Guest MiepH Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Hallo ik ben Miep, 38 jaar en maandag krijg ik mijn borstverkleining.Ik ben moeder van 4 kids. 3 meiden en een jongen (en nee onze knul is niet de jongste ;-) )Ik ga nu even neuzen op dit forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niietje Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 heel fijn dat je hier ook aangemaeld bent ....stel je voor dat volgende week dat ander er weer afligt dan kunnen wij niet horen hoe het gegaan is ......knuf annita Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariannev Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Hoi Miep,Ik wil je veel succes wensen morgen!groetjes, Marianne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MiepC Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Dom, dom, dom, ik ben mijn wachtwoord vergeten, en het achterhalen van je wachtwoord werkt op deze site niet , dus ik kon hier wel lezen, maar verder niets. Totdat ik een helder moment kreeg, aha een nieuwe registratie. En aangezien mijn boobies gewijzigd zijn in een C (denk ik) de H vervangen door een C. Maar MiepH is gewoon dezelfde als MiepC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niietje Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 nou dan toch fijn dat je er weer bent............we misten je hier al alles gaat nog goed???????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mariannev Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 He Miep,hahaha Ik had al zo'n vermoedden dat jij MiepH was MiepC, maar ik wist het niet zeker.Grappig dat ik het hier nu lees.Hoe gaat het nu? Groetjes,Marianne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts