Ga naar inhoud

Voorstellen


Mommychloé

Aanbevolen berichten

Hallo , 

ik zou mezelf even voorstellen 

ben een hele trotse mama van een meisje van 16maanden.

In het dagelijks leven ben ik interieurverzorgster & natuurlijk mama.

Een heel bezig bijtje , altijd van hop naar her!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ik ben 25 jaar bijna 26.

verder wil ik me oriënteren op een borstlift met protheses .

na heel veel te zijn afgevallen is alles heel erg gaan hangen.

 

Hoop hier meer informatie op te doen en een keuze te kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mommychloé

 

Hai en welkom op BF :) 

 

Leuke foto van jouw en je kleine meid, schattig gezichtje! ( jij ook hoor hahaha) Wil je er wel op wijzen dat de foto's nu openbaar zijn geplaatst he!! Is geen probleem hoor maar geef het even aan.

 

Zou je adviseren om de operatieverslagen van de borstlift topics in te lezen zodat je meer kennis hebt en wellicht een keuze kunt maken uit een PC voor een eventuele consult. Zie hele mooie resultaten voorbij komen dus kijk zeker ook in de galerij.

 

Hiernaast is het bij sommigen mogelijk om de borsten op te vullen zonder lift en als je deze optie ook wil bespreken dan zou ik je Dr Nio kunnen aanbevelen in het OLVG ziekenhuis in Amsterdam. Voor dit consult heb je wel een verwijsbrief voor chirurgie nodig van je huisarts. Hij werkt ook in het Parkkliniek te rotterdam maar hier zijn de kosten duurder. Je kunt de zoekbalk op OLVG of SLAZ zetten om meer info over Dr Nio te vinden. 

 

Veel plezier met je oriëntatie 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.