Ga naar inhoud

Voorstellen


Noekieej

Aanbevolen berichten

Hi Girls,

 

Ik heb me aangemeld omdat ik heel graag een borstvergroting wil en me verder wil oriënteren via dit forum.

Op dit moment heb ik bergman clinics op het oog, omdat ik hele goede recensies lees, de voor en na foto's prachtig vind en er een goed gevoel bij heb.

Ze zijn wel erg prijzig, maar aangezien dit best wel een heftige ingreep voor mij is, wil ik er ook zeker van zijn dat ik in goede handen ben.

 

Zelf heb ik een a-cup waar ik totaal niet gelukkig mee ben. Ik verstop het liefst mijn borsten of ga de deur niet uit zonder m'n maximizer.

Omdat ik er helemaal klaar mee ben, mezelf zo ongelukkig te voelen over mijn borsten en er heel erg onzeker over ben, wil ik er graag iets aan gaan doen. 

Ik merk namelijk dat mijn kleine borsten heel veel situaties een stuk moeilijker maken; alle kleding die ik aandoe vind ik niet mooi genoeg staan; in de zomer vind ik het super eng om een topje te dragen, of een jurkje van een dunne stof, in bikini lopen is drama, ookal zit er push-up in, bij het sporten denk ik continu of m'n bh nog goed zit, ik durf me niet om te kleden in de dames kleedruimte enz. Ik heb een vriend en die vindt mij gelukkig prachtig zoals ik ben, maar ik kan het niet accepteren.

De reden van mijn kleine borsten is gedeeltelijk medisch, door een hypofyseaandoening, waardoor mijn borstweefsel niet verder ontwikkelt en mijn vrouwelijk hormoon erg laag is. Door deze aandoening voel ik mezelf niet helemaal af, niet helemaal vrouw, terwijl ik verder heel erg tevreden over mezelf ben. 

 

Qua operatie zit ik nu te denken aan een borstvergroting van 275 cc, anatomische protesen en dual plane geplaatst. Ik wil namelijk geen te rond en nep resultaat, niet te grote borsten (het liefst een mooie c-cup). Hebben jullie tips of aanvullingen voor mij? Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

heb je je al verdiept in een eventuele vergoeding? Als jouw borstweefsel minder dan 10 mm is en je geen borstplooi hebt kom je in aanmerking, aangezien het dit jaar in de basisverzekering is opgenomen.

 

ik heb afgelopen woensdag mijn eerste consult gehad bij dokter Luijendijk, diakonessehuis in Utrecht. Hij is trouwens ook werkzaam in de Bergman clinics (waar dezelfde operatie gemiddeld 10% duurder is).

Na een echo bleek ik 7 mm te hebben en is er nu een aanvraag gedaan bij mijn verzekeraar. Misschien ook voor jou iets om over na te denken?

 

ik ga trouwens voor ongeveer 350 cc, ook dual Plaine.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

 

Super bedankt voor je reactie! :) 

Nou ik kan er nog maar weinig over vinden. Een echte borstplooi heb ik inderdaad niet en hoe kan ik uitzoeken of mijn borstweefsel minder dan 10 mm is? Het zou super zijn als het vergoed kan worden daardoor!

 

O wauw, dat scheelt een hoop! Zou je mij sowieso op de hoogte kunnen houden over de vergoeding, dat zou echt geweldig zijn!

 

Op hoeveel komt 350 cc uit qua cup? Ik wil absoluut geen D-cup namelijk en ik denk dat je daar dan wel echt op uitkomt?

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! Ben zelf ook nieuw hoor! 

 

Neem eens contact op met je verzekeraar. Ik heb gewoon een afspraak gemaakt bij de chirurg en mijn situatie uitgelegd. Hij regelde de echo om te bepalen hoeveel mm ik had.

 

qua maat is het denk ik bij iedereen anders. 240 cc was Ok, maar 350 vond ik mooier staan en de chirurg vond het ook goed bij m'n lichaam passen. Ik hoop op een mooie C....

 

ik zal je op de hoogte houden. Chirurg kon Er nog niks over zeggen omdat ze er nog geen ervaringen mee hebben. Ik begreep dat hij 1 dame met hetzelfde verzoek voor mij had. Zij had 6 mm en krijgt het volledig vergoed! Zij zit bij zilveren kruis hoorde ik. Ik bij ditzo. Zou trouwens niet uit mogen maken aangezien het in de basis zit....

 

ik hou je op de hoogte. Ik vind het zo spannend!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi! 

ik ben dit jaar ook geopereerd bij bergman! is me uitstekend bevallen, vriendelijk, professioneel!

Erg fijn!! ik ben nu 8 wk. po en heb een 215CC dual plane, anatomisch gevormd. Ik heb op dit moment een 70C. en ik kom van een 70 aa af.

Ik wilde zelf ook absoluut niet te groot! en vind dit perfect bij me passen!

Laat je goed adviseren en doe vooral wat goed voelt voor je zelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoihoi! Sorry voor mijn late reactie! 

Klinkt heel goed, ook als iets wat ik wil. Hoe bevallen die anatomische protheses? Ik zit daar ook aan te denken, omdat ik het resultaat zo mooi vind. Ik wil niet dat mijn boosten te hoog komen namelijk. Wil dat het er nog redelijk natuurlijk uitziet!

 

Heb je toevallig ook ergens foto's geupload? Ben heel benieuwd naar het resultaat!! Ook als er andere meiden door Bergman zijn geholpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.