Ga naar inhoud

Mijn nieuwe ik


Kelly2.0

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen!

 

Ik ben Kelly en woon in Brabant. Getrouwd en heb 2 kinderen in de leeftijd van 8 en 3 jaar. 

 

In 2015 ben ik geopereerd aan een GBP, hierdoor ben ik ruim 35 kg afvallen. Dolgelukkig met mijn nieuwe lichaam, enkel mijn borsten zijn een drama. Ik kom van een volle D cup en heb nu lege theezakjes in de maat 70A :'(

Sinds een tijdje ben ik me aan het oriënteren op een bv.

 

Ik heb een consult gehad bij Diana Gabriels, zij adviseerde me 375cc en lift was niet persé nodig als ik deze maat prothese zou nemen. 

Mijn tweede consult was afgelopen zaterdag bij de Wellnesskliniek in Genk, deze arts 'wilde' me niet opereren zonder lift aangezien dat gewoonweg te lelijk zou worden. Hij raadde me een verkleining/ lift aan met 200cc of max 240cc protheses zodat het nog bij mijn lichaam zou passen (Ik ben 168 lang en weeg 58 kg).

Volgende week heb ik nog een consult staan bij de Veldhoven kliniek.

 

Ik wil heel graag mooie borsten die bij mijn lichaam passen, dus absoluut niet te groot. Mijn ideaal zou een (kleine) C cup zijn.

 

Aangezien er ontzettend veel prijsverschil zit tussen de klinieken èn enkel bv of ook een lift twijfel ik heel erg....

 

Ik zou graag in contact komen met meiden die zich herkennen in mijn verhaal. Groot gewichtsverlies en hierdoor lege borsten overgehouden.

Ik ben heel erg benieuwd naar het traject dat jullie hebben afgelegd, welke kliniek en welke arts jullie geholpen heeft. 

 

Alvast heel erg bedankt!! 


Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kelly mijn vriendin, had zelfde veel afgevallen... en lege borsten zeg maar... en we zijn bij kliniek veldhoven geweest bij koeijers... ik voor borstvergroting en mijn vriendin borstvergroting met lift, hij vertelde haar errlijk dat er klinieken zijn die bv doen zonder lift toe te passen... en dan krijg jd echt daarna veel spijt... omdat het er niet mooier op gaat worden... hij meet het op en zegt eerlijk hoe het erbij staat zeg maar... ze is nu 5 weken po en ergggg mooi resultaat van werk koeijers. En ik ook bv nu 2 weken po en tevreden... maar ga op je gevoel af... waar je je fijn bij voeld.... hoop dat je er iets aan hebt ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi  Kelly,

 

ik ben weliswaar geen 35 kg afgevallen, maar onze maten komen zowat overeen. Ik ben 1m68, weeg +/-59 kg. Ik kreeg een borstlift (in mijn geval verkleining, dan vergroting zeg maar) met Mentor 245 cc, druppelvorm). Ik ga op het zicht uitkomen op een kleine C. Als je wil kan je bij mij eens lezen.

 

Groetjes,

MissV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.