Ga naar inhoud

Hoe kan ik mee Chattenden?


ainovab

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei ainovab:

Hoihoi

 

Ik heb veel doorgelezen ook de regels. Misschien lees ik erover heen?? 

 

Hoe kan ik mee chatten??

he meis, 

 

Maak even een kort berichtje aan in deze categorie, want je bent nog geen premium member omdat je gelijk een topic had geopend bij operatie verslagen, en vaak zet BB het dan even over, maar die is niet aanwezig nu,dus als je hier in de link die ik hier nu zet even kort iets schrijft spring die uiteindelijk over naar premium

 

https://www.borstenforum.com/forum/56-voorsteltopic/?do=add

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
35 minuten geleden zei Inew:

@Desert-Rose Hallo, ik zou ook heel graag meechatten en albums bekijken etc en ik dacht dat ik het nodige wel had gedaan, voorsteltopic en dergelijke :( 

 

groetjes

Hoi hoi

 

Jij hebt geen topic geopend in de afdeling 'voorsteltopic' 

Wel in de categorie 'vragenhoekje' en ' algemene informatie '

Maar ik zal jou even handmatig omzetten naar premium member. 

 

Voor alle anderen die deze vraag hebben, lees even je pb die je kreeg bij registratie. Of de mededeling boven aan het forum. 

Pas als premium member heb je meer 'rechten' hier op het forum, waar chatten ook onder valt :)

 

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

 

Jij hebt geen topic geopend in de afdeling 'voorsteltopic' 

Wel in de categorie 'vragenhoekje' en ' algemene informatie '

Maar ik zal jou even handmatig omzetten naar premium member. 

 

Voor alle anderen die deze vraag hebben, lees even je pb die je kreeg bij registratie. Of de mededeling boven aan het forum. 

Pas als premium member heb je meer 'rechten' hier op het forum, waar chatten ook onder valt :)

 

Xx BB 

Ja ik zie het net, ik heb me voorgesteld maar op mijn profiel, oeps. Dankjewel!!!

 

Superfijn forum trouwens! Echt al heel veel aan gehad :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.