Ga naar inhoud

Bereikbaarheid dr verdonck


xstephx

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,  ik ben nieuw hier op de forum.

Na heel veel jaren nadenken, depresief zijn met mijn borsten,  bang zijn om de stap te zetten, ben ik naar een pc geweest in het az sint jan brugge, ik vond hem helemaal niets! Hij luisterde helemaal niet naar wat ik wou en hij ging doen wat HIJ dacht goed was (ik wil rond hij gaat voor anatomisch!! Ik wil van kleine b naar volle c kleine d, neen zegt ie, blij zijn met een volle b!!)....super teleurgesteld uit het ziekenhuis gegaan dacht ik "dit zal niets voor mij zijn... vergeet die operatie dan maar"

Weer maanden voorbij besloot ik vorig week om naar een pc te gaan in az lokeren.... hij was totaal anders! Rond? Perfect! Volle c? Maar natuurlijk,  kom maar hier met 365cc!! Alleen de prijs was veel duurder dan wat hij vermeld op zijn site.... blij omdat het wel kan wat ik wil en toch weer beetje teleurgesteld dat het buiten budget valt....

Nu ga ik begin maart naar dr verdonck te Tessenderlo.... 

Ik heb veel goeds over hem gelezen, en heb zelfs operatie datum al vast gezet voor eind maart (uiteraard na goedkeuring van de dr) 

Nu komt mijn vraag aan jullie, (ja, nu pas na zooo een lange verhaal!!) 

Ik heb gezien op google maps dat de plaats waar ik moet zijn in Tessenderlo wel "moeilijk" te bereiken is... ik bedoel, een weg dat wel een klein fietspad lijkt.... ik heb een behoorlijk grote auto en moet met de kindjes gaan, dus ja, geloof het of niet... ik maak mij daar zorgen om!!!!! 

Zijn jullie al daar geweest??? Is het te doen om daar te rijden? Makkelijk te vinden?? Genoeg parkeer mogelijkheid?? 

(Ik denk dat ik onbewust mij liever daar zorgen om maak dan wel denken dat iets mis kan gaan met operatie)

Dank jullie alvast voor jullie reacties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.