Ga naar inhoud

Prinses3512 : 12 april 2017 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hallo allemaa

Ik heet Prinses3512 en heb al jaren siliconen, maar al een hele tijd kapselvorming aan mijn linker borst. 

Nu wilde ik ze allebij overnieuw laten doen omdat je anders toch verschil ziet. 

Ik kreeg de harde borst vergoed en moest voor de andere 2600 euro betalen. Nou die had ik niet.

nou heeft mijn vriendin 2 weken geleden haar borsten laten vergroten in een privékliniek in Waalre

ze moest 4200 euro betalen.

ze had vandaag geen vervoer dus ben ik mee gegaan. 

Haar borsten zijn echt zo mooi geworden. 

Een super aardige arts, dus ik vertelde mijn verhaal.

hij schrok van wat ik moest bij betalen. 

Bij hun kost dat maar 700 euro omdat de verharde borst toch al gedaan wordt. 

Morgen meteen een verwijzing aan mijn huisartsvragen en dan een afspraak in Waalre maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Prinses3512

 

He meis, en welkom, 

 

De kosten zijn in iedere kliniek verschillend, de operatie bij overmatige kapselvorming word inderdaad vergoed bij een baker 3 en 4, maar de protheses komen toch over het algemeen voor eigen kosten.

 

Dus ik zou toch nog even voor de zekerheid de gehele offerte vragen, niet dat je dadelijk voor verrassingen komt te staan.

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2017 om 21:47 zei Desert-Rose:

@Prinses3512

 

He meis, en welkom, 

 

De kosten zijn in iedere kliniek verschillend, de operatie bij overmatige kapselvorming word inderdaad vergoed bij een baker 3 en 4, maar de protheses komen toch over het algemeen voor eigen kosten.

 

Dus ik zou toch nog even voor de zekerheid de gehele offerte vragen, niet dat je dadelijk voor verrassingen komt te staan.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Prinses3512:

Wat is een baker 3 en 4?

Ik heb de goedkeuring al liggen van het ziekenfonds dat de verharde borst volledig wordt vergoed

 

Overmatige kapselvorming heb je in gradaties, de zogenaamde Bakers,en die loopt van 1 tot 4.

 

  • Baker 1 – er is geen sprake van een afwijking.
  • Baker 2 – de borst voelt een beetje hard aan, maar ziet er verder normaal uit.
  • Baker 3 – de borst voelt hard aan en ziet er abnormaal uit. Er is nog geen sprake van pijn.
  • Baker 4 – de borst voelt hard aan, ziet er abnormaal uit en aanraken van de borst is pijnlijk.

 

Ok maar staat daar dan ook bij dat de prothese word vergoed, of staat er alleen vergoeding  capsulotomie of capsulectomie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Overmatige kapselvorming heb je in gradaties, de zogenaamde Bakers,en die loopt van 1 tot 4.

 

  • Baker 1 – er is geen sprake van een afwijking.
  • Baker 2 – de borst voelt een beetje hard aan, maar ziet er verder normaal uit.
  • Baker 3 – de borst voelt hard aan en ziet er abnormaal uit. Er is nog geen sprake van pijn.
  • Baker 4 – de borst voelt hard aan, ziet er abnormaal uit en aanraken van de borst is pijnlijk.

 

Ok maar staat daar dan ook bij dat de prothese word vergoed, of staat er alleen vergoeding  capsulotomie of capsulectomie?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal morgen even kijken. 

Maar ik moet de goedkeuring volgens mij opnieuw aanvragen want ik denk dat hij verlopen is. Maar de pc waar ik vanmiddag met mijn vriendin was zei dat het volledig wordt vergoed. En ik moet vantevoren 700,- euro betalen dus komen er geen andere kosten bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok is goed hoor meid,kijk het inderdaad maar wel even goed na.

Want de ervaring die ik heb met operaties overmatige kapselvorming is alleen vergoeding operatie zelf,maar het zou mooi zijn als de kosten all in,  700  euro zijn, dat scheelt een berg.

 

En als de goedkeuring is verlopen dan moet inderdaad de pc even een nw aanvragen.

 

En even ter info, als je nu citeert en je zet je cursor gelijk onder het citaat kun je daar gelijk je reactie neerzetten, dan krijg je dus alles bij elkaar ,dus niet in het citaat zelf gaan staan, maar direct eronder.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben Maandag voor een intake gesprek geweest in een privékliniek in Waalre waar ik al mooie resultaten van vriendinnen gezien heb. Het heet Medisch Centrum Waalre. 

De pc heet Harm Hawinkels

Een schat van een man, die alle tijd voor je neemt en alles goed uitlegt. 

Ik heb al siliconen 380 cc maar mijn linker borst is kei hard geworden en rechts is wat gaan hangen. 

De linker wordt door het ziekenfonds vergoed, ik moet alleen de siliconen betalen. 

Ik wilde een maatje groter en meer bolling. 

Ik heb ze voor mijn borstspier, maar krijg ze nu achter mijn borstspier. 

Nadat hij alles opgemeten had kwam hij uit op 550 cc

En ik krijg Mentor ronde protheses.

ik moet 1100 euro bij betalen. 

De anesthesist heeft mij vanmorgen al gebeld, ik moest gisteren een hele vragenlijst invullen en alles was prima. 

Het zal April worden, Maart zit helemaal vol. 

Nou maar hopen dat het begin April wordt ha ha ha!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Prinses3512

 

He meis, 

 

Wat fijn dat je je zo goed voelde bij deze pc, dat is zo belangrijk.

 

En de kosten vallen ook enorm mee,scheelt natuurlijk ook dat de operatie vergoed word.

 

Ik heb je topics samengevoegd en de titel aangepast, zodra je een definitieve dag hebt dan kun je me hier even taggen en dan pas ik het aan in de titel,

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Prinses3512:

Maar je had gelijk de kosten voor de protheses moet ik voor allebij de borsten betalen. Maar 4100 euro of 1100 euro, dat scheelt nogal. 

Ik kan eigenlijk niet wachten. Ik ben al van alles aan het regelen want ik woon alleen met 3 Chihuahua's en 3 raskatten. 

Maar komt goed

 

Ja dat dacht ik inderdaad al, maar het is zeker een enorm verschil, moet je eens kijken wat je voor die 3000 kunt doen.

 

Nou je hebt gelijk, want je wilt toch zeker weten dat je diertjes goed verzorgt zijn, uitlaten en kattenbak dat gaat in het begin echt niet, mag je ook niet.

 

Maar is altijd wel een oplossing voor te vinden.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen achter in de tuin hun behoefte doen. Ze zijn heel klein en de hele tuin is van steen. Dus 1 van de buurvrouwen even de drolletjes oppakken. Maar mag je de eerste dagen ook niet bukken. Mischien kan ik ze zelf oppakken en de kattenbakken leeg scheppen is ook niet zwaar. En ik kan ook op mijn hurken gaan zitten. Volgens de pc mocht ik wel bukken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nou dat is helemaal mooi dan, dan hoef je niet met ze naar buiten.

 

Als jouw pc zegt dat je mag bukken, dan moet je eigenlijk altijd zijn advies aanhouden, maar wat wij hier toch wel adviseren is idd niet bukken, omdat de protheses op zo moment iets naar voren kunnen vallen, en omdat de eerste 6 weken het kapsel word aangemaakt, kun je maar beter heel erg voorzichtig zijn.

 

Op de hurken kan wel, maar als je maar goed op kunt staan, want je mag je natuurlijk niet afzetten met je armen.en als je je evenwicht verliest, dus ik zou idd dat even de eerste tijd aan de buurvrouw vragen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto was te breed om als profielfoto te nemen dus plaats ik ze even hier. En dan weet ik meteen hoe ik straks na mijn operatie foto's kan plaatsen. Als mijn Chihuahua's hier niet mogen staan omdat ze niks met borsten te maken hebben haal ik de foto wel weg. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat een moppies, nee hoor meis, dit is jouw topic, dus mag je gewoon posten hier, ik zou alleen voor je foto's van je borsten een prive album aanmaken (hoe je dat doet kun je lezen in de link in de status update) want alles wat je hier neerzet , komt openbaar, dus ook via Google, dit even ter info

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Prinses3512:

De foto was te breed om als profielfoto te nemen dus plaats ik ze even hier. En dan weet ik meteen hoe ik straks na mijn operatie foto's kan plaatsen. Als mijn Chihuahua's hier niet mogen staan omdat ze niks met borsten te maken hebben haal ik de foto wel weg. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

:45::45: die witte kijkt echt verveeld :45: 

 

( probeer de foto op deze pagina zo op te slaan op je aaipet ( bewaar afbeelding/klein formaat) Zou dan moeten lukken als profielfoto :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Desert-Rose:

Ah wat een moppies, nee hoor meis, dit is jouw topic, dus mag je gewoon posten hier, ik zou alleen voor je foto's van je borsten een prive album aanmaken (hoe je dat doet kun je lezen in de link in de status update) want alles wat je hier neerzet , komt openbaar, dus ook via Google, dit even ter info

xx

Ok dat is goed dat je mij dat verteld. Dan maak ik straks een privé album aan. Maar ik moet nog ruim 2 maanden wachten pffffffttttt:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.