Ga naar inhoud

Krullenbol : 3 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb mij nieuw aangemeld en ik word binnenkort geopereerd door dr. Verdonck bij de BBC.

Ik heb gekozen voor de Motiva implantaten.

 

Mijn allereerste consultatie was in de Wellness kliniek bij dr. Damen, maar ik had hier niet zo'n goed gevoel bij...hij adviseerde mij trouwens om maximaal voor 300cc te gaan en dit zou nog een natuurlijk resultaat geven, passend bij mijn lichaam.

 

Na verdere research kwam ik terecht bij dr. Verdonck in de BBC. Tijdens het passen kwamen we uit op 320 cc (ik wist toen nog niet dat dit 320 cc was) dit ook mooi bij mijn lichaam past.

Omdat ik toch nog erg twijfelde voor de hoeveelheid cc ben ik nog eens op consultatie gegaan, omdat ik nu wist dat ik voor de Motiva implantaten kies, moet ik tussen de maten 315 en 335 kiezen. Hij vond dat 335 cc nog mooi zou passen bij mij lichaam en dat veel dames achteraf toch liever de grotere hadden genomen. Maar nu twijfel ik toch of dit niet net te groot gaat zijn. Ik wil het wel echt natuurlijk houden.

Ik ben trouwens 1.73 cm en 58 kilo.

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met info/foto's/ervaringen...zodat ik een uiteindelijke beslissing kan nemen!

 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Krullenbol! Haha leuke naam.

 

Wat voor cup heb je nu? 

Ik weeg zelf 63 kg en ben 1.74. Nu weet ik niet hoe je gebouwd bent natuurlijk, maar dat komt al aardig in de buurt. Zelf heb ik nu een 80a/b (normaal kan je m'n voorsituatie zien bij mijn foto's), en ga voor Motiva 315cc, ook in de BBC. Hij zei me dat dit een grote C, kleine D zou worden en perfect zou passen. De maat groter vond ikzelf te groot dus daar hebben we het niet over gehad. De knoop moet je helaas zelf doorhakken, maar als Verdonck zegt dat het nog natuurlijk oogt, mag je daar wel gerust in zijn. Misschien kan je nog eens gaan passen, met verschillende types blouse, T-shirt, trui...? Want in iedere top zien ze er weer anders uit ^_^ In je hoofd zit je nu waarschijnlijk te denken: bestond er maar 320cc van Motiva! 

 

Succes met kiezen! In de zoekbalk kan je foto's zoeken van Motivaresultaten. 

 

Groetjes

Lien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lien!

 

Ja dat komt dicht in de buurt! Ik ben wel slank gebouwd...ik heb een 75 a/b

Ik denk dat ik toch ook ga voor de 315 cc, want het resultaat van het passen is natuurlijk ook nog zonder bh...

En weet je al je operatiedatum? Ik ben volgende week vrijdag al aan de beurt!

 Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Krullenbol, 

 

Lastig he dat kiezen. Je kunt altijd best_boobie vragen om het voor je na te rekenen. Zij kan goed inschatten wat het ongeveer gaat worden.

 

Ik word deze vrijdag geopereerd door dr. Verdonck. Ben 1.72m en weeg 66kg. Mijn voorsituatie is een lege B75. (Denk dat het ook wel in een A past) Ik ga voor Motiva Full Ergonomix 400cc. De mm liggen zo dicht bij elkaar, dat het weinig scheelt en dan kun je het beste voor de grootste gaan, ivm dat het zo snel went. Ook ik heb aangegeven dat het zo natuurlijk mogelijk moet ogen. Graag borsten en geen tieten. Volgens dr Verdonck zal dit ook zo zijn. (Weeg dan ook heel wat kilootjes meer dan jou) 

Het blijft moeilijk dat kiezen en de twijfels zullen nog wel 100x door je hoofd spoken. Erg he. 

 

Succes met je keuze. 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krullenbol

 

He meis, 

 

Het verschil tussen de 315 en 335 cc is zo weinig, dat je echt zonder risico voor de grootste kunt gaan.

Als jij met passen blij werd van de 335 moet je bij die keuze blijven, zodat je niet achteraf zegt, had ik maar.

 

Ook is het zo dat prothese borsten kleiner ogen dan echte borsten.

 

Ik heb gelijk even je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates, vragen en na je operatie je verslag neerzetten.

 

Nu lekker af tellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2017 om 14:02 zei Krullenbol:

Hoi Lien!

 

Ja dat komt dicht in de buurt! Ik ben wel slank gebouwd...ik heb een 75 a/b

Ik denk dat ik toch ook ga voor de 315 cc, want het resultaat van het passen is natuurlijk ook nog zonder bh...

En weet je al je operatiedatum? Ik ben volgende week vrijdag al aan de beurt!

 Groetjes

Wauw zo snel! Succes alvast! Al een keuze kunnen maken ondertussen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mia '82 Je bent dus afgelopen vrijdag geopereerd...Hoe is het gegaan? En heb je al een beetje kunnen kijken?

Ben super benieuwd!

 

@Desert-Rose Bedankt voor het aanpassen! Ik hoor inderdaad dat veel meiden nog wel iets groter hadden gewild...heb nog altijd geen keuze kunnen  maken! Heb tot nu toe alleen nog foto's gevonden van Motiva 315 cc maar nog niemand met Motiva 335cc...

 

@lien. Nog geen definitieve keuze kunnen maken, ben nog altijd druk bezig met foto's kijken op het forum...heb nog niemand gevonden die de Motiva 335 cc heeft...Wanneer ben jij aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krullenbol

 

Verschil tussen 315 en 335 is inderdaad echt heel klein. Ze zeggen dan dat je altijd voor de grootste moet gaan. Dat wilde ik ook doen vrijdag. Ik twijfelde tussen 375 of 400, maar voor de operatie heeft Verdonck echt aangegeven dat 400 niet mooi zal zijn en 375 echt het beste is. Ondanks dat dit verschil ook echt maar heel klein is. Heb dus uiteindelijk naar hem geluisterd. Er zit nu 375 in. Motiva Full. 

 

Ik zal vandaag even mijn operatieverslag schrijven in mijn topic. Die kun je dan lezen. De start vrijdag was zwaarder dan ik dacht, maar gelukkig gaat het nu weer goed. Op dit moment zit alles in drukverband, dus ik kan niks zien. (Ik heb een foto geplaatst) maar tot zo ver wel tevreden over de grootte die ik zie. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.