Ga naar inhoud

Miss Pickwick stelt zich voor


MissPickwick

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Ik ben Miss Pickwick...

33 jaar, werk als grafisch ontwerper, heb al 15 jaar een lieve vriend en ben mama van 2 lieve jongens van 3,5 jaar en 10 maanden. Zoals je kunt lezen houdt ik van thee maar heb ik zelf ook 2 zeer teleurstellende theezakjes ;-) Ik ben altijd al tenger geweest en ben daar ontzettend blij mee, en zelfs na de 2 jongens had ik snel m'n maatje 34 weer! Maar na 2x ruim een half jaar met veel liefde en plezier borstvoeden is er niks meer over van m'n borsten.... Ik heb geen zin om me te laten opmeten maar ik gok 75AA.

 

Tijd voor actie. Ik wil najaar 2017 graag een operatie ondergaan en ben me aan het oriënteren op een arts, kliniek en mogelijkheden.... Zelf neig ik nu naar Velthuis Eindhoven ivm reistijd en denk ik aan Mr. Van Rappard of Mr. Van Tits (what's in a name) Graag hoor ik jullie reacties betreft deze kliniek en heren en/of andere adviezen.

 

Zo moet ik me dus ook nog volledig inlezen betreft protheses en ik heb nog nergens een gesprek gehad (omdat ik nog geen 6mnd gestopt ben met bv) Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hi Miss Pickwick,

 

Ben jij al war meer opgeschoten ondertussen? Al meer info? 

Ik ben me ook aan het oriënteren en wil over een poosje ook bij Velthuis in Eindhoven gaan babbelen en neig dan ook naar Van Tits of Van Rappard.

Ik ga je volgen :-)

Ik heb nu 70B (of een kleine 75B) en zit te denken aan 350cc erbij, liefst rond, achter de spier. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey @MissPickwick

 

Je zou de zoekbalk eens kunnen gebruiken en zoeken op Rappard of Tits. Dan vind je denk ik wel wat ervaringen.

Er is in ieder geval genoeg te vinden hier op het forum. Je kunt ok altijd meerdere consulten plannen. Dan heb je wat vergelijkingsmateriaal ;) Bij sommige is het meteen goed bij het eerste consult maar ik heb er 3 gehad en sommige nog wel meer. Je moet uiteindelijk kijken waar jij het beste gevoel bij hebt.

 

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.