Ga naar inhoud

xstephx : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hooooi... 

Ik heb raad nodig!! 

Ik heb 365cc gepast, ronde prothesen, wat ik ok vond.... maar ik zit nu er mee, zal dat uiteindelijk niet te groot zijn of juist te klein?? 

Als je het zo in je bh past, ziet er natuurlijk heel anders uit dan als ze er in zitten.... tevens waren die prothesen al behoorlijk fluffy en oud (zei de pc zelf, dat ze heel zacht waren door ouderdom) 

Ik ben heel klein, 1m63 en maar 55kg.... wil ze mooi groot maar moet ook niet watermeloenen hebben.... en wil natuurlijk ook niet hebben dat ze dan weer te klein worden en spijt van krijg.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Als je twijfelt kan je het beste nog een keer gaan passen. En daar ook een foto van maken. Van voor en van opzij. Dan kan je thuis nog even rustig kijken.

 

De pasproteses vond ik bij mezelf groter ogen dan dat het er nu daadwerkelijk uitziet. Ik heb getwijfelt met aantal cc tot de pc kwam aftekenen een paar minuten voor de operatie.  

Het is inderdaad moeilijk om een keuze te maken omdat je nu niet weet hoe het er straks uitziet. Veel meiden hebben dit twijfelprobleem tot de laatste dag.

 

Als je twijfelt tussen twee maten ga dan voor het grootst is mijn advies want meestal vallen ze wat kleiner uit dan bij het passen en je went er snel aan.

 

Misschien zijn hier ook meiden die ongeveer aan jouw lengte en gewicht voldoen met dezelfde aantal cc waar jij over twijfelt en mag je hun fotos zien.

 

Veel succes met beslissen

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi xstephx, 

 

het aantal cc's kiezen blijft lastig ;)

heb je van je pc nog meer keuze gekregen of alleen deze maat? 

En wat is je cupmaat nu en waar wil je op uitkomen? 

In mijn fotoalbum kun je zien hoe het eruit ziet met passen en hoe het na de operatie is. Ik ben nog maar 1,5 po hoor dus de boel moet nog indalen ;)

ik heb 300 cc anatomisch voor de spier. Bij dual plane plaatsing zeggen ze valt ook 50 cc weg achter de spier. 

Succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Maudje:

Hoi xstephx, 

 

het aantal cc's kiezen blijft lastig ;)

heb je van je pc nog meer keuze gekregen of alleen deze maat? 

En wat is je cupmaat nu en waar wil je op uitkomen? 

In mijn fotoalbum kun je zien hoe het eruit ziet met passen en hoe het na de operatie is. Ik ben nog maar 1,5 po hoor dus de boel moet nog indalen ;)

ik heb 300 cc anatomisch voor de spier. Bij dual plane plaatsing zeggen ze valt ook 50 cc weg achter de spier. 

Succes!! 

Hoooi, bedankt voor je reactie... ben nieuw op de forum en doet me echt goed om hulp te krijgen van "ervaren" maar ook echte vrouwen en niet zo maar drooge standaard texten te lezen!! 

Ik ben nu leeg b cup, en ik wil naar volle c, kleine d....

Ik heb veel gepast maar allemaal zoooo klein, en de grootste was 365, daar ging ik voor omdat hij mij eigenlijk niet groter gaf hahaha

Ik zie bij andere dames 350cc en ziet zooo groot uit!!! 

Ik ga nu naar een ander pc, want de vorige vond ik niet zo goed.... daar hoop ik genoeg "pasmogelijkheid" te hebben...

Had je het ook zo moeilijk om een keuze te maken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zinin:

Hoi hoi

Als je twijfelt kan je het beste nog een keer gaan passen. En daar ook een foto van maken. Van voor en van opzij. Dan kan je thuis nog even rustig kijken.

 

De pasproteses vond ik bij mezelf groter ogen dan dat het er nu daadwerkelijk uitziet. Ik heb getwijfelt met aantal cc tot de pc kwam aftekenen een paar minuten voor de operatie.  

Het is inderdaad moeilijk om een keuze te maken omdat je nu niet weet hoe het er straks uitziet. Veel meiden hebben dit twijfelprobleem tot de laatste dag.

 

Als je twijfelt tussen twee maten ga dan voor het grootst is mijn advies want meestal vallen ze wat kleiner uit dan bij het passen en je went er snel aan.

 

Misschien zijn hier ook meiden die ongeveer aan jouw lengte en gewicht voldoen met dezelfde aantal cc waar jij over twijfelt en mag je hun fotos zien.

 

Veel succes met beslissen

Xx

Dat Is een goede raad!! Foto's maken!! Ga ik zeker doen bij mijn volgende afspraak... ik ga nu naar een ander pc want bij se vorige had ik eigenlijk niet eens de kans om dat te doen, er was niet eens een spiegeL! !! Moest het maar zo van boven zien!! 

Was dat bij jou ook zo triest?? 

Hoeveel cc dacht je te nemen en hoeveel heb je uiteindelijk genomen? ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @xstephx Met 365 cc zal je zeker wel op volle C, kleine D uitkomen, misschien wel groter zelfs. Maar als je het bij het passen al te klein vond dan zou ik zeker groter proberen. Dr Nio staat erom bekend meestal iets verder te gaan qua aantal cc's dan andere artsen. Misschien kun je bij hem een consult inplannen? Hij opereert in Amsterdam en Rotterdam. 

 

Ik vond de keuze ook lastig. Ik had de keuze tussen 300 en 340 en heel lang getwijfeld. Ik heb de kleinere gekozen omdat ik echt niet te groot wilde, en ben er tot nu toe heel tevreden mee. Het is wel zo dat het heel snel went en ook bij het passen voelt het groter dan in werkelijkheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ben je op consult geweest? 

Beide chirurgen (Moojen-Zaal van Velthuis en Straten van Heyendael) vroegen beide of ze foto's moesten maken zodat ik het op mijn gemak nog terug kan kijken. Bij velthuis had ik een eigen shirtjes aan en bij Heyendael niet. Wellicht dat het makkelijker kiezen in als je een shirtje meeneemt waar jij je goed in voelt en die strak genoeg zit om de maat te beoordelen. 

 

Ik kan je geen advies geven over het aantal cc omdat ik zelf nog geen bv heb gehad of gepland heb staan. Wel twijfel ik na 2 consult ook over het aantal cc. Hoewel ik nu wel weet dat ik het aantal cc van mijn eerste consult echt te groot vind. Ik ga liever voor bescheiden dan voor mijn gevoel te groot. Maar dat is natuurlijk persoonlijk ;) 

 

Als je weet wat voor prothese het is (merk, type, projectie) dan zou je desert-rose of best_boobie een berichtje kunnen sturen. Zij kunnen aan de hand van voorsituatie en type prothese wel een schatting geven. Maar de daadwerkelijke cupmaat is niet hetzelfde als hoe het eruit ziet zeggen ze..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch wel triest niet eens een spiegel. Zelf ben ik bij velthuiskliniek geweest.ik kreeg uitgebreid de tijd om te passen. Er was een spiegel en de consulente gaf zelf aan om fotos te maken met mn mobiel. Ik kon daarna ook zoveel als ik wilde terug komen om te passen als ik twijfelde. Ik ging eerst voor 550 en 600 cc . Na nog een keer passen ging ik voor 650 en 700cc. Daarna getwijfelt tot de operatie of ik voor 600/650cc moest gaan of 650/700cc. Ik was bang voor te grote borsten of rimpelvorming. Dr v tits heeft mijn zorgen op het laatste moment weggehaald en toen ging ik voor het meeste aantal cc's. Ben nu heel blij met mn beslissing maar vond het zenuwslopend hoor allemaal dat getwijfel. Dus snap je cc drama wel. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 ik ben in België geweest bij het az lokeren, zijn naam ben ik vergeten!! Ik kreeg zelfs het gevoel dat ik maar zo snel mogelijk moest weg gaan want hij had genoeg mensen op de wachtzaal zitten.... 

Nu ga ik naar verdonck.... hoop dat hij "menselijker" Is hahaha en dat hij mij verder helpt uit mijn drama... ik wil ze ook niet super groot hoor, maar wil strax weer geen spijt hebben dat ze veel te klein zijn.... dit is ingewikkelder dan ik dacht haha

Ik weet niet eens welke merk prothesen het waren wat ik gepast heb.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat is dan inderdaad geen fijn consult. Geen spiegel, geen foto's, geen informatie. Dan heb je ook geen offerte gehad? Ik ga ook nog naar Verdonck vanwege de goede verhalen hier op het forum. Ik zou zeker foto's laten maken dat is zo handig. 

Foto's laten zien van wat jij mooi vind (wel een beetje vergelijkbaar met je eigen postuur) kan ook helpen zodat de chirurg weet wat jij bedoelt en dan je niet andere verwachtingen hebt dan hem..

Dat ben ik helaas vergeten bij mijn 2e consult, maar heeft bij Velthuis wel heel erg geholpen. Chirurg dacht namelijk anatomisch en de foto's die ik mooi vind zijn overduidelijk rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Offerte heb ik dus wel gehad!!! En de prijs dat hij mij gaf was meer dan 1000 euro meer dan wat hij op zijn site had staan, er zat namelijk geen kosten verdoving bij, geen huur operatie zaal,  geen Btw,  geen dit geen dat.... hij was echt een tegenvaller!!! Ben ook eens eerder bij een ander pc geweest, ik wil rond hij wou alleen anatomisch plaatsen, ik wou van -b naar volle c of kleine d en hij zei neeeen volle b Is mooi.... maar neeeen zei ik, ik wil C, daar droom ik van sinds "klein af"..... hij vond dat belachelijk.... ik tref het maar niet met de pc's.... daarom ga ik ook naar verdonck, hele goede commentaar gelezen hier en daar... en moet zeggen, zijn prijzen zijn ook super laag!!! (Dat barst mij ook een beetje zorgen hoor!!) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

 

Er zijn zat goede pc's die je zelf ook mee laten beslissen van wat jij mooi vind,die in Lokeren zou ik inderdaad maar niet doen, deze pc staat nu niet heel erg goed bekend.

 

Je moet gewoon een goed gevoel hebben bij een pc, en hem echt vertrouwen, want het is toch een behoorlijke operatie,en dan wil je wel dat het goed gedaan word.

 

Ik weet niet waar je gaat bij Dr. Verdonck, maar ik zou dan wel zijn eigen kliniek aanraden, Belgian Breast Clinic.

 

Een andere goede pc die ook al hier genoemd is, is Dr Nio.

En Dr straten zou je ook eventueel nog naar toe kunnen.Kliniek Heyendael

 

Een andere pc in Belgie,is Plovier, hij staat bekend om het plaatsen van grote protheses, maar als jij een wens hebt voor een bepaalde maat, en je neemt bij hem een foto mee van wat jij mooi vind, maakt hij dat precies na.

 

Ook is het zo dat prothese borsten altijd kleiner ogen dan echte borsten,ook is je bh maat altijd groter als dat je je borsten ziet in je blootje, dit zijn ook wel dingen die je mee moet laten wegen tijdens een consult

 

.En een lage prijs wil niet altijd iets zeggen, ook bijv bij Nio betaal je 3100 voor ronde protheses.

 

Kijk anders eens via de zoekbalk naar verschillende artsen, er is genoeg info te vinden

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaay @Desert-Rose dank je wel voor je bericht!! Tog wel gerust stellend iemand die zegt dat prijs wilt niet altijd iets zegt!!! 

Als ik vergelijk de prijzen dat ik allemaal heb gezien en gekregen met die van verdonck,  er Is een verschil van minimum duizend euro.... dat Is wat ik raar vond!! (Bijvoorbeeld bij de baronie te brugge kost het 4400 excl Btw! !!!! Bij verdonck 2600.... groot verschil!!)

Maar ik ga proberen daar niet aan te denken en 1 maart super blij naar mijn consult bij verdonck (via zijn eigen praktijk) hopend dat hij mijn cc drama definitief kan oplossen en zo dan... dood zenuwwachtig wachten tot 31 maart de big bobis Day hahaha

 

Dat Is dus wel mijn probleem, ik wil ze grootjes maar niet zoooooo groot.... ik moet echt niet van de super groot basketballen hebben, simpelweg omdat dat niet past met mijn lichaam, ik ben klein, dat staat niet mooi bij zo een klein lichaampje als de mijne.... maar wil ze weer niet te klein, want allez.... tis een moeilijk beslissing, kost veel tijd en geld en dan nog bij klein blijven Is zonde.... 

Ik ben moeilijk te begrijpen... I know!!! 

 

Toch super bedankt aan jullie allemaal die mee lezen en die reageren, Is super fijn om in contant te zijn met jullie :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xstephx

 

Nee je moet het echt niet altijd af laten hangen van de prijs,sommige klinieken vragen inderdaad de hoofdprijs, kijk naar Bergman, Velthuis.Voorbeeld: Nio in het OLVG=3100 euro, en in de Park Kliniek waar hij ook werkt betaal je bijna 800 euro meer,

 

Als jij je dadelijk goed voelt bij Dr. Verdonck dan kun je gerust je door hem laten opereren, 

 

Gewoon open het consult in gaan, al je vragen stellen, een voorbeeld laten zien wat jij mooi vind, dan de pasprotheses, hier krijg je enigszins een goed beeld hoe het er uit komt te zien, en het moet natuurlijk ook wel passen.

 

En ik snap je wel hoor, je wilt gewoon borsten waarbij jij je prettig kunt voelen, en daar gaat het toch om.

Het is wel zo dat de grote van borsten snel went, en soms kun je dan beter net iets groter gaan als dat je zelf in gedachten had,want achteraf spijt dat je ze toch te klein vind is zonde, in alle jaren hier heb ik een aantal keer gezien dat meiden ze echt te groot vonden,maar merendeel komt het tegenovergestelde voor.

 

Het is wel altijd spannend de consulten, maar je moet je altijd goed laten informeren,want het is geen halfje brood wat je gaat kopen.Dus goede voorbereiding is echt het halve werk.

 

Oh dat met de telefoons zijn we wel gewend, krijg je soms hele leuke en vreemde uitspraken mee te zien, omdat ze een eigen leven leiden.hahaha.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Happy(._.):

Ik ben 1.63 en 48 kilo ik heb 375cc van motiva kom op een 70e 70f uit ze zijn zeker niet gigantisch hoor 

Ooow, je bent min of meer net zo groot als ik.... zou ik foto's van je mogen zien?? Dat ik een idee krijg  van hoe groot zien er 375cc uit bij ons.... :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose ik ga jou advies volgen en binnen de mogelijkheden  groot nemen, uiteindelijk heb ik tog liever zeggen "te groot" dan "te klein"... mijn man verheugt zich ook op mijn nieuwe boobies, ik denk dat hij op een of andere manier toch een hart verzakking krijgt als ze te klein zijn hahahaha

 

Ik kom nu op een andere vraag.... als ze net geplaatst zijn, zien ze tog niet zo groot uit als na paar dagen/weken po... of zie ik dat verkeerd ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei xstephx:

@Desert-Rose ik ga jou advies volgen en binnen de mogelijkheden  groot nemen, uiteindelijk heb ik tog liever zeggen "te groot" dan "te klein"... mijn man verheugt zich ook op mijn nieuwe boobies, ik denk dat hij op een of andere manier toch een hart verzakking krijgt als ze te klein zijn hahahaha

 

Ik kom nu op een andere vraag.... als ze net geplaatst zijn, zien ze tog niet zo groot uit als na paar dagen/weken po... of zie ik dat verkeerd ? 

 

Ja moet je echt doen hoor meid,idd beter iets te groot dan te klein, oh die mannen, hij mag zich gaan verheugen, maar de eerste weken is het voor hem toch echt, kijken, maar niet aankomen :45: en mag hij jou alleen maar goed verzorgen en vertroetelen.

 

Klopt de eerste tijd zit er veel vocht en zijn je borsten groter dan een paar weken later,dan komt toch wel vaak dat er gezegd word, oh ze zijn klein, maar als de protheses dan eenmaal goed in gaan dalen veranderd er weer een heleboel, de borsten krijgen een rondere en vollere vorm, en het eindresultaat is ongeveer te zien tegen een maand of 3.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha @Desert-Rose ik ga zo'n elektrische vliegenmepper aanschaffen om mijn man uit de buurt te houden hahaha 

Hoop dat ik niet te veel pijn zal hebben...

Ik krijg de kribbels van geluk als ik er aan denk.... maar duurt nog zooo lang :'( nog heel maart moet voorbij </3

 

@Happy (._.) Ik besef nu dat ik geen foto's kan zien, ik ben nieuw op de forum (of Is het gewoon dat ik niet weet hoe dat moet!) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahahaha oh heerlijk.

 

Hoeveel pijn iemand heeft is nooit echt te voorspellen, maar met de goede pijnstilling rol je er meestal behoorlijk goed doorheen, de eerste 3 tot 5 dagen zijn over het algemeen het hefstigste.

 

Het duurt inderdaad allemaal lang,maar op deze manier kun je je al wel goed voorbereiden op allerlei dingen,  vragen etc.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

Hahahahahaha oh heerlijk.

 

Hoeveel pijn iemand heeft is nooit echt te voorspellen, maar met de goede pijnstilling rol je er meestal behoorlijk goed doorheen, de eerste 3 tot 5 dagen zijn over het algemeen het hefstigste.

 

Het duurt inderdaad allemaal lang,maar op deze manier kun je je al wel goed voorbereiden op allerlei dingen,  vragen etc.

xx

Hoop dat het 3 wordt en niet 5 haha want moet 6 dagen po al terug naar het werk :S 

Ik ben heel blij dat ik mij aangemeld heb bij de forum en dat ik met jullie kan praten en vragen stellen zonder dat er "raar" naar gekeken wordt... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt een beetje aan wat voor werk je doet, en inderdaad hoe je je voelt, sommige gaan na een week weer aan het werk, maar andere redden dat echt niet.

Heb je eventueel een backup plan als je echt niet na 6 dagen aan het werk kunt gaan?

 

Want je herstel is wel heel erg belangrijk hoor meis.

 

We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje,maar het is inderdaad fijn dat je hier gewoon open over dit soort dingen kunt praten, want op de 1 of andere manier is het voor buitenstaanders toch nog steeds een soort taboe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose ik heb geen plan B... na 6 dagen Is het echt terug aan het werk en geen andere optie mogelijk. ... ik werk in een hotel aan de receptie en tis behoorlijk moeilijk om hier een dagje verlof te nemen, dus langer dan 5 dagen wordt het super lastig!! Ik denk super veel paracetamol en ibuprofen mee brengen naar werk en niet te veel doen hahaha.... mooi zitten en lachen naar de gasten hahaha voor de rest moeten ze niets vragen of wachten tot de volgende collega volgende shift hahaha

 

Tis echt wat je zegt, bij sommige mensen als je borstvergroting zegt kijken ze je aan alsof je het aller ergste ter wereld doet!! Hatelijk vind ik dat!! 

En met mijn man kan ik wel er over praten maar uiteindelijk. .. hallo? Wat moet hij nou echt wel niet weten van een borstvergroting?!?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.