Ga naar inhoud

Vraag over vorm implantaat mentor


Aanbevolen berichten

Hoi hoi ik ben gisteren geopereerd in amstelveen door koeiers, alles goed gegaan.. nu veel pijn maar oke,  maar nu zag ik op mijn pasje van implantaat dat ik Mentor  cohesive ||| medium heigt, high profile 390cc - gekregen heb, iemand die deze ook gekregen heeft...? En wat nu het verschil is met de andere anatomishe implantaten..was benieuwd omdat ik er weinig over kan vinden ;-) vandaar  fijne dag allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Karin1985:

Er is geen verschil. Alle anatomische implantaten zijn cohesie III. Dat is de stevigheid van de silicone en bij anatomisch moet dit het stevigste zijn ivm vervorming 

Oke bedankt, maar het medium heigt, high etc is wel anders van vorm toch of ook niet... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt  het is het 'profile' dat aangegeven wordt met die benaming. 

Hoe hoger (height) de prothese, hoe hoger (richting sleutelbeen) je implantaat en mogelijk ook de bolling van de borst/prothese begint.

Hoe hoger het profile (bij jou 'high') hoe meer volume naar voren je hebt, de projectie :)

 

Gefeliciteerd met je boobs! 

 

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei best_boobie:

Klopt  het is het 'profile' dat aangegeven wordt met die benaming. 

Hoe hoger (height) de prothese, hoe hoger (richting sleutelbeen) je implantaat en mogelijk ook de bolling van de borst/prothese begint.

Hoe hoger het profile (bij jou 'high') hoe meer volume naar voren je hebt, de projectie :)

 

Gefeliciteerd met je boobs! 

 

Xx BB 

Goedemorgen BB, dank je wel voor je fijne uitleg... fijne dag groetjes x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.