Ga naar inhoud

Borst prothese wilt niet zakken na anderhalf jaar


nimphje

Aanbevolen berichten

 

Hoi iedereen,

 

anderhalf jaar geleden heb ik mijn borst vergroting gehad. Nu wilt mijn rechter borst maar niet zakken, hij zit al een klein jaartje op de zelfde plek. Wat voor een verschil zorgt van mijn 2 borsten. Mijne ene borst staat goed waardoor de tepel naar voor wijst, maar bij de andere borst wijst de tepel naar onderen doordat de bolling bovenaan blijft zitten. 

Heeft iemand hier ervaring mee? En wat hebben jullie er aan laten doen? Mijn pc zei iets dat hij kon doen, ben al vergeten wat ondertussen waarop ik zei of je kan de spier losmaken dat ze zakt, hij zei meteen dat kunnen we ook doen. Dat kwam voor mij onervaren over dat ik met oplossingen moest komen....

 

groetjes, 

nimphje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nimphje

 

He meis, wat heb jij een engelen geduld gehad, om te kijken of de borst alsnog wilde zakken.

 

Als een borst niet wilt zakken is de pocket te klein, dus jouw pc moet dus de pocket groter gaan maken, waardoor de prothese ruimte krijgt om te zakken.

 

En op zich is Verdonck een goede pc, dus ik zou het anders nogmaals met hem gaan bespreken, en anders kun je ook eventueel eerst nog een second opinion elders aanvragen, dat geeft jou misschien een rustiger gevoel.

 

Maar het is zeker te verhelpen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nimphje, eeeehhhhhh, ik zat net even terug te lezen in je operatietopic, maar je bent toch bijna 11 maanden po en niet anderhalf jaar? Of begrijp ik het niet goed, want ik zie in je topic ook berichten uit 2011 staan. 

Maar wel vervelend voor je dat je ene prothese niet wil zakken. Als je 11 maanden po bent kun je misschien nog binnen het jaar op consult en valt en hersteloperatie nog onder garantie. Heel veel succes met je boobs.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.