Ga naar inhoud

Wat vraagjes borstvergroting (drs. Straten - 18 april)


Visje7

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

8 maart mag ik op gesprek komen bij Frans Straten en 18 april staat gereserveerd voor eventueel mijn operatie. Ik heb er enorm veel zin in, maar ik zit nog wel met wat vragen. Deze ga ik natuurlijk ook aan Frans stellen, maar met behulp van jullie antwoorden kan ik van te voren al iets beter erover nadenken.

 

  1. Na hoe lang konden jullie weer fietsen? Ik leef echt op de fiets, de auto wordt alleen voor hele lange afstanden gebruikt en dat is zelden...
     
  2. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat je boobies ingedaald waren / dat je tevreden was met het resultaat? Ik ben heel bang dat ik ze lelijk worden en ik spijt krijg :(
     
  3. Stomme vraag misschien, maar zijn jullie van kledingmaat veranderd voor topjes/shirtjes e.d.? Ik heb nu XS en daar ben ik heel blij mee, als ik naar een S moet omdat mijn tieten er anders niet in passen worden ze waarschijnlijk weer te wijd. Ben 1,58 - 48 kg - nu nog 70/75 AA (bij pushup kan A) - wil graag naar een C.
     
  4. Je hoort natuurlijk veel horrorverhalen, hoe erg moet je hierin geloven? Hoe groot is de kans dat iets fout gaat (1:150 dacht ik?), is er bij jou iets fout gegaan?
     
  5. Is er een manier hoe je je borstspier 'leniger'/langer kan maken zodat het in pijn scheelt? Ik hoop dat ze dual plane geplaatst kunnen worden...
     
  6. Heeft wietgebruik nadelig effect voor/na je operatie? Ik hoef geen reacties dat het altijd slecht is, ik gebruik het 2-3x per maand en via een vaporizer. Geen tabak. Uit 2014 was nog een topic over drugs en implantaten, maar die wilde ik niet opnieuw omhoog halen.
     
  7. Dokter Straten geeft levenslange garantie op zijn implantaten. Ik kan echter nergens op de site de voorwaarden vinden... Wat wordt onder levenslange garantie verstaan?
     
  8. Dokter Straten geeft verschil in 1 jaar nazorg en 3 jaar nazorg... Wat maakt dit verschil?

 

Hopelijk kunnen jullie helpen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen!! Spannend allemaal! Ik ben zelf afgelopen augustus geopereerd door frans straten dus kan op een aantal vragen antwoord geven.. 

 

1 ik kon na 2 weken weer fietsen (na mijn eerste controle)

 

2 ik was na 9 weken ong pas echt tevreden toen gingen de bhs ook pas lekker zitten 

 

3 zelf ben ik 1.67 en 53 kg ik heb 500cc gekregen zit nu op 70G en pas nog steeds xs of s het zit alleen strak maar dat vind ik juist mooi :) 

 

vraag 4 en 5 en 5 heb ik geen ervaring mee. 

 

7 ook geen idee haha maar lijkt mij als ze scheuren dat je nieuwe krijgt

 

8 ik heb voor 3 jaar gekozen want kapselvorming zit ook in de garantie en dat kan iedereen krijgen. Succes met alles je krijgt geen spijt frans is een top chiurg!! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.