Ga naar inhoud

bouwvrouw : 27 maart 2017 : Dr. Fresow : Sanavisie : Mill


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen...

Ik ben 35 jaar en heb een heel gezellig en gelukkig gezin!

Tot voorkort heb ik vaak de angst en onzekerheid gehad voor borstkanker, voor een onbenullig iets had ik een afspraak met mijn HA. Tijdens deze afspraak heb ik al mijn moed kunnen verzamelen en mijn dokter hierover verteld.(toen ik de dokterspraktijk uitliep viel er een betonnen muur van mijn schouders, ik was zo ontzettend opgelucht!) We hebben toen een vervolgafspraak gemaakt en tijdens deze vervolgafspraak heeft mijn HA een borstonderzoek bij mij gedaan, hier kwam uit dat ik 2 mooie gezonde borsten heb. Hij heeft mij wel een verwijsbrief gegeven voor een mammografie, deze kon ik de volgende dag laten uitvoeren in het ziekenhuis. Ook hieruit bleek alles in orde te zijn. Maargoed 35 jaar en na een bevalling krijg je niet je slanke, mooie lichaam terug en aangezien ik me altijd al onzeker heb gevoeld over het volume van mijn bovengeveltje, heb ik besloten het te doen. Afgelopen zondag ben ik met mijn mannetje en dochter naar Praktijk Gabriels geweest voor een consult. Ik mocht gelijk passen en sta gewoon verbijsterd van wat een borstvergroting ook met de rest van je lichaam kan doen. Helemaal verliefd op de kipfileetjes die ik op dat moment in een sportbeha nog aan had, gingen we verder met het consult. Helemaal vergeten wat ik allemaal wilde vragen, eigenlijk gewoon overdonderd. Maargoed in het gesprek kwam naar boven dat roken echt uit den boze is en je 4 weken voor en 4 weken na de operatie niet mag roken. Maar ik wil dit zo graag dus ben gelijk begonnen om in ieder geval minder te gaan roken, morgen heb ik een afspraak met de arts, en tijdens het consult hebben ze een datum eind maart al voor gesteld voor de operatie, ik weet nu niet of deze al vast maargoed als dit allemaal zal doorgaan dan betekent dit dat ik binnen nu en anderhalve week gestopt moet zijn met roken, wat me nog zenuwachtiger maakt. Kan s'avonds niet in slaap vallen van de zenuwen er gaat zoveel door me heen. Dus in afwachting van mijn gesprek met de arts morgen.

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@bouwvrouw

 

He meis, 

 

Ik heb even je titel aangepast ( zag dat je een datum hebt)  en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten.

 

En lukt het een beetje met stoppen met roken, want het is echt inderdaad veel beter voor je herstel, omdat je door te stoppen de kans op complicaties verkleind.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Desert-Rose. Vandaag over precies 4 weken is het mijn beurt. Ik heb een elektronische sigaret aangeschaft en ik moet zeggen, het valt me niet tegen. Echt een aanrader, heb wel gelijk 0%sterkte genomen dus zonder nicotine. En moet eerlijk zijn het gaat me tot nu toe goed af. Zit nu binnen 2 dagen op minder dan de helft van wat ik normaal rookte. Dus ben positief voor de komende weken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nu gaat de tijd best we snel hoor, en wat goed, gelijk zonder nicotine, volhouden hoor meis, ik weet hoe moeilijk het is,maar je bent echt op de goede weg.

Wat je kunt doen, een soort belonings systeem voor jezelf,geld van de sigaretten opzij leggen, en dan iedere week een klein cadeautje voor jezelf kopen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.