Ga naar inhoud

19 mei is de dag! Dr Nio - 325 cc (waarschijnlijk)


Bella010

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik ben Bella, 25 jaar en woon in Rotterdam. Ik heb altijd al de wens gehad om een borstvergroting te laten doen, maar ik heb dat nooit hardop gezegd tegen iemand. Pas in m'n huidige relatie durfde ik daar echt voor uit te komen. M'n vriend reageerde gelukkig super begripvol, hij is gek op m'n borsten zoals ze zijn en voor hem hoeft het niet, maar dan is het toch fijn dat hij mijn keuze begrijpt. Daarna ging ik het aan m'n moeder vertellen. Ik had wel een idee in m'n hoofd hoe ze zou reageren, maar je bent toch nerveus! M'n moeder heeft na haar borstkanker een reconstructie gehad en heeft ze toen ook laten vergroten. Ze begrijpt het volkomen, ze dacht altijd dat ik tevreden was met m'n borsten omdat ze me er nooit over hoorde haha. M'n ouders staan allebei gelukkig achter me, m'n schoonouders ook, dus de belangrijkste mensen om me heen steunen me in ieder geval! En al deden ze dat niet, dan zou ik het alsnog doen natuurlijk, maar het helpt wel heel erg.

 

Ik zit ook in een privégroep op FB over borstvergrotingen, beetje vergelijkbaar met dit forum maar dan een stuk sneller qua plaatsen enzo. Meiden plaatsen dan foto's/verhalen/ervaringen en het is zo fijn om te zien hoe bepaalde cc's er bij meiden van ongeveer hetzelfde postuur er uit zien. Helpt echt heel erg bij het beslissen!

 

Nu heb ik 75-80AA (en dan vul ik de cups nog nauwelijks). Ik wil een natuurlijke look die mooi bij m'n figuur past, niet te groot maar gewoon mooi in verhouding. Ik heb 290 en 325 cc gepast, en ik twijfel nog steeds. Nu weet ik dat je bij dual plane een klein beetje 'verliest' door de plaatsing onder de spier, vandaar dat ik een lichte voorkeur heb voor 325 cc (85% gevuld). Ik heb gelukkig nog even voordat ik de definitieve keuze moet maken!

 

Heb een foto toegevoegd van de 325 cc :) Ik ben 1m71 en weeg +/- 64 kg.

 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.