Ga naar inhoud

Sporten?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meissies :D

Ja ben bijna 8 weken PO en vandaag wil ik voor het eerst weer even joggen.

Maar ik vind het een beetje eng :blush:

Als ik ren houd ik ze vast omdat het nog zo gek voelt en zwaar, maar nu ben ik benieuwd hoe moet ik dat gaan doen bij joggen?

Ik doe mijn veilige en stevige harnasje aan en probeer er zo weinig mogenlijk aan te zitten :P

Hoe ging dit bij jullie?

Hadden jullie ook het gevoel dat ze naar je nek vlieg hih of moet je hier even door heen?

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maris

ik vond het ook eng en leek me ook pijnlijk de eerste keren na me bv.

bij dual plane had ik zoiezo enorm pijn,dus ene half jaar niet hard gelopen,na me wissel ben ik weer begonnen opbouwen op de loopband,en dat deed zeer,heb natuurlijk ook best zware prothesen,dus wat heb ik verzonnen.....

ik doe een goede sportbh aan,tri action(zitten best hoog en stevig) en erboven draag ik nog een adidas runningstopje(zitten erg strak),en daaroverheen gewoon me fitnesshirt.

werkt erg goed,en kan gewoon hardlopen zonder pijn en of te veel schudden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel meid! :D

Als ik ren doet het geen pijn maar is het echt omdat ik het eng vind :blush:

Dus ik ga je tipje opvolgen, sportbh aan! sport topje en nog een gewoon tshirt :D

En even een lekke rustig tempo :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop ook met de triaction, vind het een goede sportbh. Het verschil met die van hema voel je wel tijdens het lopen hoor. Verder gewoon een t-shirt of topje erover en het lukt heel goed.

Alleen merkte ik gisteren dat ik wel eens met m'n armen onbewust tegen m'n borsten schuur...

Ben héél blij dat het lopen goed gaat zonder pijn of ongemakken, had er best ook wel schrik voor. Als ik dat zou moeten laten word ik zot denk ik (begin dan ook te trainen voor een marathon)

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw buffeltje jij bent sportief zeg!

Ik heb gister dan toch gelopen en alles ging prima :D

Ik merkte wel even met ademen dat je toch iets extra's meedraagt maar ja ik heb dan ook 8 weken helemaal niks gedaan...

Hihi kortom het ging prima met de tip van Moon :D

Had zelf last van zweettietjes haha heb ik nooit gehad :P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja voelde heel strak maar wel vertrouwd :D

Hihi ja gek voelde dat zeg, tussen mn borsten drijfnat :P en ze staan niet eens dichtbij elkaar :o

Oef ja dat lijkt me niet lekker zeg dat het gaat irriteren :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de triaction Extreme Tri_Action_Extreme_LF_rdax_189x134.jpg , houd de boobs helemaal op hun plaats, nergens last van tijdens het lopen, en heb ook zweettietjes achteraf, hihi :blush:.

Jee, buffeltje, trainen voor een marathon, goh, knap hoor :136: , ben al blij met m'n 5 km, hihi :66:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Leuk te lezen dat hardlopen/sporten na een BV ook nog makkelijk gaat, al lijkt me het op deze moment ook wel eng om te doen.

Ik doe zelf ook dagelijks aan sport (Zumba, fitness, spinning) en ga ook vaak hardlopen en dan minstens 7km.

Kan al haast niet wachten om er terug in te vliegen want ben nu 1 week PO en het kriebelt al fel vanbinnen om terug te sporten.

De eerste keer zal ik me toch niet zo zeker voelen maar hoop dat ik snel vertrouwd geraak met het gevoel van sporten mét boobs :-)

Ik heb die beweging ook echt nodig om me uit te kunnen leven dus tel de dagen al af dat ik terug kan beginnen. Dr Plovier zei me van toch zeker 4 weken rustig aan te doen en dan stilaan terug te beginnen...

Na hoeveel tijd zijn jullie terug gaan sporten?

Alleszins tof om de tips te lezen om het zo veilig en comfortabel mogelijk te kunnen doen! Ga er zeker aan denken ;-)

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je al na 2 weken met cardio kon beginnen, Moontje.

Ik sport ook zo'n 5 of 6 dagen per week (hardlopen, zumba en body pump) en zal het zeker gaan missen. Ik kom ook snel aan, dus hoop dat ik daar gaan last van heb de eerste 2 weken... Maar met cardio bedoel je ook hardlopen? Dus na 2 weken al? Of gewoon wandelen/fietsen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een fanatieke sporter (geef zelf les in BodyAttack en BodyStep).. Ik ben na 3 weken weer begonnen met wat cardio.. (LEES: wandelen en fietsen)..

Na 7 weken ben ik weer begonnen met fanatiek sporten en na 10 weken moest ik volop lesgeven.. Heb geen last gehad van mijn borsten, heb wel onwijs spierpijn gehad :122:..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marie,met cardio bedoel ik dus beetje(berg) wandelen,fietsen,hardlopen deed ik ook pas na 4weken,en dan echt met goede stevige bh en runningstopje erboven nog eens,zodat de boel echt op zijn plek bleef,ik mocht dat al van me arts,weet niet of jij dat ookal mag na 4weken,want er zijn arsten die tot 6weken verbieden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ben blij om te lezen dat je in ieder geval na twee weken weer een beetje kunt gaan fietsen en lopen. Op dit moment is dat nog het meeste waar ik me druk om maak: het niet kunnen sporten.

Ik boks ook drie keer in de week, maar dat moet ik gaan opgeven... niet handig om daar een klap op te krijgen ook ivm kapselvorming.

Hoe zit het met boksen op de zak (kickfun) iemand daar ervaring mee? En kitesurfen? Kan dat gewoon weer na een paar maanden?

Het stelt me gerust als ik hoor dat je in ieder geval na een week of vier wel weer kunt hard lopen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.