Ga naar inhoud

Ervaring MOTIVA Prothesen


Gast Cathytje

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Ik krijg in augustus mijn borstvergroting met motiva prothesen. Ik vind er weinig info over terug. Zijn dit wel goede prothesen?

Zijn er hier meiden met ervaring? Positief, of negatief.

Mijn pc zegt dat deze levenslang kunnen blijven zitten, omdat deze onmogelijk kunnen lekken. Dat lijkt me al een goed punt. Maar ik zit met zoveel twijfels :wacko:. Ik heb namelijk een serieuze medische achtergrond en de schrik zit er in voor infecties, afstoting en dergelijke,...

Graag jullie ervaringen en indien mogelijk wat uitleg over dit soort prothesen.

Alvast bedankt! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cathytje

 

Hoi hoi,

 

Heb je de zoekbalk gebruikt? Er zijn genoeg topics over dit merk te vinden hoor want is een prima merk die door goeie PC's worden gebruikt! De huidige protheses hebben een vaste gel ( uitgezonderd een paar protheses)

 

Met het gegeven dat ze levenslang erin kunnen zitten heb ik zelf nog wel twijfels want slijtage speelt toch wel een rol omdat je lijf toch ook ouder wordt en alles een houdbaarheid heeft. Zal een topic voor je eronder plaatsen, pagina 3 want heb deze vraag ook ooit gesteld :) 

 

 

Hiernaast lees ik vaak dat er dames zijn die een medische achtergrond hebben zich ook verdiepen in de polyurethaan protheses en de hydrogel. Beiden hebben hun voor en nadelen maar je zou je er eens in kunnen verdiepen via de zoekbalk? Hiernaast zou je dit ook kunnen bespreken met je PC? Ik weet natuurlijk niet je medische achtergrond en in hoeverre jullie de beslissing hebben gemaakt voor de motiva. Geef je wel deze kennis mee :) 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel dames @Happy(._.) @BrownieG Ik ga me verder verdiepen. Het is ook allemaal zo spannend en de beslissing kan je leven zo grondig veranderen. Ik wil dit al jaren, maar ben zoooooo zenuwachtig! Die complicaties hadden niets met m'n borsten te maken hoor, maar het maakt me toch wel onzeker over het verloop van de operatie. bon, ik heb nog tijd tot augustus om me goed te informeren en ik mag zo veel als ik wil langsgaan bij m'n pc. Dat is inbegrepen in de prijs, dus ga ik daar ook gebruik van maken. Liefs Cathytje :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cathytje  Bespreek je angsten met je PC want ze kunnen een hoop wegnemen door een deskundig uitleg erover te geven. Meestal maken we ons zenuwachtiger omdat we zelf niet veel kennis hebben over hoe en wat :)  Lijstje met vragen verzamelen en bespreken nadat je jij je hier grondig heb ingelezen whahahaha... Je hebt er idd de tijd voor ;) 

 

Fijne oriëntatie 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG thx meid, dat ga ik zeker doen! En verder, idd het forum goed doorlezen.... Leuke bezigheid, een echte verslaving :P

Nog 1 vraagje.... is het bij jou allemaal wat meegevallen? Ik bedoel dan het herstel vooral. En ben je tevreden met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cathytje

 

yes, ben een van de gelukkigen die een fijn herstel heeft gehad ( achter de spier) en tevreden met mijn cocosnoten. Past netjes met mijn postuur en mocht best een slagje groter hihi. Natuurlijk heb ik ook pijntjes gehad en alle sympthomen die bij een herstel horen maar was goed te doen. De eerste week lekker mijn pijnstilling opgemaakt :P ... Of ik nou pijn had of niet..(mijn snoepjes) Ben niet van de pijn haha.. 

 

Ik had ook uit voorzorg alle maatregelen genomen om ieder risico te ontwijken en ruim de tijd genomen om te herstellen. Alles goed voorbereid en goed ingelezen zodat ik wist wat ik kon verwachten. Ook mijn PC heerlijk gestalkt met mijn vragen zodat ik de achterliggende reden ook kon snappen van wat er gebeurde met mijn lijf! BF heeft hier ook zeker aan bijgedragen :) 

 

Mja, iedereen hersteld anders en zo ook borsten. En als je eenmaal door de herstelweken heen bent, vliegt de tijd en wen je aan je boobs. Heb nu echt niet door dat ze erin zitten.. Ben ermee geboren :P 

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.