Ga naar inhoud

Soon-larger : 21 maart 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

ik blijf graag anoniem maar ik kan vertellen dat ik 20 jaar jong ben :) ik ben 1.67 lang en weeg 58 kilo. Ik heb een 75B cup en ben in principe erg blij met de vorm, maar heb er altijd al van gevormd om grotere borsten te hebben.

 

22 januari een afspraak voor een consult gehad bij de praktijk Diana Gabriels. Dit was voor een borstvergroting bij Soma Ahmed.

 

5 februari heb ik een afspraak voor een intake met dr schellekens.

soma en ik twijfelden over 450 of 500 cc ronde prothese. Ik heb nu 75B en zou dan uitkomen op een volle d (dd)

 

ik heb me aangemeld op dit forum zodat ik meer ervaringen kon lezen over de operatie, over de praktijk en over dr schellekens en om gewoon te chatten met andere meiden wat zij mij aanraden.

 

ik ben erg benieuwd naar alle ervaringen en adviezen

 

liefs S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie
18 uur geleden zei Gizmootje:

Hoi ik lees graag mee, hoe was het gesprek met schellekens ? Nu duidelijk wat je gaat nemen? 

Mijn intake is over 2 weken ben beetje aan het rond lezen over de verschillende pc via gabriels 

Hey! Ja ging goed hoor, iets wat gehaast vond ik het omdat ik op zondag avond een afspraak had en alles liep helaas weer uit :( Maar alles was me wel al duidelijk en we hebben gewoon goed kunnen praten over de maat. Kon ook nog vragen stellen maar op dat moment was ik alles even vergeten haha! Dus hij belt me toevallig a.s. maandag om nog mijn laatste vragen te beantwoorden.

Ik had aangeraden gekregen om 450 of 500 cc te nemen en dit leek me ook al erg groot, maar met passen was het wel mooi. Dr schellekens zei dat er echt niet meer dan 375 in ging en misschien word het dus ook wel 350. TOen heb ik eindelijk een 3d laten maken en ik vind ze hartstikke goed zo! Moet echt niet groter hoor.. Ik weet niet hoe de consulent erbij kwam dat ik 450 moest nemen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar had je het gesprek met dr schellekens? 

Heb je voor dit gesprek en 3D ook kosten gehad of is dit all in ? 

Spannend zeg en gelukkig nog goed advies met pc schellekens voor de aantal cc ! Kun je beter nu al weten dan straks wakker worden met gedachten 500 cc en dan tegenvaller. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Gizmootje:

Waar had je het gesprek met dr schellekens? 

Heb je voor dit gesprek en 3D ook kosten gehad of is dit all in ? 

Spannend zeg en gelukkig nog goed advies met pc schellekens voor de aantal cc ! Kun je beter nu al weten dan straks wakker worden met gedachten 500 cc en dan tegenvaller. 

 

Ik had het gesprek in Barendrecht. Alles is gratis! Het eerste consult, het passen, een 3d en ook nog de eerste intake waarbij je de maat en risicos gaat bespreken!

zeker spannend!! Heb er vooral heel veel in in maar kijk wel erg op tegen de herstelperiode en vind het wel eng dat je zo lang moet wachten totdat het resultaat echt zichtbaar is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat herstel lijkt me ook moeilijk ik heb een kindje van bijna 3 en ben ook echt geen stilzitter... maar goed alles voor het mooie resultaat maar proberen te laten liggen. Een jaar staat er voor toch dat je het eindelijke resultaat hebt? Ik ben aan twijfelen in juni word ze 4 en zit ik me school brengen halen brengen halen of voor die tijd of evt na de zomer want heb in sept een vak geboekt. Had gehoopt voor juni nog te kunnen. April - mei. 

Heb een mooie foto op fb van dr schellekens gezien een foto van een rode bh die vind ik echt heel mooi

zo zou ik het ook wel willen. Heb jij die toevallig ook gezien ? 

Weet jij wat de wachtlijst is bij schellekens ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Gizmootje:

Ja dat herstel lijkt me ook moeilijk ik heb een kindje van bijna 3 en ben ook echt geen stilzitter... maar goed alles voor het mooie resultaat maar proberen te laten liggen. Een jaar staat er voor toch dat je het eindelijke resultaat hebt? Ik ben aan twijfelen in juni word ze 4 en zit ik me school brengen halen brengen halen of voor die tijd of evt na de zomer want heb in sept een vak geboekt. Had gehoopt voor juni nog te kunnen. April - mei. 

Heb een mooie foto op fb van dr schellekens gezien een foto van een rode bh die vind ik echt heel mooi

zo zou ik het ook wel willen. Heb jij die toevallig ook gezien ? 

Weet jij wat de wachtlijst is bij schellekens ?

 

Ja klopt... bij sommige is het na 3 maanden al mooi of 6 maanden en bij sommigen echt pas na een jaar! Maar goed.. wel voor een hele lange tijd haha! Maar t lijkt me mentaal wel lastig dat je allang bezig bent met sparen, wachten op de operatie en dan is het zo ver moet je toch nog wachten tot je het uiteindelijk echt ziet. 

 

Ik heb in januari en 5 februari intake gehad en je kan bij schellekens naar mijn idee heel snel geopereerd worden! Ik heb gekozen voor 18 maart omdat ik dan even vrij kan nemen van school en daarna een week vrij. Ik zou zelf kiezen voor zo snel mogelijk nu omdat anders moet je alle intake weer overnieuw doen en na de zomer heb je precies hetzelfde probleem weer denk ik... ik ga ook in mei al op vakantie maar dat was geen probleem.

 

ja die foto had ik ook gezien! Heel mooi! Vond het jammer dat er niet veel resultaten te zien zijn van hem maar ik heb er uiteindelijk toch wel een paar weten te verzamelen en het is gewoon echt wel een vakman!

 

zou leuk zijn als we allebei bij hem gaan! Houden we elkaar op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum, nog maar twee weekjes!! En welkom op het forum (dat kan ik bijna ook tegen mijzelf zeggen na een hele tijd van afwezigheid :P). Weet je inmiddels hoeveel cc je krijgt, ik zie de cc's nogal heen en weer vliegen in je topic namelijk. 



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Heb je foto's van resultaten ?

 

Ja ik heb wel foto's van resultaten maar het is niet de bedoeling dat ik die ronddeel...  Ik kan je wel vertellen dat ik contact heb gehad met @Lesley113 en via instagram kun je 2 resultaten zien en 1 van die meiden heb ik ook gesproken, staat volgens mij wel in de opmerkingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei marjon_nl:

Gefeliciteerd met je datum, nog maar twee weekjes!! En welkom op het forum (dat kan ik bijna ook tegen mijzelf zeggen na een hele tijd van afwezigheid :P). Weet je inmiddels hoeveel cc je krijgt, ik zie de cc's nogal heen en weer vliegen in je topic namelijk. 



 

Dankjewel!! Jaaa de tijd gaat echt snel, maar niet snel genoeg hihi!

Ja we hebben 375 cc staan en als dit toch niet blijkt te passen krijg ik 350.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal...

Vandaag dacht ik dat ik in een nachtmerrie was beland ... :(

ik zit al weken voor te bereiden op 18 maart.. werk en school afzeggen, dingen in huis halen, vriend zijn werk afgezegd en moeders ook..

gister zou ik ten eerste gebeld worden door dr schellekens om wat laatste vragen te beantwoorden. Heb de hele dag gewacht bij mn mobiel omdat ik zin had om de arts te spreken. Niks gehoord..... vandaag kwam dan toch het belletje en nam vrolijk op.... maar

 

ik kreeg het nieuws dat mijn operatie 18 maart bij dr schellekens niet door ging omdat de anesthesist mij niet had goedgekeurd omdat ik diabetes heb... terwijl de arts en consulent dit allang wisten en goedkeurden! De grond zakte letterlijk onder mijn voeten vandaag en ik huilde keihard en was in paniek! Ik zei dat ik dit echt niet vond kunnen en dat ik echt niet wist wat ik nou moest...... ze antwoordde alleen dat ze het vervelend vond en dag de arts mij gister pas had geanalyseerd... ik vroeg 'maar wat moet ik nu concreet??' 

Ze beloofde me terug te bellen en een andere arts te regelen

 

toen ze terugbelde was ik wat gekalmeerd en zei ze dat ze een andere arts had gemaild en die zou haar zsm terugmailen hoopte ze. Ze werkt donderdag weer en wil mij ook zelf verder helpen dus belt me dan sowieso terug, of ze nou wat gehoord heeft of niet. Ik zei dat ik echt alleen die week of de week daarna kon dus ze heeft me 'beloofd' dat te regelen.

klein lichtpuntje: dr kevin peters heeft zij gevraagd... 

maar nu lees ik hier dat er een lange wachtrij bij hem is! Dus ik hoop dat het lukt en dat ik niet even snel tussendoor wordt gepropt....

hopenlijk komt alles goed :(:( 

 

iemand dezelfde ervaring met diana gabriels? :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooo wat een ellende !!

 

snap dat je helemaal over stuur bent. Hopelijk ben je gekalmeerd en kan je morgen een goed bericht ontvangen en word je zo snel mogelijk geholpen in de door jou gewenste periode. Pffff ! 

Ik duim met je mee. 

Welke consulente heb je?

ik heb donderdag me intake.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis, wat is dit een teleurstelling,hoop echt dat ze iets kunnen regelen,aangezien dit toch weer een fout is van hun.

 

Maar ook bij Dr Peters zal het even afwachten zijn of hij wel de operatie wilt gaan doen, en of de anesthesiloog groen licht wilt geven.

 

Je bent echt niet de enige met diabetes die een bv krijgt, en natuurlijk is er altijd een klein extra risico, maar als arts en anesthesiloog goed op de hoogte zijn van jouw medische achtergrond kunnen ze daar gewoon op inspelen.

Helaas ben jij  niet de eerste die ze weigeren door diabetes.

 

Hoop dat je snel iets te horen krijgt,want deze onzekerheid en wachten is niet leuk.

 

xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Desert-Rose:

Jeetje meis, wat is dit een teleurstelling,hoop echt dat ze iets kunnen regelen,aangezien dit toch weer een fout is van hun.

 

Maar ook bij Dr Peters zal het even afwachten zijn of hij wel de operatie wilt gaan doen, en of de anesthesiloog groen licht wilt geven.

 

Je bent echt niet de enige met diabetes die een bv krijgt, en natuurlijk is er altijd een klein extra risico, maar als arts en anesthesiloog goed op de hoogte zijn van jouw medische achtergrond kunnen ze daar gewoon op inspelen.

Helaas ben jij  niet de eerste die ze weigeren door diabetes.

 

Hoop dat je snel iets te horen krijgt,want deze onzekerheid en wachten is niet leuk.

 

xxx

 

 

 

Bedankt voor je lieve berichtje... klopt... verschrikkelijk.. alles gergeeld en afgezegd.. 

Altijd weer die klote ziekte! Maar ik vind dat ze dit beter hadden communiceren met mij! Ze hebben namelijk altijd de indruk gegeven alsof het geen probleem was en juist dr Schellekens was hier bekend mee en was geen probleem heel gek!!

 

weet je toevallig waar het aan ligt of de anesthesiloog het goed keurt of niet? Ze hebben namelijk geen eens gegevens van hoe het gaat, ze weten alleen dat ik type 1 heb en welke medicijnen.. Overigens zijn mijn behandelend artsen beide akkoord dus dat is wel heel gek..

 

 

Op aanraden van mijn vriend ga ik morgen toch maar alvast Diana aan de telefoon proberen te krijgen zodat zij echt achter dr peters aan gaat.. wie weet.. zal wel meer uitpakken dan wanneer alleen de assistente 'Kelly' een mail stuurt denk ik.

 

ik hou jullie op de hoogte :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad nu heel zuur dat deze "klote "ziekte roet in het eten gooit, maar er zijn sommige klinieken/anesthesilogen die het risico niet durven te nemen, terwijl als je goed bent ingesteld er weinig aan de hand is,helemaal als jouw internist geen probleem ziet,  ze moeten je alleen iets anders in de gaten houden en soms iets meer handelingen om jouw bloedsuiker voor/tijdens en na de operatie stabiel te houden.

 

Van te voren moet je je HbA1c meting doorgeven,deze moet al een tijdje stabiel zijn, dit is de eerste voorbereiding, soms wilt een anesthesioloog het risico niet nemen,omdat je natuurlijk nuchter moet zijn en daardoor je bloedsuiker kan dalen ( hiervoor word dan normaal gesproken via infuus insuline gegeven)ook al spuit je bijv zelf niet. Na de operatie kan je bloedsuiker juist weer gaan stijgen, en ook dat moeten ze dan weer reguleren, en soms is de kans op complicaties iets groter doordat wondgenezing iets langzamer kan gaan.

Dit maakt dat sommige klinieken/anesthesilogen het niet zien zitten, omdat het eigenlijk te veel werk is,en ze dus meer tijd aan jou moeten besteden, laten we het daar maar op houden.

Dit komt ook voort uit het feit dat er per patient een bepaalde tijd staat voor een operatie, en de artsen dus beperkt zijn.

 

Een tijdje geleden was er ook hier iemand die door de diabetes daar niet geholpen kon worden en dit ook pas op het laatst hoorde, en zij is uiteindelijk naar Nio in het OLVG gegaan.

 

Maar waar ze niet bij stil staan is dat jij alles hebt geregeld,en dan bellen ze gewoon af.

Ze zouden daar eens een goede communicatie moeten vinden, waardoor dit soort informatie gelijk bij de desbetreffende arts/anesthesiloog terecht komt, voordat er een datum word afgesproken.dus eigenlijk dat er bij "risico "patienten eerst groen licht word gegeven en dan pas een operatie datum.

 

Want nu ben jij de dupe.

 

Nou meid, duimen maar dat Dr. Peters het wel voor elkaar kan gaan krijgen, en ik zou er zeker op staan dat het gewoon morgen allemaal geregeld gaat worden, zodat jij weet waar je aan toe bent.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Gizmootje:

Laat eventjes weten als je contact hebt gehad met de kliniek ben erg benieuwd.. en je hebt natuurlijk ook al de rekening betaald... 

Ja dat is het belachelijke! Alles is al betaald! En dan zo schofterig afbellen!

 

wat @Desert-Rose zegt... ze moeten dus al die dingen weten zoals hba1c en het is meer tijd.. maar ze wisten dit allang! Heb zelfs 3 keer gebeld dat ik als eerste geholpen wilde worden vanwege diabetes.. en ik heb never nooit mijn hba1c doorgegeven! Dus ze hebben gewoonweg geen tijd voor me... zeg dat dan gewoon! 

En precies wat je zegt @Desert-Rose, als ze nou eerst groen licht geven en dan pas wat afspreken.. maar nu ben ik de dupe!

 

Ik ga zo bellen en ik hoop dat ik Diana zelf aan de telefoon krijg, ik weet dat zij wel alles voor je wilt regelen dus dan regelt ze kevin peters maar in die week. Anders wil ik mijn geld terug dan zoek ik een andere kliniek.. betaal wel ietsjes meer dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soon-larger

 

Ja maar dat is toch gek, bij iemand met diabetes wil je toch HbA1c weten, dat is toch hartstikke belangrijk.

En precies, doordat je niet zolang nuchter kunt blijven houden ziekenhuizen/klinieken er altijd rekening mee dat je als eerste, of eventueel als tweede op de lijst staat.

En dan denk ik ook, doe eerst je werk,er zijn ook pc's die een brief of mail willen van internist.

 

Ben benieuwd meis, hoop voor je dat het hier door kan gaan, en anders idd geld terug, en een andere pc zoeken.

Met natuurlijk wel weer dat je niet weet hoelang je ergens anders moet wachten, en jij nu voor deze datum dingen hebt geregeld, wat een zooi.

Laat je niet ontmoedigen, je krijgt zowieso een bv,waar dat dan ook is, dat gaat gewoon gebeuren.

 

En je moet er gewoon op staan dat je DG zelf te spreken krijgt.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.