Ga naar inhoud

Hallo iedereen!


MaaikeVsk

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum dus ik ben er nog niet helemaal uit hoe het allemaal werkt, maar dat komt wel!

 

Ik ben 23 jaar en altijd zeer slank geweest. Dat is denk ik de reden dat ik altijd al kleine borsten heb gehad.

Ik dacht een paar jaar geleden nog even te wachten in de hoop dat mijn borsten nog ietwat zouden veranderen.

Maar nu ben ik 23 en nog altijd zeer ontevreden dus wil ik de stap zetten om een borstvergroting te doen.

Ik heb al wat opgezocht, veel gelezen op verschillende websites van klinieken en ik heb mijn eerste afspraak gemaakt op 24 februari bij dr Nelissen in de Global Care Clinic. Ik heb er al wat over gehoord en gelezen, maar dat was jammer genoeg niet altijd zeer positief. Dat betekent daarom niet dat het daar niet goed is natuurlijk, maar ik vroeg me af of er nog mensen zijn die ervaring hebben bij de Global Care Clinic?

 

Zoja, dan hoor ik het alvast graag!

 

Mvg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MaaikeVsk:

Ik heb er al wat over gehoord en gelezen, maar dat was jammer genoeg niet altijd zeer positief. 

 

Hoi en welkom op BF :) 

 

Hij staat er niet zo prachtig voor dat klopt maar als je keuze hebt uit talloze andere artsen die WEL goed zijn in revieuws, ...waarom dan toch hiervoor kiezen :106:

 

Mijn keuze was echt gebaseerd op kennis en kunde van een PC. Heb heel zn CV uitgeplozen en me gek gegoogled!! Uiteraard ook de complicatie topics gelezen om uit te vogelen of de nazorg goed was geregeld. Toen die combi positief was, pas mijn consult(s) gepland. Weet je, je bent er best lang mee bezig in je hoofd dus wil je ook de juiste man voor de job hebben ;) 

 

Als je in de zoekbalk de kliniek invoert zul je topics tegenkomen en ook meer info over je PC.  

 

Succes met oriënteren en Goodluck bij je consult!!

 

x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Dankje voor de goede raad!

Ik ben even verder gaan kijken en ben op dr Frans Straten gebotst in kliniek Heyendael.

Ik lees er enorm veel positieve ervaringen over en ook over dr Straten zelf vind je allerlei goeie dingen.

 

Dus ik ga ook een consult plannen bij kliniek Heyendael.

Bij welke PC ben jij geweest?

 

Groetjes en bedankt!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei MaaikeVsk:

 

Dus ik ga ook een consult plannen bij kliniek Heyendael.

Bij welke PC ben jij geweest

 

Frans van Sraten is een goeie ( idd rechtstreeks via Heyendael ivm de nazorg) Ben zelf bij Nio geweest :) 

 

Vergeet geen foto's mee te nemen van voorbeeldboobs naar je consult. En bespreek of het resultaat bij jouw ook haalbaar is.

x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.