Ga naar inhoud

2 maanden po en ik voel me prothese zitten?


Brendax

Aanbevolen berichten

Ik ben nu 2 maanden po en voel in linker borst aan binnenkant een dikke "drempel" zitten.. ook kan je het indrukken en veert het mee terug..

 

Beetje moeilijk uit teleggen maar heb er echt een naar gevoel bij! Ook doet het precies op die plek pijn als ik bijvoorbeeld moet niezen.. (als er druk op me borst komt)

 

Heb afspraak gemaakt in kliniek maar duurt nog 2 weken eerder was dr.schiettecatte niet beschikbaar.. Herkent iemand dit? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brendax

 

Hai hai,

 

Probeer je uitleg te snappen maar is moeilijk te volgen. Nu kan ik wel uitleggen wat ik voelde en heb je er wellicht wat aan?

 

Heb mijn protheses best lang gevoeld dat ze aanwezig waren en zeker de eerste maaanden ( niet pijnlijk of zeurend aanwezig) maar ze zaten erin, voelde zeker nog stevig aan en als ik even op mijn buik lag ... voelde ik tennisballen en een druk erop. Had ook bepaalde plekjes die "blauwig" en gevoelig aanvoelde maar dat was dan weer de zenuwen/huid die aan het herstellen was. Met hoesten en niezen voelde ik ze ook zitten hihi ( echt vaag) Nou speelde vocht bij mij ook een rol de eerste 3 maanden en misschien is dat bij jouw het " drempel gevoel" ? Geen idee! Bij mij zijn de meeste vreemde pijntjes  verdwenen maar dan was ik onderhand wel tegen de 4 maanden. Bij 9 maanden had ik eindelijk een dag dat ik dacht... Hee, heb ik ze nou erin of nie ;) 

 

Sowieso goed dat je een controleafspraak heb gemaakt. Hou ons maar op de hoogte hoe het is gegaan. 

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!  @BrownieG
lief dat je me berichtje probeert te begrijpen hartstikke bedankt!
ik vind het erg moeilijk uitleggen maar ik kan me wel in jou berichtje vinden..

Inderdaad voelt het bij mij ook nog echt als of ze er aan vast zijn geplakt. en ik denk inderdaad ook dat vocht de boosdoener is.. maar aan een kant van prothese zit gewoon een rimpel (het is niet glad als ik er overheen voel) dat bedoel ik met "drempel" heel naar gevoel of de prothese daar niet mooi "glad" op zijn plaatst zit..

En ook vooral doet het daar dan pijn met hoesten of niezen.. Maar als jij bij 9 maanden pas gevoel had of dat je ze juist niet meer voelde zitten heeft het inderdaad echt gewoon tijd nodig!

Maar toch wil ik inderdaad naar het hoekje laten kijken ik ben benieuwd ik hou je op de hoogte!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brendax

 

Hoi, ah nu begrijp ik je iets beter :) Je voelt waarschijnlijk je prothese die nog niet lekker op zn plaats zit. Het kan best dat als ze nog indalen ( als je huid wat soepeler en zachter wordt) deze op zn plaats gaat zitten en de rimpel/drempel verdwijnt! Soms is je huid wat dunner en kan je deze ook nog blijven voelen al is dit niet zichtbaar. Geef het tijd want het kan verdwijnen en lees dit wel vaker bij anderen. Hiernaast zijn sommige plekken in je borst ( extra) gevoeliger dan andere delen. Deze pijntjes herstellen zich meestal wel de komende maanden maar neemt niet weg dat een extra controle hierop altijd fijn is!

 

Hou me maar op de hoogte want ben idd altijd nieuwsgierig naar de uitkomst ;) Sterkte ermee en rustig aan! Hopelijk is het gevoel snel weg

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.