Ga naar inhoud

1 jaar PO grens


Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd of er nog wat meiden zijn die al over de 1 jaar grens zijn. Hoe kijken jullie erop terug? En lopen jullie nog tegen dingen aan??

 

ik heb zelf nog mt regelmaat strakke harde borsten.. leek gisteren net of ik pas week PO was! Huid glom zelfs helemaal..

 

dragen jullie nog steeds snachts een sport bh? Hebben jullie alles weer opgepakt? Hoe is jullie maat gegaan door het jaar heen?

 

 

liefs valeria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 13 maande po van mijn prothese wissel. Men rechter borst blijft een probleem ivm spanning op men spier. Toch heeft de pc hier geen verklaring voor. Buiten dat ik nog een half jaar moet wachten en dat het dan hopelijk beter is. Ik zou het zo opnieuw doen maar dan voor men spier. 

Het verhindert het sporten toch wel naar mijn gevoel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2017 om 11:17 zei Valeria:

Ik ben benieuwd of er nog wat meiden zijn die al over de 1 jaar grens zijn. Hoe kijken jullie erop terug? En lopen jullie nog tegen dingen aan??

 

ik heb zelf nog mt regelmaat strakke harde borsten.. leek gisteren net of ik pas week PO was! Huid glom zelfs helemaal..

 

dragen jullie nog steeds snachts een sport bh? Hebben jullie alles weer opgepakt? Hoe is jullie maat gegaan door het jaar heen?

 

 

liefs valeria

 

Hoe heb jij deze dingen ervaren? Je bent ook ruim een jaar nu toch?

Ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Valeria 

 

10jul heb ik 2 jaar mn Nio's :) 

- buikslapen gaat prima alhoewel ik een zijslaper ben ( bij massages voel ik niets meer zitten)

- sport niet dus heb niets te melden hierover

- slaap regelmatig nog met een sportbh ( zitten ze niet in de weg op mn zij haha)  Soms heb ik ook het "gevoel" dat als ik op mijn zij lig (zonder bh) dat ik ze soort van hun plek duw. Voel wel iets! Het mag gewoon hoor en er gebeurt niets maar zit in mn hoofd :145: 

- zijn superzacht nu en denk ook niet dat ze zachter worden als een natuurlijke borst. Zijn iets steviger maar goed, ik kom van plat! 

- zijn heel soms nog gevoelig maar dat zal wellicht komen door mijn maandelijkse periodiek. Had ik ook zonder protheses.

- bh maat schommelt maar dat heeft te maken met lingeriemerken. Soms 70F/E/G?? Had laatst 75F.. Zijn voor mij gewone volle borsten bij mijn lichaam en kijk niet echt naar de cupmaat meer. Ben begonnen in de eerste herstelweken met een sportbh D cup ;) Zit wel verschil tussen sport en lingerie bh's!! 

- enige pijntjes nu; als ik een bh aandoe waarin de beugels toch te kort zijn en deze niet goed zit om de prothese. Krijg ik een soort "beurs gevoel" aan binnen/buitenkant van de randen. Heb gemerkt dat de duurdere bh's dit niet bij mij veroorzaken. Heb best brede borsten en hou hier rekening mee met mn cupmaat. 

- littekens zijn heel lichtjes te zien ( heb ook getinte huid dus helemaal weg zullen ze nooit zijn) 

 

Kortom, nergens meer last van, doe alles en zie ook geen veranderingen meer!

xx

 

hieronder nog een topic ;) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier 14mnd PO. rechts voelt natuurlijk. Links schuurt nog van binnen. Word langzaam iets minder. Kan alles doen. Op m'n buik slapen is geen probleem. Draag wel sportbh in de nacht. Ook hier soms last van drukkende beugels maar verder niet. Ook voelen ze heide zacht al is links soms de spier wat strak. Dit merk ik met bv linkerarm omhoog doen. Maat is constant 75E/70F. Helemaal happy ermee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.