Ga naar inhoud

Eindelijk vergoeding !


Benieuwdmens

Aanbevolen berichten

Hi! 

Ik zou mij even voorstellen en mn verhaal doen.

Ik ben 22 jaar en 1,77 lang. Ik sport veel en weeg 61 kilo. 

Sinds mijn 11e kreeg ik borsten (of eigenlijk erwten). Sinds dien is het niet verder ontwikkeld maar zijn de erwten platte kleine schijfjes geworden met een beetje vet.

 

Hier ben ik altijd onzeker over geweest. Vaak zag ik meiden met weinig borst die zich fijn voelden en ik kon niet begrijpen waarom ik dat niet had! Nou waren die meiden altijd wel kleiner en paste het beter bij hun lichaam.

Ik heb lange benen, ronde billen, platte buik en vervolgens geen borsten. Als ik mijzelf in de spiegel zie zie ik een soort man met lang haar.

 

Ik heb een jaar geleden besloten dat ik een borstvergroting wou. Ik heb een afspraak gehad bij Diana gabriel en ben gaan sparen. Toen vond ik ergens een artikel dat borstvergroting in het basisverzekering kwam in 2017. Ik zag de voorwaarden over geen ontwikkelde borsten. Toen ik dat  las dacht ik dat het de moeite waard was om tot 2017 te wachten en een aanvraag te doen.

 

Aanvraag gedaan via chirurg in het ziekenhuis. Afgewezen. Weer aanvraag gedaan met aantonen echo. Ik kreeg vorige week te horen dat deze wel geaccepteerd werd en ik krijg m'n volledige operatie vergoed! Alleen eigenrisico moet ik betalen. 

 

Ik heb de 23e m'n eerste gesprek bij Bergman en hoop dat ik daarna snel geopereerd kan worden! Ik ben er helemaal klaar voor :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.