Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dag dames! Even een vraagje!

 

Ik ben nu ongeveer 7.5e week PO. Ik had sinds de operatie al dat een deel van mijn linkerborst gevoelloos is. Dit is mijn tepel en een stuk daar omheen. Ik weet dat het even kan duren, maar komt dit gevoel nog terug denken jullie? Ook voelt links nog niet echt eigen (rechts wel!) Als er een beetje druk op komt te staan bijvoorbeeld als ik iemand een stevige knuffel geef, voelt t nog echt wel alsof er iets zit zegmaar. Rechts heb ik dat totaal niet. 

 

Iemand die deze ervaring ook heeft gehad? 

 

Xx Chiara :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik ben zelf nu 7 weken po. Ik heb hetzelfde, maar dan bij beide borsten het gebied onder de tepel. De tepel zelf is juist overgevoelig. Ik voel daar helemaal niets, pas na 10x tikken erop heb ik het idee dat ik ergens op de achtergrond iets voel. De zenuwen zijn beschadigd. Het kan tot een jaar duren voor deze zich weer herstellen. We zullen dus allebei gewoon geduld moeten hebben, maar het gaat goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.