Ga naar inhoud

Ils_e : 4 januari 2017 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hi allemaal! toch erg benieuwd geworden naar dit forum!

 

4 januari is het gebeurd en ben ik geopereerd!! van dubbel doperwt (aa) -_- naar een 70 C! (215cc dual plane!)

wat een verschil en wat ben ik gelukkig! :)

A.s woensdag alweer 8 weken PO. wat gaat dat super snel!

Inmiddels smeerde ik na 2 weken 2 x daags litteken creme, nu nog steeds overgens.

Wanneer werd het bij jullie minder rood en zachter? en minder hoog? mijn littekens voelen nu nog wat hobbelig aan. als je wat harder over je littekens wrijft zeg maar dit is niet zichtbaar.

 

Liefs

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ils_e:

Hi allemaal! toch erg benieuwd geworden naar dit forum!

 

4 januari is het gebeurd en ben ik geopereerd!! van dubbel doperwt (aa) -_- naar een 70 C! (215cc dual plane!)

wat een verschil en wat ben ik gelukkig! :)

A.s woensdag alweer 8 weken PO. wat gaat dat super snel!

Inmiddels smeerde ik na 2 weken 2 x daags litteken creme, nu nog steeds overgens.

Wanneer werd het bij jullie minder rood en zachter? en minder hoog? mijn littekens voelen nu nog wat hobbelig aan. als je wat harder over je littekens wrijft zeg maar dit is niet zichtbaar.

 

Liefs

 

 

 

 

He meis,

 

Ik heb je titel even aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates neer zetten.

Door wie en waar ben je geholpen, dan kan ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Fijn dat je zo gelukkig er mee bent, dar doe je het tenslotte voor toch? Lekker van genieten.

 

Dat het litteken nog hard en bobbelig is hoort erbij, dat is bindweefsel aanmaak, maar gaat de komende tijd minder worden, ook het rode is normaal, het kan 18 maanden duren voordat een litteken helemaal is genezen.

Je kunt proberen om heel voorzichtig een beetje tijdens het smeren te masseren,dit kan helpen om het zachter te maken, gewoon met kleine ronde bewegingen over je littekens.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.