Ga naar inhoud

Even voorstellen..


Nina1625

Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames,

Hierbij zal ik mij even voorstellen...

 

Ik ben Nina 37 jaar oud, moeder van 2 kindjes van 2 en 4 jaar oud.  6 maart word ik geopereerd (ik weet niet of ik de naam van de arts en de kliniek mag noemen...) Ik krijg een borstlift en een lipo van buik, maag, flanken en rug. 10 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad maar na 2 zwangerschappen waarbij ik beide keren 25kg ben aangekomen (voornamelijk alleen op mijn bovenlichaam) zijn mijn borsten niet meer wat ze zijn geweest. Tevens heb ik verschijnselen van, zoals de arts het noemt bottoming out. Mijn tepel zit nog op de juiste hoogte maar onder mijn tepel is het aardig "doorgezakt" en boven mijn tepels heb ik weinig volume. 

 

Tevens heb ik een iets vooruitstaand borstbeen waardoor mijn borsten nogal opzij hangen. Volgens mijn huidige pc is destijds ook voor een te breed en te plat implantaat gekozen. Nu worden de implantaten smaller en wordt aan de zijkant van mijn borsten eea aan elkaar gehecht zodat ze meer naar het midden komen. 

 

Ik moet nog kiezen uit 2 maten siliconen protheses. Naturel Allergeen trm 330 of trlp 265.

 

Destijds vond ik grote borsten mooi maar nu wil ik een wat kleinere maat. Doordat mijn borsten nu zo breed zijn heb ik een cupmaat 75f. Ik vind het erg lastig om in die maat mooie lingerie te vinden. 

 

Ik hoop nu dus op wat smallere borsten maar wel met wat meer projectie naar voren. 

 

Destijds zijn de implantaten voor de spier geplaatst nu worden ze dual plane geplaatst. Ik kan me herinneren dat ik destijds totaal geen pijn had. Is dat met plaatsing dual plane anders?

 

Heeft er iemand op dit forum ervaring met een borstlift en lipo tegelijkertijd? Ik heb zo het vermoeden dat ik enige tijd uit de roulatie zal zijn maar hoor graag verhalen van ervaringsdeskundigen... 

 

Dank voor jullie reacties en een fijn weekend!!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, en welkom

 

Ja hoor, je mag hier gewoon de naam van je pc en kliniek noemen, dat zetten wij ook in de titel als je eenmaal een operatie datum hebt.

 

Dat hoor je toch wel vaker dat er na zwangerschap met redelijk wat kilo's aankomen de borsten redelijk gaan hangen, en helemaal als je een dunne huid hebt en dan ook nog de protheses voor de spier, dan kan inderdaad een bottoming out gaan ontstaan.

 

Je moet altijd rekening houden dat je je 6 weken goed aan de regels houd, en met die extra hechtingen helemaal,dan moet je zeker de eerste weken heel rustig aan doen, en echt uitkijken met bewegingen van de armen, omdat die hechtingen vrij fragiel zijn,en is ook wel iets pijnlijker qua herstel.

Ook is dual plane over het algemeen ook wel iets pijnlijker dan plaatsing voor de spier, maar met de goede pijnstilling rol je er meestal goed doorheen.

 

Ik weet niet welke protheses je nu hebt maar de TRM is in verhouding met de TRF ook een stuk breder, dus het hangt er nu echt vanaf hoe breed de protheses zijn die je nu hebt, wat voor verschil dat gaat maken.

 

TRM is een Moderate : 330 cc - 12.25 breed - 4.1 projectie

TRF is een Full             265 cc - 11 breed - 4.5 projectie

 

Succes met je keuze, en als je blijft twijfelen kun je altijd nog eens terug om een keer extra te passen.

 

xx

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.