Ga naar inhoud

JD*89 : 3 april 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik ben een meid van 27, 1.80m en weeg 72 kg. Ik heb vorige maand een consult gehad bij dr. Verdonck bij de Wellnesskliniek. We kwamen samen tot het besluit om te kiezen voor monobloc hydrogels ronde implantaten van 330cc dual plane. Heeft iemand ervaring met dr. Verdonck? De operatie is gereserveerd voor 3 april. Ik vind het echt superspannend! Voornamelijk het herstel. Moesten jullie eerst een drukverband dragen of meteen een sport BH? Hebben jullie deze bij de kliniek gekocht of ergens anders? Tips zijn welkom! Ben ook heel benieuwd naar voor-, en na foto's. Alvast bedankt! Leuk forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei JD*89:

Hoi! Ik ben een meid van 27, 1.80m en weeg 72 kg. Ik heb vorige maand een consult gehad bij dr. Verdonck bij de Wellnesskliniek. We kwamen samen tot het besluit om te kiezen voor monobloc hydrogels ronde implantaten van 330cc dual plane. Heeft iemand ervaring met dr. Verdonck? De operatie is gereserveerd voor 3 april. Ik vind het echt superspannend! Voornamelijk het herstel. Moesten jullie eerst een drukverband dragen of meteen een sport BH? Hebben jullie deze bij de kliniek gekocht of ergens anders? Tips zijn welkom! Ben ook heel benieuwd naar voor-, en na foto's. Alvast bedankt! Leuk forum :)

 

Hoi meis en welkom,

 

Iedereen die in de Wellness Kliniek of de eigen kliniek van Dr. Verdonck word geholpen krijgt de eerste 2 weken een verband, daarna ga je daar pas de sport bh dragen.

Goede sportbh's zijn oa de: Triumph Tri Action Workout, Carefix Mary, Hema Heavy non padded, Anita Extreme.

Zorg bij een sport bh dat je altijd minstens een level 3 koopt, dat die verstelbare schouderbandjes heeft,en geen beugel of vulling.

 

Koop een aantal verschillende maten,zodat je degene die niet past kunt retourneren,dus even opletten tot hoelang je ze kunt terugsturen.

 

Foto's kun je zien via het foto album,wil je foto's zien van meiden die ook bij Verdonck zijn geweest, dan kun je ze vragen of ze je toe willen voegen,want de meeste foto's staan prive.

 

Via de zoekbalk kun je ook allerlei topics vinden over deze pc.

 

Ik heb je titel even aangepast en je topic verhuisd, hier kun je nu verder al je updates blijven doen, en ook als je dadelijk geopereerd bent kun je hier in dit topic je verslag neerzetten als je dat leuk vind.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Je moet 3 dagen

na mij. Ik zal mijn album dan openbaar zetten zodat je mijn genezingsproces ook kan volgen. Ik ga in de BBC bij Verdonck. Heb nu 80b (174cm, 63kg), en er gaat 315cc in (Motiva). Verdonck zei me dat ik na 2 weken een sportbh moest shoppen en goed passen. Ik denk dat ik voor die van Hema ga, niet te duur maar goed genoeg:) 

 

wou je graag de hydrogels dat je naar de wellness ging ipv de Belgian Breasg Clinic? 

 

Niet meer lang!!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose bedankt voor de info! Daar kan ik iets mee :) ik dacht namelijk dat ik meteen de sportbh aan moest doen. Krijg k deze band na de operatie erbij of moet ik deze vantevoren kopen? Ik zal mijn verhaal over bv blijven updaten. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik meedoe aan een forum! Haha.. ik heb er echt al heel veel aan gehad. Vooral nu ik ook de foto's kan zien. Super :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lien. oh dat is idd spannend! Ik kan nu eigenlijk ook niet meer wachten.. ik droom erover en ben iedere dag wel weer nieuwe verhalen aant het opzoeken en vlogs aan het kijken op Youtube. Het is ook niet niks! De maten van Motiva vallen denk ik anders uit.. dr. Verdonck zei dat maat 330cc een grote C/kleine D zou worden. 2 vriendinnen van mii zijn door dr. Verdonck geopereerd in de Wellnesskliniek en zijn hier heel tevreden over. Het ziet er ook echt heel mooi uit. En nog een vriendin van hun ook daar.door dezelfde pc. Vandaar dat ik hem meteen al vertrouw.. ook veel goede verhalen over de dr gelezen. Het is niet dat ik perse voor de hydrogels kies maar meer voor de pc en de kliniek. Heb er alle vertrouwen in :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei JD*89:

@Desert-Rose bedankt voor de info! Daar kan ik iets mee :) ik dacht namelijk dat ik meteen de sportbh aan moest doen. Krijg k deze band na de operatie erbij of moet ik deze vantevoren kopen? Ik zal mijn verhaal over bv blijven updaten. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik meedoe aan een forum! Haha.. ik heb er echt al heel veel aan gehad. Vooral nu ik ook de foto's kan zien. Super :) 

 

Je krijgt verband, dat zit helemaal rondom, kijk maar eens bij de foto's van meiden die zijn geholpen door Verdonck, is blauw verband en dat moet 2 weken blijven zitten, alhoewel het bij sommige eerder er af gaat, omdat het of omkrult of loslaat.

 

Als je op deze link klikt , en een klein beetje naar beneden scrolled, kun je zien hoe het verband zit, nu draagt zij ook nog een extra borstband,die zwarte, maar dat is bij iedereen verschillend of je die wel of niet krijgt.

 

https://www.borstenforum.com/profile/14947-jasssmijn/?do=content&page=2

 

En eens moet de eerste keer toch zijn op een forum ;)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei JD*89:

@lien. oh dat is idd spannend! Ik kan nu eigenlijk ook niet meer wachten.. ik droom erover en ben iedere dag wel weer nieuwe verhalen aant het opzoeken en vlogs aan het kijken op Youtube. Het is ook niet niks! De maten van Motiva vallen denk ik anders uit.. dr. Verdonck zei dat maat 330cc een grote C/kleine D zou worden. 2 vriendinnen van mii zijn door dr. Verdonck geopereerd in de Wellnesskliniek en zijn hier heel tevreden over. Het ziet er ook echt heel mooi uit. En nog een vriendin van hun ook daar.door dezelfde pc. Vandaar dat ik hem meteen al vertrouw.. ook veel goede verhalen over de dr gelezen. Het is niet dat ik perse voor de hydrogels kies maar meer voor de pc en de kliniek. Heb er alle vertrouwen in :) 

Fijn he, zoveel goede verhalen horen! Ik ga ook voor een grote C, kleine D ^_^. Ik hoop alleen maar dat mijn borsten niet opeens 3 maten groeien als ik een babytje zou krijgen. 
Het is ook mijn eerste forum, en nu hoop ik dat er voor alle 'belangrijke' dingen zo duidelijke en vriendelijke forums bestaan! 

 

Veel plezier nog met het lezen van alle verhalen en bekijken van alle foto's! 

 

groetjes
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JD*89 @lien  Hoi dames, ik lees ook even met jullie mee. Ik heb binnenkort ook een consult bij dr. Verdonck in de BBC. Weten jullie toevallig of hij qua operatieplekken erg vol zat? Ik heb namelijk eind april 10 dagen vrij en hoop stiekem dat, als alles goed voelt natuurlijk, ik dan geopereerd zou kunnen worden. Mag ik misschien ook mee kijken/lezen met jullie resultaten? Ik ben erg benieuwd! Nog even afwachten dus.. Succes!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames, ik lees ook mee:P

@T2603 Ik ga woensdag 15 februari naar een consult met dr Verdonck ook in de BBC. Ik heb vorige week nog gevraagd aan Stephanie (zijn assistente en vrouw.,..Geloof ik) wat de wachttijd is voor een operatie en ze zei ongeveer 2 weken zou zijn.

 @JD*89ik ga ook voor de Monobloc Hydrogel. 

Iemand die dat al heeft laten plaatsen? Ben benieuwd naar mensen die ervaring hebben met hydrogel protheses en ook foto's natuurlijk.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt nog gezellig hier met de Verdonck verzameling ^_^

 

ik had ook enkel 1 mogelijke datum ivm werk en dat is toch gelukt, dus het zou goed kunnen dat je, zo lang op voorhand, nog n plaatsje krijgt! 

 

Als het zover is post ik foto's, dan kunnen jullie zeker meevolgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@T2603 ik heb mijn consult nog niet gehad maar alvast via de mail gevraagd om op de lijst gezet te worden voor operatie, er is enkel maar een datum dat ik geopereerd kan worden en als ik moet wachten op consult is dat datum direct weg. Ik heb dat uitgelegd op mijn mail en zij heeft mij zonder problemen er bij gezet, natuurlijk mits goedkeuring van de dokter. Ik heb zo veel goede diengen van verdonck gelezen dat ik nu al weet dat hij mijn "reddende engel" gaat worden!! 

 

@JD*89 ik dacht dus ook dat je direct een sport bh aan moest doen en er bovenop borst compressieband!! Dus blijkbaar Is dat niet zo.... maar hoe douch j dan met dat band????? 

Ik begreep via de mail dat ik van de clinic heb ontvangen dat je een band bij hen kan kopen voor €40, maar nu twijfel ik of dat de compressieband Is of dat andere band dat je draagt ipv bh? ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei xstephx:

@T2603 ik heb mijn consult nog niet gehad maar alvast via de mail gevraagd om op de lijst gezet te worden voor operatie, er is enkel maar een datum dat ik geopereerd kan worden en als ik moet wachten op consult is dat datum direct weg. Ik heb dat uitgelegd op mijn mail en zij heeft mij zonder problemen er bij gezet, natuurlijk mits goedkeuring van de dokter. Ik heb zo veel goede diengen van verdonck gelezen dat ik nu al weet dat hij mijn "reddende engel" gaat worden!! 

 

@JD*89 ik dacht dus ook dat je direct een sport bh aan moest doen en er bovenop borst compressieband!! Dus blijkbaar Is dat niet zo.... maar hoe douch j dan met dat band????? 

Ik begreep via de mail dat ik van de clinic heb ontvangen dat je een band bij hen kan kopen voor €40, maar nu twijfel ik of dat de compressieband Is of dat andere band dat je draagt ipv bh? ?? 

Het is de borstband, die je 8 weken op je sportbh moet dragen en die je implantaten omlaag houdt/duwt. Douchen kan pas na 2 weken helaas! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lien. neeeeeennnn dat meen je tog niet? Je maakt zeker een grap... zeg aub dat je een grap maakt... 2 weken niet douchen?!?!?! daar kan de beste deo niet tegen hahahah ook al spuit je elke uur hahahaha

Apart van de "geurtjes".... tis tog niet fijn om 2 weken niet te douchen!!!

 

Ik had bij iemand gelezen dat ze na 3 dagen kon douchen maar dat ze wel geholpen moest worden met haar haar en dat de pleisters wel niet te lang onder het water kunnen.....  

 

Ga je die band bij de kliniek kopen of weet je van een goede winkel/internet waar je dat ook kan kopen voor een verstandig prijs?? 

Ik heb op internet een gevonden voor maar 20 eurotjes, maar het is wel met maat (van 70 tot 75cm en van 80 tot 85cm en zo verder) dus ik durf het niet te kopen gezien ik eigenlijk niet echt weet hoe groot ik dat moet hebben.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei xstephx:

@lien. neeeeeennnn dat meen je tog niet? Je maakt zeker een grap... zeg aub dat je een grap maakt... 2 weken niet douchen?!?!?! daar kan de beste deo niet tegen hahahah ook al spuit je elke uur hahahaha

Apart van de "geurtjes".... tis tog niet fijn om 2 weken niet te douchen!!!

 

Ik had bij iemand gelezen dat ze na 3 dagen kon douchen maar dat ze wel geholpen moest worden met haar haar en dat de pleisters wel niet te lang onder het water kunnen.....  

 

Ga je die band bij de kliniek kopen of weet je van een goede winkel/internet waar je dat ook kan kopen voor een verstandig prijs?? 

Ik heb op internet een gevonden voor maar 20 eurotjes, maar het is wel met maat (van 70 tot 75cm en van 80 tot 85cm en zo verder) dus ik durf het niet te kopen gezien ik eigenlijk niet echt weet hoe groot ik dat moet hebben.... 

 

@xstephx Ik ben 3 weken geleden geopereerd door dr. Verdonck, je mag idd 2 weken niet douchen! Het verband krijg je er 2 weken omheen en mag niet nat worden. 

 

Ik ben de eerste paar dagen gewassen door mijn man. Ik ging dan in de douche staan en hij kon mij dan wassen vanaf m'n navel naar beneden. M'n haren wassen boven de wastafel en de rest van m'n schouders en oksels met n washandje! Niet ideaal maar je moet er wat voor over hebben!! Ik moet zeggen dat toen t verband er af ging t niet stonk ofzo! Al was de douche heerlijk daarna!! 

 

De borstband heb ik gewoon bij de kliniek zelf aangeschaft! Ik weet nu zeker dat ik de juiste heb. Deze is van t merk Anita, dus misschien vindt je die op internet ook! 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eef.n dank je wel voor je antwoord!! 

ik ga mij dan van nu psychologisch voorbereiden voor het niet douchen.... ik ben iemand die heel graag elke dag doucht.... niet omdat ik veel stink maar door de gewoonte en omdat het heerlijk ontspannen is.... dat warme water kei hard op je schouders laten vallen..... heerlijk :P 

 

Dat dacht ik dus ook, als ik de band bij de kliniek koop, ben ik 100% zeker dat ik de goede heb... straks kom ik daar de dag van operatie met iets wat ik niet moest hebben.... hahahah

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xstephx:

@Eef.n dank je wel voor je antwoord!! 

ik ga mij dan van nu psychologisch voorbereiden voor het niet douchen.... ik ben iemand die heel graag elke dag doucht.... niet omdat ik veel stink maar door de gewoonte en omdat het heerlijk ontspannen is.... dat warme water kei hard op je schouders laten vallen..... heerlijk :P 

 

Dat dacht ik dus ook, als ik de band bij de kliniek koop, ben ik 100% zeker dat ik de goede heb... straks kom ik daar de dag van operatie met iets wat ik niet moest hebben.... hahahah

 

@xstephx ja dat kan ik me heel goed voorstellen, zo ben ik ook! En ik dacht dat ik t er heel erg moeilijk mee zou hebben. Maar de eerste dagen  had ik teveel pijn om er echt naar t verlangen en daarna was t ook heerlijk om lekker je onderlichaam te douchen! 

 

Verder nog een tip om extra kussens aan te schaffen.. ik heb de weken na de operatie 4 kussen achter m'n rug gehad! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eef.n dat is een zeer goede tip!!! Kussens zijn niet bepaald wat ik bij mij thuis over heb, dus ga zeker een paar aanschaffen voor geval ik dat ook nodig heb.... ben me nu toch wel aan het voorbereiden om op mijn rug te slapen en dat gaat (nu) wel, maar uiteindelijk in mijn slaap draai ik naar mijn zij.... met de kussens denk ik dat je minder de neiging hebt om te draaien omdat je toch meer "zittend" slaapt, of zie ik dat verkeerd?....  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xstephx:

@Eef.n dat is een zeer goede tip!!! Kussens zijn niet bepaald wat ik bij mij thuis over heb, dus ga zeker een paar aanschaffen voor geval ik dat ook nodig heb.... ben me nu toch wel aan het voorbereiden om op mijn rug te slapen en dat gaat (nu) wel, maar uiteindelijk in mijn slaap draai ik naar mijn zij.... met de kussens denk ik dat je minder de neiging hebt om te draaien omdat je toch meer "zittend" slaapt, of zie ik dat verkeerd?....  

@xstephx Ik was erg blij dat ik ze van te voren aangeschaft had want ik kon alleen maar 'zittend' slapen. Liggend deed me echt teveel pijn en t vocht gaat zich meer bij je borsten ophopen dan. Ik slaap nu nog met 2 kussens, dus nog steeds niet helemaal plat, dit vind ik zelf nog niet prettig. 

 

Ik moet wel zeggen dat t herstel bij iedereen anders gaat natuurlijk. De eerste week heb ik echt veel pijn gehad, daarna ging t steeds wat beter! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2017 om 09:20 zei xstephx:

@lien. neeeeeennnn dat meen je tog niet? Je maakt zeker een grap... zeg aub dat je een grap maakt... 2 weken niet douchen?!?!?! daar kan de beste deo niet tegen hahahah ook al spuit je elke uur hahahaha

Apart van de "geurtjes".... tis tog niet fijn om 2 weken niet te douchen!!!

 

Ik had bij iemand gelezen dat ze na 3 dagen kon douchen maar dat ze wel geholpen moest worden met haar haar en dat de pleisters wel niet te lang onder het water kunnen.....  

 

Ga je die band bij de kliniek kopen of weet je van een goede winkel/internet waar je dat ook kan kopen voor een verstandig prijs?? 

Ik heb op internet een gevonden voor maar 20 eurotjes, maar het is wel met maat (van 70 tot 75cm en van 80 tot 85cm en zo verder) dus ik durf het niet te kopen gezien ik eigenlijk niet echt weet hoe groot ik dat moet hebben.... 

Haha ik dacht echt hetzelfde. Je kan je haar wel wassen in de lavabo en je lichaam tot aan het verband, maar een volwaardige douche zit er bij verdonck helaas niet in! Je kan ook naar de kapper voor het wassen en drogen van je haar? 

 

Ik had ook al gezocht naar een goedkopere borstband. Dat mocht van Verdonck! Hier op het forum in de map 'te koop' vind je er trouwens ook. Ik woon in Belgie dus dat is door qua verzendkosten maar jij kan er zeker eens tussen kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lien. je gaaf me zo juist de aller beste idee, tegen manneke lief "zoetje ik moet wel naar de kapper, want ik kan mijn haartjes niet alleen wassen"... en weg zijn we dan, naar de kapper :P kan direct ook een kleurtje pakken en dat ze een beetje bij knippen... 

Ik woon ook in Belgie, ik dacht misschien in de thuiszorg winkel??? Ze hebben daar allerlei verbanden, misschien dat ze ook een borstverband hebben...

mapje "te koop" vind ik niet :( ik weet het allemaal nog niet zo goed te vinden hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei xstephx:

@lien. je gaaf me zo juist de aller beste idee, tegen manneke lief "zoetje ik moet wel naar de kapper, want ik kan mijn haartjes niet alleen wassen"... en weg zijn we dan, naar de kapper :P kan direct ook een kleurtje pakken en dat ze een beetje bij knippen... 

Ik woon ook in Belgie, ik dacht misschien in de thuiszorg winkel??? Ze hebben daar allerlei verbanden, misschien dat ze ook een borstverband hebben...

mapje "te koop" vind ik niet :( ik weet het allemaal nog niet zo goed te vinden hier

Het mapje staat ergens onderaan! Haha ja leuk excuus. En ik dacht ook in de thuiszorgwinkel te kijken, hopelijk goedkoper^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op Saturday, February 11, 2017 om 19:29 zei JD*89:

Hoi! Ik ben een meid van 27, 1.80m en weeg 72 kg. Ik heb vorige maand een consult gehad bij dr. Verdonck bij de Wellnesskliniek. We kwamen samen tot het besluit om te kiezen voor monobloc hydrogels ronde implantaten van 330cc dual plane. Heeft iemand ervaring met dr. Verdonck? De operatie is gereserveerd voor 3 april. Ik vind het echt superspannend! Voornamelijk het herstel. Moesten jullie eerst een drukverband dragen of meteen een sport BH? Hebben jullie deze bij de kliniek gekocht of ergens anders? Tips zijn welkom! Ben ook heel benieuwd naar voor-, en na foto's. Alvast bedankt! Leuk forum :)

 

Hoi,

 

Ik word ook komende maandag geopereerd, bij Verdonck, in de wellnesskliniek ;) om hoelaat moet je daar Zijn? Misschien zien we mekaar daar wel ^_^

 

Ik ben 1m80, 62kg en heb nu na twee zwangerschappen een lege 80b over. Ik krijg 350cc ronde prothesen, dual plane, monobloc softone.

 

Ik zit momenteel letterlijk de uren af te tellen tot het zover is!

Nog een 36 uur te gaan :lol:

 

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13 februari 2017 om 20:26 zei Cicike:

Hoi Dames, ik lees ook mee:P

@T2603 Ik ga woensdag 15 februari naar een consult met dr Verdonck ook in de BBC. Ik heb vorige week nog gevraagd aan Stephanie (zijn assistente en vrouw.,..Geloof ik) wat de wachttijd is voor een operatie en ze zei ongeveer 2 weken zou zijn.

 @JD*89ik ga ook voor de Monobloc Hydrogel. 

Iemand die dat al heeft laten plaatsen? Ben benieuwd naar mensen die ervaring hebben met hydrogel protheses en ook foto's natuurlijk.  

 

Op 14 februari 2017 om 03:15 zei JD*89:

Ik krijg Monobloc soft one siliconen ipv de hydrogel implantaten. 

Ik ben heel benieuwd waar hem dan het verschil in zit om voor siliconen of hydrogel te gaan! Was dat bij jullie een eigen keuze of is deze voorgelegd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.