Ga naar inhoud

Zware werkzaamheden..


Aanbevolen berichten

Hoi hoi..

Zijn er hier nog meer mensen die zwaar werk doen ?

Ik werk in de supermarkt, ik moet vakken vullen!

Dit is dus echt zwaar werk af en toe..

Nu heb ik geregeld dat ik 4 weken vakantie heb en daarna nog 2 weken kassa kan doen..

Dan ben ik dus 6 weken verder naar mijn bv..

Maar vraag me af of ik na die 6 weken weer vollop aan het werk kan?

De hele dag lopen en tillen, dingen boven je hoofd zetten enz..

Daarom graag jullie advies!

En voor de mensen die ook zware werkzaamheden hebben:

- wat voor werk?

- hoelang duurde het voordat je weer kon gaan werken?

- last van gehad ?

Enz.

Alvast bedankt!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Ik heb ook een zware job, werk in de bouw dus veel sleuren, tillen, duwen, trekken enz... Ik heb 7 weken niet gewerkt en vanaf week 8 ben ik weer gaan werken zoals voordien. Het gaat goed, je voelt het wel uiteraard, soms wat trekken aan de littekens of als ik m'n spieren span voelt het gewoon nog wat onwennig. Maar voor de rest heb ik zeker niet te klagen en ben ik nog steeds héél blij dat ik de ingreep heb laten doen.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Buffeltje,

Gelukkig kun je nu alles weer doen.. :)

Ik ben gewoon bang dat als ik mijn werk weer oppak dat ik dan mijn inkapselproces verstoor of andere complicaties krijg..

Ben gewoon misschien wel iets te schijterig..

We zullen het allemaal wel zien!

In principe zou het wel moeten lukken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet maandag weer werken, 7uur aan een stuk met de wagen rijden, geen automaat! Deuren open, stalen nemen, deuren dicht, dozen afgeven, manouvreren...zie het eerlijk gezegd niet zitten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe geen zwaar werk maar ben wel heel intensief met mijn armen/handen bezig. Ik ben dus ook blij dat ik de heel maand september niet hoef te werken want ik ben ook een schijterd :36: (alhoewel ik op dit moment misschien toch net iets teveel in het huishouden doe)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.