Ga naar inhoud

Anderniempje : 18 september 2017 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

 

Ik ben een transvrouw van 35, en vandaag heb ik m'n eerste consult voor een borstvergroting. Bij Borstenforum-favoriet dr. Nio. :)

 

Ik kan bestwel een beetje een hypochonder zijn, dus na de laatste berichtgeving in de media over siliconen (realistisch of niet) had ik voor mezelf zoiets van: dat moet ik niet doen. Dus het worden sowieso hydrogel-implantaten. Ik ben benieuwd wat dr. Nio daar voor moois mee kan. Ik heb wel wat foto's mee van wat ik wel en niet wil, maar weet eigenlijk nog niet wat ik kan verwachten. Kans dat ik straks met meer vragen terug kom dus :D

 

Ik lees stiekem al een tijdje mee op dit forum en wil hierbij iedereen die hier hun verhaal heeft gedeeld bedanken. Daar heb ik heel veel aan gehad bij m'n oriëntatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anderniempje

 

Hai en welkom op het forum :) 

 

Fijn dat je wat aan het forum heb gehad en de keuze heb kunnen maken bij een van onze tietengoden ;) Slim om foto's mee te nemen want dan heeft ie een beeld van wat JIJ mooi vindt en/of het resultaat haalbaar is. 

 

Zijn genoeg transgenders jouw voorgegaan dus als je hun reis wilt inlezen kun je dit in de zoekbalk terugvinden. Hoor de laatste tijd wel geluiden dat ie het druk heeft en sommige consulten een beetje te vlot lopen dus best kans dat je alsnog vragen hebt. Je kan hem daarna altijd mailen want daar reageert ie goed op!! 

 

Succes bij Nio :35: x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel. Het consult ging inderdaad erg snel; na netaan 20 minuten stond ik weer buiten. Mét een datum, dat wel.

 

Maandag 18 september mag ik me melden (ik kon al in mei terecht, maar dat was me te snel). Dan wordt er een hydrogel implantaat van 400cc onder de spier geplaatst en heb ik een heel mooi maatje 85B :) 

 

Het is wel een vakidioot zeg. :D Even kijken, 2 kipfiletjes passen (ene te klein andere te  groot)... "dan ga ik er tussenin zitten en wordt het 370cc"... nog even puzzelen en moeilijk kijken... "nee want onder de spier dus tóch 400cc".

 

Nouja, alleen maar beter. Hij heeft er duidelijk oog voor. Zo zag hij ook dat m'n tepels een beetje ongelijk zitten. De ene kant zit ongeveer 1cm lager dan de andere. Aangezien de implantaten onder m'n tepels komen komt de ene borst dus straks ook wat lager dan de andere te zitten. Achja, alleen Barbie is perfect, maar die is van plastic :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou heel graag een afspraak maken bij Dr Nio, maar ik lees veelal dat daar een verwijzing voor nodig is. Best vreemd als een (reguliere) borstvergroting en evt lift niet voor vergoeding in aanmerking komt. 

Heeft iemand enig idee waarom dat dan toch noodzakelijk is?

 

Alvast bedankt,

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly2.0Je kan ook bij Nio terecht via de Parkkliniek, dan heb je geen verwijzing nodig (maar is wel duurder). Het OLVG West is een ziekenhuis, dus daarvoor heb je een verwijzing nodig. Het voordeel is wel dat je consultkosten dan ten laste van je eigen risico komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Kelly2.0:

Ik zou heel graag een afspraak maken bij Dr Nio, maar ik lees veelal dat daar een verwijzing voor nodig is. Best vreemd als een (reguliere) borstvergroting en evt lift niet voor vergoeding in aanmerking komt. 

Heeft iemand enig idee waarom dat dan toch noodzakelijk is?

 

Alvast bedankt,

 

Groetjes 

 

Die heb je nodig als je bij hem wil i. Olvg, aangezien dat regulier ziekenhuis gewoon is!!

 

oooh wat spannend anderniempje! Goed gevoel erover? Je moet alleen nog wel even geduld hebben Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anderniempje wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat je al een datum hebt. Als je de datum hier in je topic zet en best_boobie of Desert-Rose tagged, dan maken zij alvast een operatieverslag aan als je dat wilt.

 

September duurt nog wel even, maar dan kan je er alvast lekker naar toe leven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei B00bies:

@Kelly2.0Je kan ook bij Nio terecht via de Parkkliniek, dan heb je geen verwijzing nodig (maar is wel duurder). Het OLVG West is een ziekenhuis, dus daarvoor heb je een verwijzing nodig. Het voordeel is wel dat je consultkosten dan ten laste van je eigen risico komen. 

Bedankt!

Weet je toevallig ook wat het verschil is in kosten in R'dam of A'dam?

Als het verschil niet groot is kan ik net zo goed in Rotterdam gaan aangezien i het toch zelf moet betalen. 

Betaal je in Rotterdam ook consult kosten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Kelly2.0:

Bedankt!

Weet je toevallig ook wat het verschil is in kosten in R'dam of A'dam?

Als het verschil niet groot is kan ik net zo goed in Rotterdam gaan aangezien i het toch zelf moet betalen. 

Betaal je in Rotterdam ook consult kosten?

Dat scheelt een hoop olvg west kost een operatie met siliconen protheses 3100 euro en met monobloc hydrogel 3500 euro. 

 

In de Parkkliniek heb je siliconen protheses vanaf 3940 euro en monobloc hydrogel voor 4420 euro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anderniempje:

Het is wel een vakidioot zeg. :D Even kijken, 2 kipfiletjes passen (ene te klein andere te  groot)... "dan ga ik er tussenin zitten en wordt het 370cc"... nog even puzzelen en moeilijk kijken... "nee want onder de spier dus tóch 400cc"

:45: maar wel een vakidioot met gouden handjes :P 

 

Gefeliciteerd met je datum en veel plezier met voorbereiden want je mag gaan aftellen!! @Desert-Rose Zal je titel voor je aanpassen! Op naar je NIO's :) 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel :) Net terug, want Nio liep flink uit en wij dus ook, dus we zijn maar ergens een hapje gaan eten (ook om het te vieren natuurlijk ;)). Aftellen gaat nog wel even duren: nog letterlijk 200 dagen te gaan :D


Maargoed, genoeg tijd om te zoeken naar de juiste verstelbare sport-BH. En uhm.. andere BH's natuurlijk :D (alles wat ik heb is straks te klein... heel vervelend :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anderniempje als de datum ineens vastligt gaat het kwartje pas later vallen. Je bent er dan zo lang mee bezig en ineens besef je dat je tieten krijgt :) 

 

Zijn genoeg topics over een sportbh dus daar kan je ervaringen van anderen in teruglezen.  

 

Veel plezier met je voorbereiding want tijd gaat sneller dan je denkt hoor xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!!
Goede keuze hoor, bij Nio!

Mag ik vragen hoe de rest van je traject verloopt? Als je het er liever niet over hebt, ook goed! :)

Ik zal je topictitel even aanpassen en je alvast verhuizen naar de operatieverslagen! Dan kun je in dit topic je updates blijven schrijven, en heb je alles makkelijk bij elkaar staan :35: 

Heel veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. Echt maf, nu heb ik m'n eigen topic over mijn borsten :) Ik heb er nu al zin in! :43:

 

De rest van m'n traject: m'n transitie bedoel je? Tsja, wat kan ik vertellen. Dat is best heftig :) Beetje understatement zelfs, vandaar dat ik al een tijdje aan de anti-depressiva zit.

 

Dat was maar goed ook, want ik heb van de zomer m'n geslachtsveranderende operatie  (srs) gehad en die was echt héél erg spannend. Wat dat betreft valt een borstvergroting alles mee (niet dat ik het niet ook heel spannend vind hoor, maar hiermee probeer ik het voor mezelf te relativeren :D).

 

In juni komt er ook nog een correctie van m'n srs aan (onder narcose), dus m'n 2017 zit weer bijna vol :45:

 

Verder, tsja, ik leef alweer een paar jaar als vrouw (die srs was écht voor mezelf, de rest van de wereld merkt er weinig van). Dat gaat gewoon goed. Op m'n werk kennen ze me niet anders dan als vrouw. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-3-2017 om 08:29 zei Anderniempje:

Dank je wel. Echt maf, nu heb ik m'n eigen topic over mijn borsten :) Ik heb er nu al zin in! :43:

 

De rest van m'n traject: m'n transitie bedoel je? Tsja, wat kan ik vertellen. Dat is best heftig :) Beetje understatement zelfs, vandaar dat ik al een tijdje aan de anti-depressiva zit.

 

Dat was maar goed ook, want ik heb van de zomer m'n geslachtsveranderende operatie  (srs) gehad en die was echt héél erg spannend. Wat dat betreft valt een borstvergroting alles mee (niet dat ik het niet ook heel spannend vind hoor, maar hiermee probeer ik het voor mezelf te relativeren :D).

 

In juni komt er ook nog een correctie van m'n srs aan (onder narcose), dus m'n 2017 zit weer bijna vol :45:

 

Verder, tsja, ik leef alweer een paar jaar als vrouw (die srs was écht voor mezelf, de rest van de wereld merkt er weinig van). Dat gaat gewoon goed. Op m'n werk kennen ze me niet anders dan als vrouw. :)

Welkom op de geweldige forum. 

Ik ben ook hypochonder dus snap je gevoel heel goed.  Heb er wel therapie voor gehad maar oké...het gaat nooit helemaal weg dat gevoel 

Schijt 7 kleuren 21 mrt :P

fijn dat je een datum hebt. Kun je je weer ergens naar toe leven en oriënteren :D

en wat goed dat je dit voor jezelf doet. Top 

:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, March 06, 2017 om 08:29 zei Anderniempje:

Dank je wel. Echt maf, nu heb ik m'n eigen topic over mijn borsten :) Ik heb er nu al zin in! :43:

 

De rest van m'n traject: m'n transitie bedoel je? Tsja, wat kan ik vertellen. Dat is best heftig :) Beetje understatement zelfs, vandaar dat ik al een tijdje aan de anti-depressiva zit.

 

Dat was maar goed ook, want ik heb van de zomer m'n geslachtsveranderende operatie  (srs) gehad en die was echt héél erg spannend. Wat dat betreft valt een borstvergroting alles mee (niet dat ik het niet ook heel spannend vind hoor, maar hiermee probeer ik het voor mezelf te relativeren :D).

 

In juni komt er ook nog een correctie van m'n srs aan (onder narcose), dus m'n 2017 zit weer bijna vol :45:

 

Verder, tsja, ik leef alweer een paar jaar als vrouw (die srs was écht voor mezelf, de rest van de wereld merkt er weinig van). Dat gaat gewoon goed. Op m'n werk kennen ze me niet anders dan als vrouw. :)

Zo mooi dat het allemaal kan! Maar het lijkt mij wel heel erg zwaar voor je. Al die operaties. Herstel en wennen aan een nieuw lichaam.

 

Het zal het uiteindelijk vast allemaal waard zijn en straks mooie borsten als kers op de taart. 

 

Ik heb er bewondering voor, dat je dat allemaal maar ondergaat en doorstaat. :116:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Anderniempje!

ik heb even meegelezen hoor! Respect voor jou en bedankt voor je eerlijke verhaal. Fijn dat je ook echt spijkers met koppen slaat. Daar waar er veel mensen zijn die er alleen van dromen maar het niet aandurven, doe jij het gewoon!

 

Ik zit me ondertussen te verheugen op m'n consult, nog maar een paar daagjes. Bij jou had Nio aangegeven dat je al in mei kon toch? Ik ben benieuwd of dat voor mij ook nog een mogelijkheid is.. Spannend! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Wow. Tijdje niet gereageerd hier :huh: En nee, ik ben niet stiekem onder het mes gegaan, m'n ingreep is naar morgenmiddag in de Parkkliniek in Rotterdam verplaatst. Ach, één dagje extra wachten kan er ook nog wel bij B)

 

Ik vind het wel spannend. En een heel gek idee, dat ik morgen eindelijk m'n felbegeerde borsten krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.