Ga naar inhoud

Maur1 : 1 mei 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Maur1

Aanbevolen berichten

Ik ben Maureen en na veel afgevallen te zijn(ruim 50 kilo), zijn mijn borsten ook verdwenen. Ik heb in maart een consult met dr. fresow. Ik zou zelf graag een volle D cup willen. Ik zit nu op een lege 80B. Ik zit zelf te denken aan 400cc high profile. Ik krijg eerst nog een buikwandcorrectie en dan 2 maanden erna wil ik dus gaan voor de borstvergroting. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maur1 Hai en welkom op BF :) 

 

Gefeliciteerd met je gewicht nu want dat is een flink aantal kilo's wat je kwijt bent. Altijd jammer als de boobs dan minder vol worden in dit proces. Maar kan me goed voorstellen dat je de boel wil reviseren ;) Maakt het plaatje toch weer af! 

 

In de zoekbalk kun je de operatieverslagen terugvinden van je gekozen PC en hoe het herstel is verlopen met anderen mbt de bwc en bv. Hiernaast kun je altijd voorbeeldboobs meenemen naar je consult en vragen of het resultaat bij jouw ook haalbaar is. Het aantal CC zegt nu niet veel want misschien moet er wel meer/ minder in om de boel op te vullen om aan jouw wensen te voldoen. 

 

Spannende periode die eraan zit te komen .. Platte buik en boobs hihi

 

Succes straks op je consult :35: 

x

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vandaag op consult geweest bij Dr Fresow. Wat een vriendelijke man! Ik word 1 mei geopereerd. Ik krijg 400cc motiva HP. Ook nog 340 gepast maar dat vond ik te klein. Daarna de 400 en die vond ik perfect. Ik heb nu een lege 85B ik hoop dat ik op een kleine D ga uitkomen. Nu nog even 4 weken geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maur1

 

Hey hey, lees dat je een operatiedatum hebt :35: Fijn dat je een leuk consult heb gehad en nu lekker aftellen en voorbereiden erop! Betekent dit dat je de bwc erop heb zitten? Alles goed gegaan?

 

Zal @best_boobie voor je taggen om je titel aan te passen dan hoor je nu ook officieel bij de boobsclub :P Kun je al je vragen of ervaring met ons delen als je dat fijn vindt! 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd de buikwandcorrectie gehad 9 maart. Nu nog voor de mooie borsten gaan. Ik heb nu een lichte hang maar De Fresow gaf aan dat ik deze na de Ok kwijt ben^_^. Als het goed is ben ik van de zomer dan overal klaar mee. De borsten zijn dan de kers op de taart.:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!!
Nog maar een maandje en dan is het zover!

Ik zal je ook meteen even verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je hier ook al je verdere updates, zowel voor als na de operatie, kwijt :) Dan blijft het voor ons allemaal overzichtelijk :35: 

Succes met aftellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Maur1:

Ik heb idd de buikwandcorrectie gehad 9 maart. Nu nog voor de mooie borsten gaan. Ik heb nu een lichte hang maar De Fresow gaf aan dat ik deze na de Ok kwijt ben^_^. Als het goed is ben ik van de zomer dan overal klaar mee. De borsten zijn dan de kers op de taart.:43:

 

Oh dat klinkt fijn...lekker buikje en dan die kersen erop..hoppa!! Jouw zomer kan niet meer stuk hihi :beach: Mja tot die tijd rustig herstellen van je bwc want is ook niet niks!! 

 

Veel plezier met voorbereiden en op naar je boobs ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ik ga deze zomer voor het eerst in 15 jaar weer in bikini. Zoveel zin in. En idd nu herstellen van de bwc, heb heel veel last van zwelling en vocht. Hopen dat herberg is voor 1 mei. Wond geneest wel goed gelukkig.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poehee, 15 jaar is lang maar wel leuk vooruitzicht dat je weer vol zelfvertrouwen en tevreden erbij kan lopen. 

 

Lees vaak dat het even duurt voordat vocht en zwelling verdwijnt en het uiteindelijke resultaat van een bwc pas na enige maanden goed zichtbaar wordt. Meestal zijn de littekens ( bindweefsel) dan ook een stuk zachter en voelt het beter aan. Hoop dat het allemaal positief verloopt en 1 mei je kan concentreren op je boobs. Die hebben ook de nodige aandacht nodig in het begin hahaha ... Gekke wezens in de eerste maanden :P 

 

en....dan ben je nog niet klaar want dan begint die andere gekke verslaving...shoppen :kez_11::45: ... Leuke vooruitzichten!! 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.