Ga naar inhoud

Mynthe : 20 maart 2017 : Dr. van Eeckhout : OLV Aalst


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik ben een meisje van 22 jaar.

Ben 1m60 en heb een kleine A-cup.

Hierdoor voel ik mij al enkele jaren onzelfzeker, zo dat ik zelf geen bikini durf dragen op vakantie.

Heb 12 januari mijn eerste gesprek gehad en zou 210 in beide borsten gaan zodat ik zou uitkomen op een mooie C cup. 

Ik heb mij hier aangemeld om in contact te kunnen blijven met andere vrouwen die ook een BV laten doen en waar ik nog vragen aan kan stellen, want die zijn er zeker wel! :)

 

Groetjes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mynthe

 

Welkom op BF :) 

 

Genoeg dames hier die je kunnen adviseren en waarmee je kunt meekletsen in de chat!! Mag ik vragen bij wie je een consult hebt gehad? Hoe heb je de passessie ervaren en had je voorbeeldfoto's bij je? Ga je nog ander consulten ondernemen? Wat een vragen he... Hahaha..lekker nieuwsgierig hier ;) 

 

Zou lekker veel lezen en kennis opdoen.. had mij toen ook veel geholpen!!

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei BrownieG:

@Mynthe

 

Welkom op BF :) 

 

Genoeg dames hier die je kunnen adviseren en waarmee je kunt meekletsen in de chat!! Mag ik vragen bij wie je een consult hebt gehad? Hoe heb je de passessie ervaren en had je voorbeeldfoto's bij je? Ga je nog ander consulten ondernemen? Wat een vragen he... Hahaha..lekker nieuwsgierig hier ;) 

 

Zou lekker veel lezen en kennis opdoen.. had mij toen ook veel geholpen!!

x

 

 

Dank je voor de reactie! :)

Ik heb een consult gehad bij dokter Van Eeckhout. Heel vriendelijke, zachte man. Voelde me meteen gerust gesteld. 

Was raar om de nieuwe maat op mezelf te zien, maar voelde me instant gelukkkg. Hij heeft een 3D scan gemaakt en daarop de gewenste maat ingevoerd zodat ik de nieuwe borsten meteen op mezelf kon zien :).

23 februari heb ik mijn volgend consult en nadien datum vastleggen :).

Heb juist twijfels bij de maat, heb al veel gehoord dat na de operatie en als de zwelling is afgenomen de maat kleiner is dan verwacht...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je goed voelt bij je PC :) 

 

Als je twijfels hebt, nogmaals passen want 200cc is idd niet veel. Het is toch een heuse operatie en je moet er geen spijt van hebben dat je te klein heb gekozen. Zou voorbeeldfoto's zoeken en vragen aan je PC of dit haalbaar is bij je. Hiernaast je dikste Push-up aandoen en als je hiermee blij bent...aan de PC vragen of je dezelfde projectie krijgt ( hoever ze naar voren staan). Voorkom je wellicht een teleurstelling straks!  

 

Na de operatie is de zwelling idd uit je borsten maar je prothese daalt wat in waardoor je de onderkant van je borst voller wordt. Gedurende het jaar vormen je borsten nog bij, worden ze zachter maar ....je krijgt hierdoor geen extra cc's bij :P 

 

Nogmaals passen en je gevoel volgen

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei BrownieG:

Fijn dat je goed voelt bij je PC :) 

 

Als je twijfels hebt, nogmaals passen want 200cc is idd niet veel. Het is toch een heuse operatie en je moet er geen spijt van hebben dat je te klein heb gekozen. Zou voorbeeldfoto's zoeken en vragen aan je PC of dit haalbaar is bij je. Hiernaast je dikste Push-up aandoen en als je hiermee blij bent...aan de PC vragen of je dezelfde projectie krijgt ( hoever ze naar voren staan). Voorkom je wellicht een teleurstelling straks!  

 

Na de operatie is de zwelling idd uit je borsten maar je prothese daalt wat in waardoor je de onderkant van je borst voller wordt. Gedurende het jaar vormen je borsten nog bij, worden ze zachter maar ....je krijgt hierdoor geen extra cc's bij :P 

 

Nogmaals passen en je gevoel volgen

x

 

 

Goede morgen :D

Inderdaad, met wat ik hier lees is 200 niets in vergelijking..

Ga dit inderdaad nog eens goed bespeken met hem.

Zei wel dat ik niet veeeeel meer moest nemen omdat ik nogal mager ben en dit anders niet mooi zou zijn in vergelijking met mijn lichaamsbouw. :) 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mynthe  Het kan best dat 200cc jouw mooi staat hoor. Je moet je ook niet blind staren op het aantal CC!! Goed kijken wat JIJ mooi vindt en/of dit passend is bij je lichaamsbouw/wensen... 

 

Vb ik ben 1.68 ( slank-53 kilo) en wilde volle vrouwelijke borsten en heb 500cc ervoor nodig gehad om te krijgen wat IK wilde. Mijn voorsituatie was ook a/b maar heb wel brede schouders dus kon dit makkelijk hebben. Ook achter de spier omdat ik niet veel borstweefsel had en randen/rimpels hiermee wilde voorkomen. Wilde meer dan mijn Push -up en heb mijn PC voorbeeld boobs gegeven van niemand minder dan Halle berry :4: Zien eruit als volle D/kleine E maar draag in lingeriematen nu een 70F ( 70F=75E=80D) ...klinkt hudge maar nepborsten vallen kleiner uit. 

 

Idd goed bespreken met je arts en bij twijfel kun je altijd nog een consult bij een ander nemen. 

 

Xx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei BrownieG:

@Mynthe  Het kan best dat 200cc jouw mooi staat hoor. Je moet je ook niet blind staren op het aantal CC!! Goed kijken wat JIJ mooi vindt en/of dit passend is bij je lichaamsbouw/wensen... 

 

Vb ik ben 1.68 ( slank-53 kilo) en wilde volle vrouwelijke borsten en heb 500cc ervoor nodig gehad om te krijgen wat IK wilde. Mijn voorsituatie was ook a/b maar heb wel brede schouders dus kon dit makkelijk hebben. Ook achter de spier omdat ik niet veel borstweefsel had en randen/rimpels hiermee wilde voorkomen. Wilde meer dan mijn Push -up en heb mijn PC voorbeeld boobs gegeven van niemand minder dan Halle berry :4: Zien eruit als volle D/kleine E maar draag in lingeriematen nu een 70F ( 70F=75E=80D) ...klinkt hudge maar nepborsten vallen kleiner uit. 

 

Idd goed bespreken met je arts en bij twijfel kun je altijd nog een consult bij een ander nemen. 

 

Xx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikzelf ben 1.60m en weeg maaar 46kg.. ben in overweging om nog contact op te nemen met een ander PC. Heb hier al veel goeds gelezen over Dr Verdonck. Heb jij kunnen kiezen qua projectie, hoogte, decollete en hoever ze uit elkaar staan?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mynthe:

Ikzelf ben 1.60m en weeg maaar 46kg.. ben in overweging om nog contact op te nemen met een ander PC. Heb hier al veel goeds gelezen over Dr Verdonck. Heb jij kunnen kiezen qua projectie, hoogte, decollete en hoever ze uit elkaar staan?

X

 

Hoever ze uit elkaar gaan staan heb je niet in de hand. Een bv is een vergroting van je oorsprongkelijke situatie. Dus als je nu iets scheve borsten, ver uit elkaar staande borsten heb... corrigeert dit iets maar neemt niet alles weg!! Ook dit dien je van te voren goed te bespreken met je PC want een hoop denken dat ze naast elkaar komen te staan... Dr Verdonck is ook goed en kan met jouw voorsituatie ook mooie borsten maken.

 

Ik heb ze ook niet dicht naast elkaar hoor maar een plungebh maakt het goed :) 

 

( ik heb ze in juli al 2 jaar hihi) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei BrownieG:

 

Hoever ze uit elkaar gaan staan heb je niet in de hand. Een bv is een vergroting van je oorsprongkelijke situatie. Dus als je nu iets scheve borsten, ver uit elkaar staande borsten heb... corrigeert dit iets maar neemt niet alles weg!! Ook dit dien je van te voren goed te bespreken met je PC want een hoop denken dat ze naast elkaar komen te staan... Dr Verdonck is ook goed en kan met jouw voorsituatie ook mooie borsten maken.

 

Ik heb ze ook niet dicht naast elkaar hoor maar een plungebh maakt het goed :) 

 

( ik heb ze in juli al 2 jaar hihi) 

x

Dit had ik bij mijn eerste consult allemaal gevraagd omdat ik dit op het internet had gelezen.

Zei mij inderdaad dat dit allemaal niet kan beslist worden..

Waar heb jij jouw bv ondergaan? :) 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mynthe:

Bij mij zou het 4500,- kosten, wat ook duurder is dan ik hier al heb gelezen..

En, tevreden? :)

X

 

Poehee wat een verschil...nou had ik het wel geweten haha

Ja tevreden maar maatje meer had makkelijk gepast ;) Helaas is het niet iets zoals schoenen kopen ..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei BrownieG:

 

Poehee wat een verschil...nou had ik het wel geweten haha

Ja tevreden maar maatje meer had makkelijk gepast ;) Helaas is het niet iets zoals schoenen kopen ..

 

xx

Klein verschilletje maar he :D

Kuch kuch!

Ik ga nog eens bij een andere PC gaan bevragen :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een goedkopere prijs wil ik absoluut niet zeggen dat je daarop moet selecteren he!! Want als mijn PC deze prijs vroeg had ik het gewoon gedaan. Je moet selecteren op kennis/kunde en nazorg van PC. Hiermee wil ik niet suggereren dat jouw gekozen PC niet goed is ( ken hem niet)  maar omdat ik ben geholpen door Nio vindt ik zijn prijs wat schappelijker gezien zijn ervaring en bekendheid.

 

( ik heb in zijn privekliniek ook 4000 betaald ;) mja die ligt naast mijn deur haha, dus te lui om voor goedkoper naar Amsterdam af te reizen) 

 

heel veel wijsheid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei BrownieG:

Met een goedkopere prijs wil ik absoluut niet zeggen dat je daarop moet selecteren he!! Want als mijn PC deze prijs vroeg had ik het gewoon gedaan. Je moet selecteren op kennis/kunde en nazorg van PC. Hiermee wil ik niet suggereren dat jouw gekozen PC niet goed is ( ken hem niet)  maar omdat ik ben geholpen door Nio vindt ik de prijs wat schappelijker! 

 

( ik heb in zijn privekliniek ook 4000 betaald ;) mja die ligt naast mijn deur haha, dus te lui om voor goedkoper naar Amsterdam af te reizen) 

 

heel veel wijsheid xx

Ik was heel zeker van mijn stuk bij mijn PC, maar door al de positieve reacties op Verdonck ben ik echt benieuwd naar hem en zijn mening..

Een tweede mening kan nooit kwaad zeker :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mynthe:

Ik was heel zeker van mijn stuk bij mijn PC, maar door al de positieve reacties op Verdonck ben ik echt benieuwd naar hem en zijn mening..

Een tweede mening kan nooit kwaad zeker :)

Xx

 

Daarom!! Ben je ook breed geïnformeerd naar de mogelijkheden die bij jouw mogelijk zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goeie middag dames,

 

Eindelijk datum geprikt voor operatie.

20 maart word ik geopereerd door Dr Van Eeckhout.

Ik vind dat dit nog heel snel gaat!

In beide borsten gaan ze 255 cc inbrengen.

Ben heel zenuwachtig voor de narcose en de pijn nadien.

Duimen maar!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mynthe

 

He meis,

 

Fijn dat je een datum hebt, kun je vanaf nu lekker af gaan tellen.

 

Ik heb even je topics samengevoegd, gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Morgen is het eindelijk de dag!

Waar ik van een meisje in een vrouw verander :D

Moet er om 7 uur zijn en ik word om 9 uur geopereerd.

Kijk er enorm naar uit, maar ben zo bang..

Van de narcose en het ontwaken nadien.

Ben nogal een emotionele meid dus ben bang dat ze mij als wenend zullen moeten verdoven :P

Iemand die op voorhand ook bang was van narcose?

 

Liefs! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mynthe, heel veel succes vandaag. Het is nu tien uur geweest, dus waarschijnlijk word je net de operatiekamer uit gereden. Rustig aan hè meis. We horen wel hoe het gegaan is. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een verslagje schrijven over vandaag. :)

Om 7 uur me aangemeld, zeiden me dat ze mij rond 9 uur kwamen halen. Eventjes schrikken als ze om 8u20 al achter mij kwamen.

Was zo nerveus, maar toen ik op de tafel lag was ik rustig.

Rond 10u30 helemaal wakker :D.

Alles ging goed tot mijn zuurstof heel snel begon te dalen. Alarmpje ging af. Ging precies flauwvallen.

Pijnstiller gegeven en toen ging het beter.

Heb wel een enorm beklemmend gevoel op de borst door de band. Hoelang blijft dit ongeveer zo?

Nu thuis, nog pijnstiller genomen en hopen dat het een rustige avond blijft..

Ik hou jullie zeker en vast nog verder op de hoogte.

 

Liefs!  Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.