Ga naar inhoud

Vissie : 13 februari 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben Vissie en word as maandag door dr Nio geopereerd. Een borstlift met monobloc protheses. Ik ga van B naar een grote C, kleine D. 

Ik ben vanavond aan het lezen geslagen op dit forum en merk dat ik veel nog niet weet. Ik ga er nogal blanco in geloof ik.. morgen nog maar even meer lezen op dit forum en in hoop ook wat foto's te kunnen zien van echt Nio's ☺️

groetjes,

yvette 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie de berichtjes nu pas. Dank jullie wel! Het is heel goed gegaan. Ben vooral naar geweest van de narcose, maar de pijn van de operatie valt me alles mee. 

 

Wel heb ik een vraag: ik heb een lift gehad met protheses en nu is er bij de ene borst een deuk bij het litteken, dus onderaan de borst. Ik heb gezocht op 'deuk', maar wordt nog niet veel wijzer. Is dit iets wat kan horen bij het herstel en nog wegtrekt? 

 

Liefs,

Vissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vissie

 

Hoi meis,

 

Nog gefeliciteerd met je nw boobs,en wat fijn dat de pijn meevalt.

 

Dat er een deukje zit bij je litteken komt waarschijnlijk door de hechtingen, ze hechten in een paar lagen, en soms is de ene hechting iets strakker dan de andere, als deze dadelijk op gaan lossen,dan zul je gaan merken dat het litteken iets soepeler gaat worden en het deukje weg gaat trekken.

Zou me er geen zorgen om maken.

 

Lekker rustig aan doen en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Vissie:

@Desert-Rose Dat is heel fijn om te horen. Dank je wel hiervoor. Ik wacht het rustig af verder.

 

Liefs Vissie

 

 

Graag gedaan hoor meis, ja het is echt even geduld hebben.

 

Het litteken is in het begin soms ook vrij hard, en bobbelig, maar dit komt door het bindweefsel wat word aangemaakt,en trekt ook op een gegeven ogenblik weer weg.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vissie :)

 

Hoe gaat het nu ? vind je het allemaal mee of juist tegen vallen ?

 

Ik heb zelf binnenkort een eerste gesprek bij Nio (ook voor een lift met prothese)

Alleen nu belde ik vandaag voor de prijs en heeft de mevrouw mij denk ik de prijs van een vergroting doorgegeven :/ 3100 - 4000 eur.

 

Kan jij mij vertellen of er ook een max aan de grote van de prothese zit ?

bij diana is mij verteld max 375cc ?

 

veel beterschap voor aankomende tijd !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoe gaat het nu @Vissie Nu alweer 3 weken verder.

 

@Riek Weet niet hoeveel je ruimte je hebt op de borst en hoe er gelift gaat worden. Bij mij bijvoorbeeld zei de arts dat hij max 100cc kwijt kon bij een goeie lift met anker litteken. Ik had namelijk genoeg borstweefsel van mijzelf. Een alternatief zou zijn. Borstweefsel weghalen en vervangen voor protheses maar dat geeft nog meer risico's. Na mijn operatie melde de arts dat hij zelfs 100 cc er niet in had gekregen. Je moet je realiseren dat je eigenlijk een verkleining en vergroting in 1 operatie wil laten doen. Dit gaat ook extra spanning geven op de wonden. Sommige artsen rekenen een extra bedrag als je meer dan een bepaald aantal CC wil. Dacht meer dan 500cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden, heel gek, ik had een bericht getypt, maar blijkbaar niet goed doorgekomen. Het gaat heel goed! Ik. voel me prima nu na bijna drie weken (as maandag drie weken geleden) en doe al heel veel weer. Moet wel zeggen dat het nu iets meer pijn doet, vooral aan mn tepels, dan eerder. Het voelt ook wat warm aan momenteel.. De deuk zit er nog en ook ligt een tepel heel erg op de huid. Nio gesproken en hij gaf aan wat ik op het forum ook steeds lees. Alles moet nog bijtrekken en rustig worden. Dus ik heb goede hoop. Bij mij is er een deel van de borst weggehaald, ik geloof 150cc en dan 300cc bijgeplaatst. Dus eigenlijk 150cc erbij. Succes Riek!Liefs
@Riek @mmmaaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.