Ga naar inhoud

Magidl : 21 maart 2017 : Dr. Mertens


Aanbevolen berichten

Hey lieve mensen hier , 

 

Ik ben Magali, 30 jaar en nieuw hier ...

Heb 12 j geleden een borstreconstructie oneergaan omdat ik 1 borst had die ni meegroeide ,nu 12 jaar later (jaja de chirurg zei het ook net) ik moest normaal

Gezien 2 j gelede op controle . (Dokter Merten was ni goe gezind ..) . Ik heb vn woe heel pijn in mijn borst ... vrijda morgen nr huis dokter en dandere nr chirug driekt allelaal onderzoeken heel de week .... ecHo, mammografie en mri ... daarnet teruggweest bij de chirug ... wat ik dacht en de huis dokter .... protjes moet vervangst worden ... nu ik heb een fobie vragen naalden en ben sowieso een heel bange voor deze operatie 'waarom omdat ik op mijn  18 echt en trauma aan die borstreconstructie heb overgehouden ,., ik heb geweend vanaf dat ik binnenkwam tot ik buiten ging ik heb toen die fobie opgelopen ... nu wou ik aan jullie jullie ervaringen vragen ... Doet dit Veel pijn na de operatie?lang revalideren? Kan ik ook vragen om me in slaap te doen met een masker .. ze sprak ook vn een drain? Voor het vocht ... 

 

Bedankt voor jullie reacties !Lieve groetjes de operatie is 21 03 2017 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, en welkom, 

 

Het eerste stukje van wat je schrijft heb ik 3 keer moeten lezen om het een beetje te begrijpen :45:

 

Weet je, als je zoveel pijn hebt, en de protheses moeten echt vervangen worden, dan is dat helaas iets waar je doorheen moet, wel is het zo dat je medicatie kunt vragen waardoor je iets rustiger en een beetje slaperig word.

 

Het infuusnaaldje kom je niet omheen, dat heb je echt nodig, maar je kunt vragen of ze op de plek waar infuus komt, Emla creme willen smeren, dit verdoofd de huid, en is de prik dus veel minder pijnlijk, je krijgt ook wel een kapje, maar daar komt zuurstof doorheen.

 

Het is begrijpelijk dat je een trauma hebt door eerdere ervaringen, maar als je goed en duidelijk aangeeft dat je zo bang bent, kunnen ze er rekening mee houden, en je dus medicatie geven.

 

Het herstel is altijd anders, en het is niet te voorspellen hoeveel pijn je zult hebben, maar ook daar zijn goede pijnstillers voor, en dan rol je er meestal redelijk goed doorheen.

 

Ieder herstel of het nu een wissel of een eerste bv is, duurt 6 weken, in die periode word je kapsel aangemaakt, en moet je je dus ook aan de regels houden.

 

Meis, het gaat echt allemaal goed komen, en ik zou me niet al te druk maken.

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.