Ga naar inhoud

Borstvergroting voelt ongelijk


Aanbevolen berichten

Ik heb 12 dagen geleden een borstvergroting gehad. Beide 325cc. Nu merk ik dat mijn linkerborst wat meer volume heeft en wat hoger staat dan mijn rechterborst. Ook voel ik het de post operatieve bh iets strakker zitten aan de linkerkant dan aan de rechterkant. Nou had ik voor de borstvergroting niet echt wat om mee te werken, dus is het mij ook niet opgevallen of de een nou net iets groter was dan de ander. Is dit iets wat vaker voorkomt? Ik maak me best zorgen want wil niet dat er een te groot verschil zit en dat vind ik nu wel. Kan dit gewoon zwelling zijn? Trekt dit nog weg? Of gaat dit zo blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ruby,

 

Je bent pas 12 dagen PO, er kan nog zoveel veranderen.  Ik zou me daar zeker geen zorgen over maken. Al is het volstrekt normaal dat je dat wel doet. Je wil ten slotte dat het perfect is nu. Vertrouw erop dat het goed komt. Ik ben nu 8 weken PO en ze beginnen nu eindelijk even groot te ogen. Ik had ook een flink verschil in het begin en heb verschillende maten gekregen, maar juist de grootste maat oogde kleiner, maar nu zijn ze gelijk. Komt allemaal goed. En als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon je PC bellen. 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid je bent PAS 12 dagen PO! je kan ze nog echt niet vergelijken met elkaar!! het zijn 2 aparte operaties, en genezen in hun eigen tijd! de een staat sowieso nog wat hoger, misschien strakker, nog wat meer vocht etc etc! echt geduld hebben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.