Ga naar inhoud

Suus-Indy gaat voor een BVK


Suus-Indy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zal me ook even voorstellen.

 

Ik ben 48 jaar en heb eindelijk de stap gezet. Ik ga voor een BVK. Na jaren twijfelen, wikken en wegen wil ik van die last van mijn schouders af. Ik moest wel eerst mijn man overtuigen maar de 1ste stap is dan eindelijk gezet.

 

Afgelopen vrijdag bij de HA geweest en afgelopen maandag al door de PC gebeld voor de 1ste afspraak.

 

Ik vind het nog steeds dood eng maar de HA denkt dat ik er veel baat bij zal hebben. Dus maar gewoon ogen dicht en in het diepe.

 

Fijn dat er dit forum is. Ik heb hier heel wat te lezen.

Dank iedereen alvast voor het delen van jullie ervaringen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!! Er valt hier genoeg informatie te halen en ervaringen te delen. Laat het allemaal maar over je heen komen. Ik dacht, het herstel duurt minder lang dan het jaren dubben. Had het dan ook jaren eerder moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-2-2017 om 08:53 zei Suus-Indy:

Dank je wel LiaLa. Ik heb al heel wat gelezen en informatie in me opgezogen. Als zoveel vrouwen met voor zijn gegaan, moet ik dit ook aan kunnen ;-)

 

Je roept straks dat had ik eerder moeten doen. Tip! Voel of je jezelf prettig voelt bij je chirurg zo niet kun je op zoek naar een ander.  Is je man al overtuigd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2017 om 21:01 zei Suus-Indy:

Maandag de 27ste moet ik naar de PC. Mijn man staat er achter maar heeft heel vragen. Hij wil niet dat het heel veel risico's met zich mee brengt

Succes! Schrijf voor je zelf je vragen op. Neem je partner mee. Iedere ingreep brengt risico natuurlijk,maar je moet ze tegen elkaar opwegen. Ik heb er bijna 30 jaar over gedaan om de stap te nemen en heb er ondanks dat ik een complicatie kreeg geen moment spijt van gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.