Ga naar inhoud

Borst vergroting /en wel of niet liften


Miepje33

Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Miepje33:

Hello lady's 

Ik hb me hier aangemeld omdat ik me aan het orienteren ben betreffende een borst vergroting 

 

 

Hoi hoi,

 

Als je op zoek bent naar informatie dan zit je hier goed, echter vragen wij wel van nieuwe leden dat ze zich iets uitgebreider voorstellen, zodat wij ook een klein beetje weten wie je bent, dit mag uiteraard anoniem, maar wellicht kun je bijvoorbeeld vertellen of je al een consult hebt gehad,heb je eventueel al een pc op het oog, welke maat zou je graag willen en wat is je voorsituatie, waarom heb je het idee dat je misschien een lift nodig hebt etc.

 

Als je je op deze manier kunnen wij ook gerichter antwoord geven.

 

Desert-Rose

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedeavond dames 

Ik had me al kort voorgesteld maar ik ga nog wat info toevoegen 

Ben 39 en heb 2 kids 

Heb al eerder consulten gehad maar voelde me steeds niet prettig bij gesprekken 

Heb nu woensdag wen gesprek bij diana gabriels 

Mijn 'probleem ' is eigenlijk t volgende 

Ik heb maat 85 c 

Ze zijn geen 18 meer mijn boobies 

Zou zelf graag een volle D willen eigenlijk ter opvulling 

Wil ze niet liften 

Ik zoek op internet maar krijg steeds kleine tietjes te zien ..

Ik zoek voorbeelden van dames die al wat hebben en dat is best moeilijk 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miepje33

 

Welkom meis, 

 

Je moet er wel rekening mee houden als je dus een C cup op wilt vullen zonder lift, zodat de hang er eigenlijk uit is, dat je waarschijnlijk wel meer krijgt dan een D.

 

Een arts die goed bekend staat om het mooi opvullen van borsten zonder lift is Dr. Nio in het OLVG in Amsterdam, hier heb je wel een verwijskaart nodig, aangezien dit een ziekenhuis is, via de zoekbalk rechtsboven kun je heel veel informatie vinden over diverse artsen, en wil je zoeken over Nio dan even in de zoekbalk kijken voor OLVG of SLAZ , omdat de zoekbalk pas vanaf 4 tekens pakt.

 

Het is zeker goed om verschillende consulten te doen,schrijf daarvoor al je vragen op, en neem foto's mee van wat jij mooi vind,zo krijgt een pc ook zicht op wat jij wilt, en kan die jou adviseren of het haalbaar is.

 

Bijv Dr. Nio laat jou passen zonder het aantal cc te noemen, en op het moment dat jij het zelf mooi vind en dus een enorme glimlach om je mond krijgt, zegt hij hoeveel cc het is.

 

Een andere arts die ook redelijk vaak zonder lift werkt is Dr. Straten, Kliniek Heyendael, en je kunt ook eens kijken voor Dr van Selms ( collega van Nio, dus ook OLVG) 

 

Eerst maar eens kijken wat je woensdag te horen krijgt, als je een gesprek krijgt bij een consulente, hang je dan niet teveel op aan dat advies, want soms krijg je van de pc een heel ander iets te horen.

 

Kijk verder lekker rond hier, en heb je vragen, gewoon stellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Miepje33:

Waaaw thank u !! 

Ga ik doen ..

Ben nog beetje de weg aan het zoeken hier 

Maar alvast bedankt ik ga mijn huiswerk verder maken 

X

 

Graag gedaan meis, 

 

Het forum went snel genoeg hoor, dat komt goed, en een bv is ook een hele studie,je wilt wel graag dat het goed gedaan word, en dan kun je ook niet over 1 nacht ijs.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desert-Rose:

@Miepje33

 

Welkom meis, 

 

Je moet er wel rekening mee houden als je dus een C cup op wilt vullen zonder lift, zodat de hang er eigenlijk uit is, dat je waarschijnlijk wel meer krijgt dan een D.

 

Hey desert-rose!

 

Ik ga 9 maart onder het mes.

Dacht ook dat ik een lift nodig zou hebben, maar Demeyere in Gent adviseerde me ook om mijn lege cup op te vullen met een vergroting. 

(Ik heb een eigen topic, daar staat het wat uitgebreider)

Maar mijn maat nu is 70D. Ook al is ze zo slap... En Demeyere zei me dat hij me dezelfde maat ging geven. Gewoon opvullen. En dat ik dus waarschijnlijk geen nieuwe lingerie zal moeten kopen...

Kan hij ook niet iets doen met de bolling en de projectie ipv de cc's te verhogen?

Ik zou namelijk tussen de 250 en de 300 Cc krijgen schatte hij in. 

Ik krijg een ronde prothese van mentor.

 

Stel je voor dat mijn maat nóg vergroot :31: 

Ik wil graag nog gemakkelijk lingerie kopen... 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Miepje33:

Hello lady's 

Vrijdag heb ik mijn consult bij diana gabriels 

 

SPANNEND 

 

Deze vrijdag al?

Waw dat is echt Spannend!! :D

 

Wat ik geleerd heb uit mijn eerste consult is dat er plots zó veel informatie op je af komt dat je vanalles vergeet!

Als je verschillende vragen hebt, dan zou ik je aanraden om ze op te schrijven.

Ik wou namelijk dat ik hetzelfde had gedaan :P

 

Succes!!! :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Miepje33:

Haii 

Ja nu vrijdag ik droom er zelfs van haha 

Ja ik hb een lijstje met vragen gemaakt 

Ik bn bang dat ik alles vergeet 

Xx

 

Hahaha dat is heel herkenbaar.

Ik heb er ook al van gedroomd :P

Succes!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames ik ben gisteren op consult geweest bij dokter schietencatte 

In amstelveen 

Leuke man ! 

Eerlijk maar ook voorzichtig 

Nu ben ik helemaal de kluts kwijt 

Oww ow 

Zoals ik al zei ik bn 39 hb 2 kuds dus mijn borsten hangen wat ..

27 cm en 28 cm wel gezegd 

Zit tussen fase b en c zegt hij 

Dat wist ik al ..

Hij zegt liften en heeft het als ik persee niet wil luisteren over 550 cc 

Maar is bang dat ik teleurgesteld zal blijven 

Toen ik over groter begon dus meer als 550 cc ... keek hij me aan van maar ooit moet je ze toch liften dan 

Heb hem eerlijk gezegd dat ik ook graag de mening van dokter nio zou willen 

Zelf zei hij ook dat dokter nio een kunstenaar is en ze allemaal heel goed bevriend zijn en hij graag dokter nio zijn mening wou horen 

HELP IK WEET HET NIET MEER 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miepje33

 

He ,meis, 

 

Oh wat vervelend dat je nu na dit consult zo in de war bent, nu is het wel zo dat deze pc vrij snel zegt: liften, en ik denk ook zeker dat het goed is om bij een andere pc om advies te vragen, want iedere arts heeft zijn eigen werkwijze.

 

Zowel Nio maar ook bijv Plovier zijn wel artsen die vaker groter plaatsen,dus ik zou gewoon elders een consult aanvragen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.