Ga naar inhoud

Borstband Diana gabriels borsten ver uit elkaar


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben 2 weken geopereerd door dokter Peters via Diana Gabriels.

Nu was ik gisteren op controle en ik gaf aan dat mijn borsten erg ver uit elkaar staan.

Toen pakte Diana een borstband, duwde met harde druk mijn borsten naar elkaar toe en deed de borstband er mega strak omheen! Ik vloog bijna tegen het dak omhoog van de pijn! In mijn linkerborst kreeg ik een enorme pijnscheut het leek wel of er wat verschoof en deze pijn ging ook niet meer weg! Ze zei dat dat mijn borstspier was maar het voelt echt niet goed, vannacht zo'n helse pijn gehad en toen uiteindelijk de band afgedaan en toen ging de pijn langzaam weg.

Dit is toch niet normaal dat ze zo lomp met mijn borsten omgaat en ze zo hard tegen elkaar duwt?

Kan dit kwaad? Ik ben erg ongerust..

En helpt zo'n bad überhaupt wel om borsten dichter bij elkaar te krijgen?

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Anouk, dit klinkt wel heel belachelijk dat iemand dit doet!! Ik ben ook twee weken geleden geopereerd en moet er niet aan denken dat iemand zo ruw met mijn borsten zou omgaan! Idioot om zoiets te doen! Of het kwaad kan zou ik niet weten, kun je de chirurg nog spreken of gaat alle contact via die Diana? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maudje,

Ja echt heel erg! Ik baal er zo enorm van omdat ik zelf zo voorzichtig ben en ik ben zo bang dat ze nu wat verkeerds gedaan heeft.

Ja het vervelende is dat alle contact via Diana gaat en je de arts dus niet te spreken krijgt, pas na 3 maanden op een nacontrole..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zeg het moet toch niet gekker gaan worden met die DG !  eerst verzint ze maar tissues in de bh doen,en nu met geweld een borstband eromheen, die heeft echt een paar klappen van de mallemolen gehad hoor, heb hier echt geen woorden voor ! ( nou ja heb ik wel, maar dat staat niet zo netjes hier :P )

 

Een borstband is bedoeld om protheses te helpen met zakken, of om de protheses te fixeren ( dit laatste is meestal het geval bij anatomische protheses) dus die borstband lekker in de kast gooien, tenzij je pc zou zeggen dat je die moet gaan dragen.

Als je voor de operatie al borsten had die van nature iets uit elkaar staan, zal dit na de bv ook zo zijn,omdat een bv een vergroting van de voor situatie is, nu is het wel zo dat door de breedte van de protheses ze iets meer naar elkaar gaan staan, maar daar kun je pas iets van zeggen als de protheses helemaal zijn ingedaald.

 

Het kan zijn dat je borstspier inderdaad een enorme opdonder heeft gehad, maar het is ook zo, dat de protheses aan het inkapselen zijn, en als je op wat voor manier dan ook dat proces gaat verstoren, krijgt dat kapsel ook een opdonder, en beide zul je dan echt nog wel even voelen, maar de pijn moet wel weg zijn binnen een aantal dagen.

 

Hou even in de gaten of je borsten geen zwelling gaan krijgen, want dit zou kunnen betekenen dat er ( weer) vocht zit, of mocht je nu pijn blijven houden, of vreselijk ongerust blijven, dan zou ik bellen met de kliniek en er gewoon op staan dat je je pc te spreken krijgt.

 

xx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat DG niet de meest profecioneel Is! ! Bij de eerste gesprek komt ze super "deskundig" over om je te overtuigen de operatie via haar te laten doen en erna komt de ellende. 

Heb je het nummer van de pc niet gekregen de dag van operatie om contact met hem op te nemen in geval van nood?? 

DE is geen dokter hoor! Ze heeft niet eens in een "medisch richting" gestudeerd, dus zulke dingen moet je zeker met de pc bespreken en niet met haar!! 

Ik was bijna naar haar gegaan voor intake, maar werd constant afgebeld dat er te weinig animo was voor een bepaalde locatie... na 3 keer afbellen was het voor mij klaar met die DG!! 

Sterkte iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Auwww wat een ellende hoe is het nu ? 

Nog contact gehad met gabriels ? 

Of de dokter ? 

 

 

Op 14-2-2017 om 20:17 zei xstephx:

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat DG niet de meest profecioneel Is! ! Bij de eerste gesprek komt ze super "deskundig" over om je te overtuigen de operatie via haar te laten doen en erna komt de ellende. 

Heb je het nummer van de pc niet gekregen de dag van operatie om contact met hem op te nemen in geval van nood?? 

DE is geen dokter hoor! Ze heeft niet eens in een "medisch richting" gestudeerd, dus zulke dingen moet je zeker met de pc bespreken en niet met haar!! 

Ik was bijna naar haar gegaan voor intake, maar werd constant afgebeld dat er te weinig animo was voor een bepaalde locatie... na 3 keer afbellen was het voor mij klaar met die DG!! 

Sterkte iig

Ohh wat slordig heb over twee weken een afspraak ben benieuwd kon verschillende tijden kiezen in Uden hopelijk word die niet afgebeld door te weinig animo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje ik werd een dag voor mijn afspraak gebeld dat het niet door ging (na dat ik zo veel moeite had gedaan voor oppas voor de kinderen enz)... nu bij dr verdonck geweest en het voelde direct goed, word door hem geopereerd eind maart :D 

Ik heb absoluut geen vertrouwen in diana gabriels gezien het bij haar goed is als er geen complicaties zijn, mocht er iets gebeuren dan moet alles via haar gebeuren voordat je uiteindelijk bij de pc kan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.