch kwam ik hiermee uit op een 70c, maar echt het lijkt gewoon een B bloot en in kleding draag ik nog steeds voorgevormd bhs.

Ik weet niet welke prothese jij krijgt? hier zit namelijk ook een groot verschil in hoe het eruit komt te zien.

Betreft borsten vergelijken, heeft weinig zin dat weet ik dan weer wel omdat iedereen een uitvegroting van zichzelf krijgt en ook iedereen een andere voor situatie.

Pak mij bvb toen, van aa en kwam bh maat 70c je denken WOW haha, was echt niet groot hoor.

Er werd me zelfs gevraagd of ik wel een BV had gehad? omdat ze geen verschil zagen met van te voren, maar dat snap ik wel! ik had toen ook altijd dikke bh's en kipfilets in mijn bh en mijn bv oogde idd minder:huh:.

 

Maak je niet te druk over de CCs want het ziet bij iedereen anders uit, en een bh maat gellof ik al helemaal niks meer van xx Lena

 

Ik wil nu zeker voor het oog een D, dus neem ik zeker een sport bh DD mee op consult bij mijn wissel hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.