Ga naar inhoud

Iris stelt zich voor


Iris17

Aanbevolen berichten

hoi,

 

Over een aantal weken, begin maart, wordt bij mij een borstlift/-verkleining uitgevoerd. Ik ben meer dan 50 kg afgevallen en het wordt nu tijd om het geheel weer in model te krijgen. We beginnen met de boobs. Ik word geopereerd in Groningen en ik was zeer verrast dat het vergoedingentraject zo eenvoudig verliep.

Ik heb nu een cup D/E en ik vraag me af wat voor maat het gaat worden. Hebben jullie daar ervaring mee?

 

Ik ga me nu even inlezen, want ik heb toch behoorlijk wat vragen. Met name ook over het hersteltraject. Ik heb een fysiek beroep en ik vraag me af wanneer ik dat weer kan oppakken (letterlijk..... )

 

Bedankt allemaal bij voorbaat voor jullie geplaatste info. Gaat me vast helpen.

 

groetjes

 

Iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai! Welkom hier :)  Gefeliciteerd met je gewichtsverlies!! Op naar nieuwe boobies. Ik heb 4 maanden terug een verkleining/ lift gehad. Inmiddels helemaal hersteld en daardoor ook niet meer heel actief op het forum hier. Maar ik kom nog wel geregeld een kijkje nemen om te zien of er nog meiden zijn die steun kunnen gebruiken. Je maat is natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid borst weefsel wat je zelf nog hebt en ook je eigen wens. Bij mij is maar weinig gewicht weggehaald en ik ben van 75F naar een 75E gegaan (de bedoeling was eigenlijk een D maar zoals het nu is vind ik het ook prima. Het past bij mijn lijf) De tepels daar in tegen zitten nu wel zo'n 14 cm hoger. Je kan er vanuit gaan dat je 6 weken nodig hebt om te herstellen. Ook het tillen moet je dus laten dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

dank voor je berichtje!

Morgen de intake bij de narcotiseur en bij de co-assistent. Ben benieuwd.

heb veel foto's gezien en schrok toch wel. Wat een wonden. Bij mij zit de noodzaak echt in t liften en niet zozeer in een verkleining. Ik hoop dan ook op mooie, stevige en toch volle borsten. Een D zou ik minimaal wel over willen houden. En mooi van vorm.

 

Garanties krijg je niet, maar morgen toch maar eens goed vragen wat ik mag verwachten.

 

Ik ga weer even verder lezen.

 

groetjes

 

Iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2017 om 21:14 zei Iris17:

hoi,

 

dank voor je berichtje!

Morgen de intake bij de narcotiseur en bij de co-assistent. Ben benieuwd.

heb veel foto's gezien en schrok toch wel. Wat een wonden. Bij mij zit de noodzaak echt in t liften en niet zozeer in een verkleining. Ik hoop dan ook op mooie, stevige en toch volle borsten. Een D zou ik minimaal wel over willen houden. En mooi van vorm.

 

Garanties krijg je niet, maar morgen toch maar eens goed vragen wat ik mag verwachten.

 

Ik ga weer even verder lezen.

 

groetjes

 

Iris

Hoe was het vandaag? Heb je een datum? Waar wordt je geopereerd? Ik heb mijn album open gezet, ook bij mij is vooral gelift en ik heb een verkort litteken in de vorm van een J ipv anker

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

 

best wel heftig toch om de foto's te zien. Waarom is bij jou voor een j-litteken gekozen en niet een anker? Hoe is het inmiddels met de genezing? Ze zijn mooi vol gebleven zeg. prachtig.

 

ik word in Groningen geopereerd, begin maart. Ik vind t toch best wel spannend. Met name over wat gaat worden. Of het echt mooi wordt. Mooie boobs hoop ik op. Nu is het met name veel hang, maar voor de rest wel okay. Ik vind het dus best een uitdaging.

 

de operatie vind ik niet zo 'erg' maar wat het gaat worden; dat vind ik dus spannend en daar twijfel ik nog wel over. er bestaan geen garanties en geen duidelijkheden in wat het wordt, dus ja, daar word ik wel wat onzeker van. maar, ik blijf me gewoon verder inlezen. Ik vind overigens dat er niet heel veel foto's via google te vinden zijn over borstlift. en op dit forum vind je wel veel lifts, maar dan met name met protheses. nog tips voor andere voor - na situaties?

 

groetjes,

 

Iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Iris17:

hoi

 

best wel heftig toch om de foto's te zien. Waarom is bij jou voor een j-litteken gekozen en niet een anker? Hoe is het inmiddels met de genezing? Ze zijn mooi vol gebleven zeg. prachtig.

 

ik word in Groningen geopereerd, begin maart. Ik vind t toch best wel spannend. Met name over wat gaat worden. Of het echt mooi wordt. Mooie boobs hoop ik op. Nu is het met name veel hang, maar voor de rest wel okay. Ik vind het dus best een uitdaging.

 

de operatie vind ik niet zo 'erg' maar wat het gaat worden; dat vind ik dus spannend en daar twijfel ik nog wel over. er bestaan geen garanties en geen duidelijkheden in wat het wordt, dus ja, daar word ik wel wat onzeker van. maar, ik blijf me gewoon verder inlezen. Ik vind overigens dat er niet heel veel foto's via google te vinden zijn over borstlift. en op dit forum vind je wel veel lifts, maar dan met name met protheses. nog tips voor andere voor - na situaties?

 

groetjes,

 

Iris

Ik schrok in het begin ook zo van de foto's. In real life vond het het allemaal wel meevallen. Het J litteken komt omdat ik heb gekozen voor Dr Bauland, hij werkt met dit verkorte litteken. Ja ik ben best trots dat ik genoeg volume had om de cup te vullen. Wil zelf ook geen dingen in mijn lijf laten stoppen. Aan de borstbreedte is veel te veranderen en als je borsten bijvoorbeeld ver naar buiten gaan zullen ze dat na de operatie waarschijnlijk ook weer doen. Bij een prothese krijg je je ook die bolling aan de bovenkant. Na de operatie staat alles strak en wijst alles zowat naar boven. Na een paar dagen begint het al te zakken en komt er steeds meer vorm in. Het is allemaal afwachten hoe dat bij jouw gaat gebeuren.  @mmmaaike heeft ook een lift gehad zonder proteses, ook een mooi resultaat. Weet niet of haar foto's open staan maar je kan het aan haar vragen. Een goed tip is al om aan je buikspieren te werken, je mag straks je armen niet gebruiken, ook niet om op te staan bijvoorbeeld...zie maar een op te staan van bank of bed ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Iris17

Ha Iris, super dat je zoveel bent afgevallen. Helaas is dat nooit gunstig voor je borsten. Ik had hiervoor een hangende lege E cup en heb nu een natuurlijk D cup overgehouden. Ben nu ruim 5 wk PO. Ik heb je toegang tot mijn album gegeven kan je het resultaat zien. Goeie lift, weer mooi stevig maar gewoon een heel natuurlijk uiterlijk. Als je geen vulling nodig hebt zou ik het niet doen. Je hebt toch meer risico's, extra spanning op de littekens en je moet over 10/15 jaar de boel toch weer laten vervangen. De volle vorm aan de bovenkant van de borst krijg je helaas alleen met een prothese. Dat heeft een natuurlijke borst nooit. Gek eigenlijk dat ons beeld hoe een mooie borst eruit hoort te zien zo veranderd is in de laatste jaren. Het gaat nu niet meer om het hebben van borsten ipv plat zijn. Ik ben dan ook geen voorstander van het nemen van protheses als het niet nodig is. Bespreek gewoon met je arts wat je wel en niet wilt en wat je verwachtingen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg mooi Mmmaaike. Prachtig. En mooi vol ook.

Het helpt erg jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Weet je waar ongeveer aan toe bent.

 

Hoe vonden jullie je herstel? Wanneer kon je weer wat doen? Ik ga de komende weken nog ff flink sporten. Deed ik al, net als veel ander lichamelijk werk, maar ik zal de frequentie nog even wat opvoeren. Superfit de operatie in. Zal eens gaan oefenen met opstaan zonder je armen te gebruiken..... Volgens mij valt dat nog vies tegen...

 

Fijn dat jullie me zoveel vertellen. Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Iris17:

Erg mooi Mmmaaike. Prachtig. En mooi vol ook.

Het helpt erg jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Weet je waar ongeveer aan toe bent.

 

Hoe vonden jullie je herstel? Wanneer kon je weer wat doen? Ik ga de komende weken nog ff flink sporten. Deed ik al, net als veel ander lichamelijk werk, maar ik zal de frequentie nog even wat opvoeren. Superfit de operatie in. Zal eens gaan oefenen met opstaan zonder je armen te gebruiken..... Volgens mij valt dat nog vies tegen...

 

Fijn dat jullie me zoveel vertellen. Dank je wel!

In het begin heb ik mij zo mak mogelijk gehouden en zoveel mogelijk uit handen gegeven. Laat alles maar even los. Je zult zien dat het goed komt. Langzaam aan kun je steeds meer, je wordt vanzelf terug geroepen. Ik ben ik week 4 weer gaan werken, heb het langzaam weer opgebouwd. Was ook nodig, zoals je misschien al gelezen hebt heb ik een complicatie gehad. Alle energie ging naar het herstel. Inmiddels gaat het gelukkig weer goed en ben je het ook snel weer vergeten. Qua sport heb ik juist net de weken voor de operatie wat afgebouwd, je komt anders pars boem stil te zitten. Wel ben ik al een maand van te voren begonnen met Arnica en vitamine C die heb ik ook in de maand na de operatie nog doorgeslikt......en hee iedereen op mijn werk viel onlangs 1 voor 1 om door de griep geveld maar ikke niet :) We zijn er om elkaar te helpen. Daar was ik ook blij mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nog een kleine 2 weken tot de operatie. Druk bezig om alles op orde te brengen (erg drukke baan) zodat ik straks ook echt ff de rust kan nemen.

Probeer om op mijn rug te slapen (moet toch?) maar das lastig. Straks, na de operatie, zullen de wonden je wel 'dwingen' om zo te gaan slapen. Komt wel goed dus.

 

Vind t best jammer dat je weinig ervaringen hier leest van dames met alleen een borstlift. Vraag me erg af hoe de cupmaat gaat veranderen, wat over algemeen de ervaringen zijn, etc. Daarom vind ik erg fijn, Mmmmaaaike en LiaLa dat jullie je ervaringen met me delen. Weet je een beetje waar je aan toe bent.

Twijfel nog of ik een telefonische afspraak (mocht...) ga maken met de chirurg. Mijn voornaamste vraag is eigenlijk welke cupmaat ik kan verwachten. Wil ze niet echt veel kleiner. BHmaat is nu E/F. Tegen de operatie zelf zie ik niet op.

 

Ik ga weer verder. Tot later!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.