Ga naar inhoud

Hersteloperatie binnen 1jr en toch betalen?


Linf

Aanbevolen berichten

Ladies

 

Ik krijg een correctie operatie wegens een bottoming out. En dit binnen een jaar. Ik had wel verwacht dat dit garantie zou zijn....maar moet 850 euro betalen.

 

Wie heeft ook iets dergelijks meegemaakt en moest jij betalen of viel het onder garantie?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eens in je papieren moeten kijken wat er allemaal onder garantie valt ( en binnen welke termijn) want ik weet toevallig dat het bij Mackytje wel gewoon kosteloos gedaan word ( wel andere arts en kliniek) maar het is bij haar vrij snel na bv ontstaan, en daar ligt soms het verschil, garantie of niet.

 

Maar het is wel even slikken als je toch ineens weer een bedrag op moet hoesten.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dan vind ik wel heel bijzonder... heb zelf geen ervaring, maar vriendin wel, en haar is gezegd dat ze alleen voor evt nieuwe implantaten moet betalen. Wel andere complicatie, wel boerhaave.. ze mot een deze dagen bevestiging ervan krijgen mt prijs specificatie.. ben benieuwd (zag in je andere berichten dat je daar was geweest)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Karin1985:

Maar alles binnen een jaar valt toch binnen garantie?? Dit is toch een complicatie. Klinkt mij gek in de oren. Eerste jaar is nazorg toch inbegrepen is mij altijd gezegd 

 

je zou inderdaad zeggen van wel, maar er word nogal vaak onderscheidt gemaakt tussen verschillende complicaties, en hoe snel ze zijn ontstaan na een bv, en of het is ontstaan door een fout van de pc, neem bijv een double bubble, is 9 van de 10 keer door een fout van de pc,en dan valt het automatisch onder garantie, en bij een bottoming out word gezegd, dat niemand van te voren kan weten of dat kan ontstaan, terwijl ik zelf als leek zou denken, als iemand een hele soepele huid heeft, kan een pc toch wel inschatten of er risico daarvoor aanwezig zou zijn.

 

Maar het is zeker krom, maar heb het vaker gezien dat het soms toch voor eigen kosten komt,maar dat wil niet zeggen, dat je dan gelijk daarmee akkoord moet gaan, en ik zou er zelf zeker op door gaan, en proberen het kosteloos op te laten lossen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie berichten! Ik ga er nog eens achteraan. Ik wil alleen een goede relatie houden met hem....ik leg toch wel weer mijn lot in zijn handen

 

Ik hoop ook zo dat dit de laatste operatie is. Hij gaf aan dat mijn huid slap is...wellicht sta ik over een jaar weer met dit probleem......hij kon daar natuurlijk geen garantie over geven. Heb nog gevraagd of evt een matje mogelijk was van breform maar dat gaf te veel.complicaties.

 

Nou Fingers crossed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies, gewoon nog eens overleggen, en ik snap je wel dat je de verstandhouding goed wilt houden.

 

En de meningen over breform lopen ook nogal uiteen, sommige zeggen dat het maar gebruikt word tot een C of D cup, en sommige zeggen dat er geen beperkingen zijn qua maat. Een complicatie kan voorkomen om dat het matje van kunststof is, en je niet weet hoe het lichaam daarop reageert.

Verder heb je ook een versteviging met varkenshuid, alleen dit is behoorlijk duur.

 

Soms kunnen artsen ook een dubbele flap maken van het huidoverschot, en op die manier krijg je dan ook een extra versteviging.

Wat wilt van der Weij nu gaan doen, want het zou zeker hel frustrerend zijn als het weer kan gebeuren, dus ik hoop met je mee dat dit je laatste operatie is, en je eindelijk eens kunt genieten.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Desert-Rose:

Ja precies, gewoon nog eens overleggen, en ik snap je wel dat je de verstandhouding goed wilt houden.

 

En de meningen over breform lopen ook nogal uiteen, sommige zeggen dat het maar gebruikt word tot een C of D cup, en sommige zeggen dat er geen beperkingen zijn qua maat. Een complicatie kan voorkomen om dat het matje van kunststof is, en je niet weet hoe het lichaam daarop reageert.

Verder heb je ook een versteviging met varkenshuid, alleen dit is behoorlijk duur.

 

Soms kunnen artsen ook een dubbele flap maken van het huidoverschot, en op die manier krijg je dan ook een extra versteviging.

Wat wilt van der Weij nu gaan doen, want het zou zeker hel frustrerend zijn als het weer kan gebeuren, dus ik hoop met je mee dat dit je laatste operatie is, en je eindelijk eens kunt genieten.

 

xx

varkenshuid?? wow.....

 

hij haalt alleen een reep weg zegt hij (en daarmee mijn verschrikkelijk lelijke littekens die wel op een EEG lijken), die dubbele flap lijkt mij juist een beter idee. Ik ga hem nog eens informeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linf:

varkenshuid?? wow.....

 

hij haalt alleen een reep weg zegt hij (en daarmee mijn verschrikkelijk lelijke littekens die wel op een EEG lijken), die dubbele flap lijkt mij juist een beter idee. Ik ga hem nog eens informeren.

 

Ja ze kunnen zoveel, maar het is heel erg duur.

 

Ja ik weet dan dat ze ipv de reep huid weghalen die op een bepaalde manier dubbelklappen en zo steun kunnen creeren, idd maar eens navragen.

 

Ja nou idd die littekens dat zal zeker een doorn in het oog zijn.

 

Nou meis, ik hoor het allemaal wel van je.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.