Ga naar inhoud

sjp : 5 maart 2017 : Dr. Donders : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi

Aangezien je je nogal heel erg kort voorstelt, heb ik je de toegang tot foto albums even ontzegd.
Wij verwachten van leden dat ze zich op een fatsoenlijke manier voorstellen, met erbij wat hun plan is, of ze al consulten gepland hebben, of al een datum hebben.
Wat hun voorsituatie is enz enz.
Je hoeft je echte naam niet te vertellen, het mag allemaal anoniem. Maar wij willen dit graag, zodat er niet zomaar wat mannen zich kunnen verlekkeren aan foto's.
Mocht je de behoefte voelen om je verder voor te stellen, dan mag dat uiteraard hier.
Als ik dan zie dat ik je kan vertrouwen, dan zet ik je foto albums weer 'aan'

 

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ok wat uigebreider , ik ben sjp 40 jaar en ben 5 mrt geopereerd via praktijk gabriels dr donders

ik ben heel erg blij dat ik na 20 jaar en 3 kids deze keuze heb gemaakt

ik heb 575 cc druppelvorm 

vind dit forum erg leuk met alle ervaringen

gr

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sjp

 

He meis,

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates neerzetten, en als je het leuk vind ook je operatieverslag.

 

Kun je mij alleen nog vertellen in welke kliniek je bent geholpen, dan zet ik dat nog even in de titel.

 

Voor nu nog lekker rustig aan blijven doen, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.