Ga naar inhoud

Lieke046 : 22 februari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben Lieke, 31 jaar oud en heb 2 dagen geleden mijn bv gehad door dr Verdonck in de Wellnesskliniek Genk. Ik heb 280cc dual plane gekregen en moet zeggen dat het me tot nu toe allemaal heel erg is meegevallen. Heb niet echt pijn alleen is alles erg stijf en opgezwollen. Vooral op mijn buik en de zijkanten zijn dik en onderussen ook al blauw. Maar daar hadden ze me al voor gewaarschuwd dus wachten het maar rustig af verder.

Ik ben heel blij dat ik voor dr Verdonck heb gekozen, wat een fijne man is dat. Ook in de Wellnesskliniek alleen maar positieve ervaringen gehad.  Echt heel fijn dit forum, heb er veel aan gehad al tot nu toe. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lieke046

 

He meis, gefeliciteerd met je nw boobs.

Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt met zowel de pc als de kliniek, geeft dan toch een goed gevoel.

En goed om te horen dat je zoveel aan dit forum hebt gehad tot nu toe.

 

Sommige meiden zijn inderdaad behoorlijk blauw, en dat trekt dan omlaag door de zwaartekracht.

 

Kijk wel uit dat je niet te veel gaat doen,en echt goed op tijd je rust pakt, want als je bijna geen pijn hebt ( wat natuurlijk super is) ben je heel snel geneigd om dingen te gaan doen.

 

Ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates neerzetten.

 

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieke,

 

gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Hoe is je 1e reactie?! 

Ik mag in maart! Ik krijg 300cc dual plane rond. Maar ik twijfel enorm of ze niet te groot gaan worden... dat wil ik nl absoluut niet! Heb jij een foto van evt voor en na situatie? Ik ben op zoek naar mensen die dus ong rond de 300 hebben gekregen. En ja ik snap dat iedere situatie anders is, maar zo hoop ik ee idee te krijgen.

bedankt alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames! Ik vind het soms nog steeds onwerkelijk maar word iedere blijer met mn nieuwe boobies. Foto's heb ik nog niet omdat het nog steeds helemaal ingepakt zit. Ben zelf ook heel nieuwsgierig hoe het gaat worden. Zodra het verband eraf is zal ik wat foto's maken.

Ik wilde ook echt niet te groot en zat met 280cc aan de max volgens dr Verdonck (voor een 'naturel look'

dan) maar ben ook vrij smal en fijn gebouwd. Maar als ik zo door de bandage heen kijk lijken ze nog vrij klein.. maargoed nog even afwachten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.