Ga naar inhoud

Snoesje : 5 november 2010 : Dr. Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

ik ben Snoesje (echt waar dat ben ik echt, tenminste mijn man vind dat) Ik ben 34 jaartjes jong met twee schattige kinders die samen bij elkaar 3 jaar aan mijn borsten hebben gelurkt. Deze zijn nu in staat van hangen, ik vind ze niet mooi, sexy, niet staan. Ik wil dus nieuwere mooie borsten hebben. Na lang over na te denken (6 jaar!) heb ik afgelopen 31 augustus, bij het Velthuis kliniek in Eindhoven samen met dr. Hoogbergen de stoute schoenen aan getrokken om een intake gesprek te hebben en mij meer te laten informeren over het wel en wee van het hebben van nieuwe borsten. Goed samen mijn mijn man (hij was dapper hoor) hebben we een datum geprikt nml 5 november (aantaande!). Ik ben benieuwd, en het grappige is dat op de dag dat ik een afspraak had, "mamavandene" de ingreep had bij de zelfde dr. Hoogbergen. Mamavandene had haar ingreep om 09:00 uur en mijn afspraak was om 11:00 uur.

Goed wat ik denk hier te krijgen op dit forum is meer zekerheid, (ben nog wat onzeker) en meer voorbeelden hoe mijn nieuwe "tietjes" er uit gaan zien.

Kusjes,

Snoesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Snoesje

Welkom :)

dapper dat je de stoute schoenen al aan hebt gehad :D

en je weet ook al goed wat je wilt enzo,nog beter,goed voorbereid zijn doet goed en vreugde!

je intresse,s vielen me al op bij je avatar,want meer als de helft zijn ook mijn intresses :6:

erg spannend in november.

ik heb bij me eerste bv ook dual plane 375cc gehad,bijna zelfde als jou,iets meer dan,ik had dan wel anatomische.

het lag me niet,dus vandaar me stap naar een voor de sier plaatsing,waar ik dus nu vele malen blijer mee ben.

ik lees ook erg goede ervaringen met dual plane,en veiliger is het wel :6:

veel lees en post plezier op het forum.

en aftellen maar tot november...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snoesje,

Welkom! :)

Geloof ik best dat je een snoesje bent :P, hoe kan het ook anders met zo'n naam! Voel al spontaan een knuffel opkomen hihi! :7:

Fijn dat je een goed intake gesprek had met dr. Hoogbergen, en gefeliciteerd ook al met je datum! :64: 'k Verhuis je topic ook al meteen naar de operatieverslagen en zet alle info in je titel!

Veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met aftellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moontje, ik heb het met dr. Hoogbergen er over gehad, hoe de plaatsing e.d. ik heb veel info kunnen halen van dit fotum maar ook elders op het Internet. Gezien ik niet een van de dikste personen ben (60 kilo, maatje 38) en ook niet erg veel ruimte heb rond mijn borsten heeft dr. Hoogbergen geadviseerd dual plane te plaatsen. In eerste instantie wilde ik ook 375CC maar mijn man vroeg zich af of dit wel verstandig is, ik heb maar een breedte van 12 CM, dus wordt het plaatsen wel erg krap.

@mii18 dank je wel

@Eefje, dank voor het verplaatsen naar "operatieverslagen" was mijn topic al aan het zoeken. Enne knuffelen kan altijd ;):5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snoesje,

Toen jij je consult had, lag ik lekker uit te slapen van de operatie :141:

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de Velthuisliniek en dr. Hoogbergen.

Heb echt geen op- of aanmerkingen.

Ze hebben zelfs meteen de volgende dag in de ochtend gebeld om te vragen hoe ik de nacht was doorgekomen.

Echt super!

Ik heb je straks mijn WW gestuurd, kun je alvast even spieken.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel :141:

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snoesje,dual plane is ook best veilig hoor,geen angst voor randen :rolleyes:

tja ach,het is gek verdeeld onder ons,ik heb nu 750cc en heb nog ruimte zat,het verdrinkt bij me,dus ja,ben ook maar 1.63 en weeg 62 :blush:

en mezelf slank vind ik niet.

als je wilt mag je best eens spieken in me album,dan doe je maar ene pb of gil maar even(zachtjes he :153: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai leentje

heb je al enige idee hoe groot je wilt hebben?

tja...enne kant vindt best wel spannend....maar een ding is zeker de naam dr,hoogbergen komt wel naar voren dus...zit ik indergeval goed als ik zo gaat bekijken.

knuffels van snoesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Snoesje,

Nog maar 13 dagen he. Schiet al op!

Al een beetje zenuwachtig? Alle voorbereidingen al getroffen?

Ben erg benieuwd straks.

Ik kom nog even naar je topic terug straks om je succes te wensen :141:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weekend zijn we met het gezinnetje lekker er even spontaan tussen uit geweest. Ik wilde de herfst vakantie er al tussen uit maar mijn man kon inet ivm werk (vergaderingen, opleveringen, afspraken e.d.) maar afgelopen vrijdag toen hij thuis kwam hebben we spontaan besloten om even een weekendje met de kids er tussen uit te gaan. Landal gebeld en geboekt in Landal Mount Royal (Duitsland) ze moetsen even het park bellen om te vragen of dat wel zo kon (het was inmiddels 19:00 uur vrijdag) ja, het kon. Snel inpakken, en op weg gaan. Rond 02:00 kwamen we aan op het park, kids naar bed gedaan en gaan slape. De volgende dag wezen shoppen in het dorpje en stadje verderop (160 km) weer thuis aangekomen lekker gegeten in het restaurant en met de kids een filmpje gekeken. De volgende dag mountenbike (?!) gehuurd en door de bossen gefietst, de kids vonden het erg fijn en leuk. In de middag weer op weg naar huis (we konden eigenlijk tot maandag blijven) maar mijn man moest maandag weer werken en de kids naar school.

Vandaag is de slylist langs geweest voor mijn nagels (eens in de drie weken komt ze langs) in de middag ben ik gebeld door de consult van het velthuis kliniek, ik wordt aanstaande 5 november om 09:15 geholpen. Spannend! Ik hoop dat we op tijd daar kunnen zijn, het is ruim een uur rijden van ons huis naar eindhoven. Wordt nu wel heel erg nerveus en sta nu ook steeds vaker voor de spiegel met wat sinasappels in mijn nieuwe sport bh's, ik heb er al een aantal gekocht, mijn man heeft zelfs een keer boterham zakjes met water gevuld (precies op maat) echter mijn konderen vonden de zakjes en ik kon de grond droog maken.

haha, was ook grappig. Stond ik daar in die winkel, met een paar sport BH maatje 75D (!) (triumph, met extra bandjes zitten heerlijk) in mijn hand. De verkoopster vroeg nog aan mij, wil je ze niet even passen? alsof ze kon weten dat het eigenlijk niet mijn maat is. Ik zei nog nee is niet nodig, ze keek me aan haar ogen gingen richting mijn borst enzei daarbij je mag ze ruilen als ze niet passen... jaja, dacht ik, schiet nu maar snel op ik wil betalen...

Wil tevens ook even mijn verontschuldigingen aanbieden, ik ben niet al te vaak op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haii, leentje

ja, het gevoel dat het binnenkort gaat gebeuren maak me erg spannend.

ik heb nu als goed is alles in huis..sportbh, vestje en joggingsbroek..en medicijne heb ik ook opgehaald.

overmorgen begint ik alvast met grote schoonmaak in huis, dat betekent dat ik aantal weken niks kan doen. :44:

maar, dan kan ik ook rustig relaxen zonder enige probleem in huis.

Daarna, neemt mijn man het werk over in huis... :141:

ik zal zeker nog fotoos en verslagje plaatsen, zodra dit achter de rug is...

groetjes snoesje

p.s. wordt vervolgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdag 2 november, nog 3 nachtjes dan is het zover. Voor de kids heb ik al het eea geregeld. Mijn man heeft een week thuis werk en zal de kinderen gaan doen en ik kussens, films, voorraad eten (rotzooi) heb alles bij de hand. Ik ben er klaar voor. Zenuwachtig dat ben ik wel, ik weet het "Mama van Dene" mijn keuze mbt velthuis kliniek Eindhoven is een juiste keuze geweest, de mensen zijn daar goed en zorgzaam. Toch vind ik het eng dat er iemand aan mijn tieten zal gaan zitten, er met een mes in zal gaan snijden om vervolgens een silicone kussen er in zal gaan proppen. ....

Lees verder in mijn profiel pagina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha hoe je dat beschrijft over de operatie zelf....brrr, ik zou dat toch niet kunnen hoor, iemand opensijden en er iets inproppen.....maar ben wel blij dat andere mensen dat wel kunnen!!! :136:

Nog heeeeeeel even meid, en dan heb je ze......ik ben jaloers, ik wil ook over 2 dagen !!!!! Ach voor mij nog een weekje, is ook snel!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdag 2 november, nog 3 nachtjes dan is het zover. Voor de kids heb ik al het eea geregeld. Mijn man heeft een week thuis werk en zal de kinderen gaan doen en ik kussens, films, voorraad eten (rotzooi) heb alles bij de hand. Ik ben er klaar voor. Zenuwachtig dat ben ik wel, ik weet het "Mama van Dene" mijn keuze mbt velthuis kliniek Eindhoven is een juiste keuze geweest, de mensen zijn daar goed en zorgzaam. Toch vind ik het eng dat er iemand aan mijn tieten zal gaan zitten, er met een mes in zal gaan snijden om vervolgens een silicone kussen er in zal gaan proppen. ....

Lees verder in mijn profiel pagina

Ach meid daar merk je helemaal niet van :154:

Het is inderdaad een raar idee dat ze dat allemaal met je doen, terwijl je er niets van merkt!

Is maar goed ook dat je er niets van merkt :141:

Zo te horen, ben je er helemaal klaar voor!

Succes

Ik wacht op je verslag en natuurlijk de foto's

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.