Ga naar inhoud

310CC : 20 februari 2017 : Dr. van Drunen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hi, ik ben 20 jaar oud en heb 310 CC laten plaatsen. Het zijn ronde protheses achter de borstspier. Ik ben 1,64 cm lang en weeg 55 kilogram. Verder heb ik een sportief lichaam en breed gebouwd.

 

ik heb mij 2 dagen geleden geopereerd bij Bergman kliniek in Rijswijk.  Mijn vraag is: ik heb vandaag pas 4 paracetamol geslikt omdat de pijn wel uit te houden is. Ik houd niet echt van medicijnen en pijnstillers. Ben ik Een geluksvogel of moet de ergste pijn nog komen? 

 

Vandaag heb ik mijn boobs voor het eerst gezien toen ik mocht douchen.. werd helemaal misselijk ervan en voelde heel gek. Durfde geen beweging te maken pas nadat ik de BH weer om had wel

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@310CC

 

Gefeliciteerd met je boobs en welkom op BF :) 

 

Je bent een van de geluksvogels als ik het zo lees :35: Herstel is bij iedereen anders, de een rolt er doorheen en de ander heeft heel veel pijn. En misschien heb jij wel een hogere pijngrens. Als jij het hiermee redt is het prima! 

 

Wel rustig aan blijven doen in je herstelweken ondanks dat je geen pijn hebt. Soms ga je dan onbewust alles sneller oppakken en je kapsel wordt de komende 6 weken rondom je protheses aangemaakt dus doe rustig aan de komende tijd. 

 

Het is idd wennen als de tweeling effe los uit de bh gaat. Je voelt ze dan goed hangen zo kort po. Sommige douchen met een reserve bh en op een krukje onder de douche totdat ze zich er beter bij voelen.

 

Ik weet niet door welke PC je bent geholpen? Je kunt de naam in de zoekbalk ingeven en andere operatieverslagen lezen zodat je enigzins wat kunt herkennen in het proces. 

 

Fijn herstel xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@310CC

 

he meis, gefeliciteerd met je nw boobs, 

 

Soms gebeurt het inderdaad dat je er redelijk pijnloos doorheen kunt rollen, en dat is alleen maar fijn toch, pas wel op dat je daardoor niet teveel gaat doen.

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, als je mij alleen nog kunt vertellen door welke pc je bent geholpen, dan zet ik dat ook nog even in de titel.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Desert-Rose:

@310CC

 

he meis, gefeliciteerd met je nw boobs, 

 

Soms gebeurt het inderdaad dat je er redelijk pijnloos doorheen kunt rollen, en dat is alleen maar fijn toch, pas wel op dat je daardoor niet teveel gaat doen.

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, als je mij alleen nog kunt vertellen door welke pc je bent geholpen, dan zet ik dat ook nog even in de titel.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Hi,

 

Dr. van Drunen heeft mij geopereerd! Ben er super blij mee.. bijna geen pijn gehad alleen als de siliconen verschuiven staan mijn nekharen overeind 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een sport bh bij Bergman gekocht en deze draag ik sinds ik wakker ben van de operatie

 

wat ik bedoel met verschuiven is bijvoorbeeld als je omhoog komt vanuit ligstand of andersom. Misschien is het indd me spier maar ik voel dat het dan niet lekker zit en dan wijzig ik me houding en dan gaat het prima 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei 310CC:

Ik heb een sport bh bij Bergman gekocht en deze draag ik sinds ik wakker ben van de operatie

 

wat ik bedoel met verschuiven is bijvoorbeeld als je omhoog komt vanuit ligstand of andersom. Misschien is het indd me spier maar ik voel dat het dan niet lekker zit en dan wijzig ik me houding en dan gaat het prima 

 

Ok, dat bedoel je, maar omhoog komen of gaan liggen, moet je ook vanuit de buikspieren doen, want je mag niet op je armen steunen, want dan gebruik je je borstspier, en dat mag niet.

 

Je moet je echt de eerste 6 weken goed aan de regels houden, want in die weken word je kapsel aangemaakt,en door "foute"bewegingen kun je dat proces verstoren, dus je moet echt oppassen met wat je doet.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.