Ga naar inhoud

Nore : 21 februari 2017 : Dr. Bosselaers : HH Ziekenhuis : Lier


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ik ben nieuw hier en heb al heel wat verhalen gelezen. 

Komende dinsdag is de grote dag en laat ik een borstvergroting uitvoeren door Dr. Bosselaers Stefanie. 

 

Er zal een ronde protese geplaatst worden, achter de spier, en ik twijfel nog elke dag of het 245 cc of 260 cc zal worden. 

 

Ik ben 32 jaar (51kg en 168cm) en had vroeger een C cup, na 2 kindjes + borstvoeding schiet daar niet zo heel veel van over. Misschien nog een A'tje?!

Ik had graag terug een C cup gehad. Dr Bosselaers zei ook dat de protese sowieso nog afgeplat wordt doordat ze achter de spieren geplaatst wordt, maar ik blijf twijfelen. Uiteindelijk zal dit misschien niet zoveel verschil maken, toch blijf ik twijfelen. Ik wil echt niet dat het er onnatuurlijk gaat uitzien. 

 

Daarnaast heb ik ook echt wel schrik voor de operatie en de pijn achteraf, is het echt zo pijnlijk dat je een week in bed moet liggen en niets kan doen. M'n jongste kindje is nog geen 2 en moet nog vaak opgepakt worden. Blijkbaar gaat dit niet de eerste week? 

 

Kan iemand van jullie me raad geven? 

 

Thx!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nore,

Ik heb vorige dinsdag (14/2) mijn bv gehad bij dr bosselaers in lier. Ik ben 1.71m en weeg ongeveer 55kg. Mijn grote twijfel was ook 245cc of 265cc. Uiteindelijk heb ik voor het laatste gekozen en daar ben ik heel blij om.

Zelf heb ik ook 2 kindjes. 4 jaar en 21 maanden. Ik raad je aan om voor de eerste dagen zeker iemand bij je te hebben. Ik heb de eerste 3dagen echt om de 3u pijnstilling genomen en en nu om de 4u. Kindjes oppakken zou de eerste 4w niet mogen. Daarom heeft mijn man ook een maand ouderschapsverlof genomen. 

Laat het zeker weten hoe het gegaan is.

 

Groetjes en veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.