Ga naar inhoud

Ervaringen Diana gabriels Breda of dokter Bosmans in Hasselt


Aanbevolen berichten

Heey iedereen, 

ik vroeg mij soms af of er iemand ervaring heeft met Diana gabriels in Breda? Ik wil men borsten niet weer voor een 2de keer laten verpesten. Dus aub goede en slechte ervaringen? Ik ben nu namelijk nog aan het afwachten of men vorige pc zijn fout gaat toegeven. Maar ik moet zowiezo terug onder het mes. 

Daarom dat ik al eens gewoon wou rond horen naar ervaringen van in Breda. Of ervaringen van dokter Bosmans in Hasselt?  

 

Groetjes Ellen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan zou ik cker niet via Diana gabriels gaan. Zij is maar een tussen persoon zonder medische achtergrond. Je kan beter rechtsstreeks gaan naar een pc. Wie is je pc nu?? Ik zou eens op consult gaan bij Straten, Nio of in België zit Verdonck. Deze staan oa hier goed aangeschreven

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Karin1985:

Nou dan zou ik cker niet via Diana gabriels gaan. Zij is maar een tussen persoon zonder medische achtergrond. Je kan beter rechtsstreeks gaan naar een pc. Wie is je pc nu?? Ik zou eens op consult gaan bij Straten, Nio of in België zit Verdonck. Deze staan oa hier goed aangeschreven

Nu heb ik Damen van in de Welnesskliniek. Verdonck zit daar ook maar ik wil daar absoluut niet meer geopereerd worden eigenlijk. Ik kan eventueel wel bij die andere kliniek waar Verdonck werkt eens gaan horen dan eventueel. Ook al is dat dan ook aan de kanten van Brussel dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei EllenXX:

Nu heb ik Damen van in de Welnesskliniek. Verdonck zit daar ook maar ik wil daar absoluut niet meer geopereerd worden eigenlijk. Ik kan eventueel wel bij die andere kliniek waar Verdonck werkt eens gaan horen dan eventueel. Ook al is dat dan ook aan de kanten van Brussel dacht ik.

Neeeeeeeeeeee (hihi) Niet Damen!! Sowieso niet de Wellnesskliniek voor dit soort zaken, echt niet!

Ik zou eens gaan bij dr. van Selms, of bij dr. Nio.
Dit zijn toch wel de pc's die meer ervaring hebben, ook in de reconstructie-chirurgie...
Je hebt wel een verwijsbrief plastische chirurgie nodig van je huisarts (dat heb je altijd nodig als je in een ziekenhuis op consult gaat)

Ga niet bij de 'goedkopere' klinieken. Ik zou het je ECHT afraden.
Als je bij Nio of van Selms in het OLVG-west (in Amsterdam) gaat, dan betaal je 3100 euro en ben je dus helemaal niet zoveel duurder uit.

Je wilt geen tweede keer ellende, toch?

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei best_boobie:

Neeeeeeeeeeee (hihi) Niet Damen!! Sowieso niet de Wellnesskliniek voor dit soort zaken, echt niet!

Ik zou eens gaan bij dr. van Selms, of bij dr. Nio.
Dit zijn toch wel de pc's die meer ervaring hebben, ook in de reconstructie-chirurgie...
Je hebt wel een verwijsbrief plastische chirurgie nodig van je huisarts (dat heb je altijd nodig als je in een ziekenhuis op consult gaat)

Ga niet bij de 'goedkopere' klinieken. Ik zou het je ECHT afraden.
Als je bij Nio of van Selms in het OLVG-west (in Amsterdam) gaat, dan betaal je 3100 euro en ben je dus helemaal niet zoveel duurder uit.

Je wilt geen tweede keer ellende, toch?

 

xxx BB

Nee ik wil zeker geen 2de keer ellende!!! tis zo al erg genoeg! Bedankt voor de tip, zal ik eens met men man bespreken maar kben er zeker van dat hij paar daagjes Amsterdam wel zal zien zitten ;) en eigenlijk gaat het bij mij maar over 1borst, de andere borst is prima in orde! Maar als ik dan toch terug de volle pot betaal ga ik ineens voor paar cctjes meer in beide :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.