Ga naar inhoud

Chica1986 : 6 maart 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

Ik heb vrijdag een afspraak bij de kliniek in Barendrecht voor een borstvergroting.

Door het vele sporten en afvallen zijn mijn borsten van cup dubbel D naar een grote B/C gegaan.

Nu ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen en resultaten bij de kliniek Gabriel.

 

Groetjes,

 

Chica

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Chica1986:

Hoi Allemaal,

 

mijn operaties staat voor 6 maart gepland. Nu ben ik erg nieuwsgierig naar jullie ervaring met deze arts.

 

Groetjes,

 

Chica

Heyhey! Ik ben door hem geopereerd, ben zeker tevreden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, 

Ik ben 11feb door dr gabrietz geopereerd. Top man leverd goed werk af. Heb 400cc voor de spier helemaal geen pijn gehad alleen druk op de borst. Maar dat kan je geen pijn noemen. Moet me echt inhouden om dingen te doen omdat nergens last van heb. Ben nu 11 dagen p.o en ga volgende week alweer werken. Werk in de zorg dus zal pittig worden!

 

Maar jou datum is ook al snel. Hoeveel CC ga je nemen en waar kom je vanaf? Spannend allemaal maar straks ben je er zo blij mee.

 

Groetjes annebel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.