Ga naar inhoud

Welke cup is 325 cc geworden bij jullie? (Door pieter hupkens, Vlaardingen )


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

 

Mijn operatie is van de 7e naar de 11e verplaatst helaas. Naar pieter hupkens via kliniek diana gabriels, ik heb een kleine a70. Zijn er dames die ook 325cc ( ronde mentor protheses) heeft? En kan ik daar foto's van zien??? Welke cupmaat hebben jullie nu???

 

 

Dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Happymama:

Hey,

 

1cupmaat = ongeveer 150cc heb ik ergens op de forum gelezen. Is ook allemaal te zien wat je voorsituatie is, bij iedereen is het ook anders. Ik heb ook een 325cc achter de spier gekregen en zou moeten op een 75D komen, voorsituatie halflege 75C. Groetjes

sorry, dit klopt niet zomaar... niet bij elk merk en profile :)
Het is erg afhankelijk van het profile van de prothese.
Ik weet dat sommige pc's dit zeggen, maar dat is dan gebaseerd op de prothesen die zij vaak gebruiken (en zij weten dus de maten van die prothesen)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

sorry, dit klopt niet zomaar... niet bij elk merk en profile :)
Het is erg afhankelijk van het profile van de prothese.
Ik weet dat sommige pc's dit zeggen, maar dat is dan gebaseerd op de prothesen die zij vaak gebruiken (en zij weten dus de maten van die prothesen)

xx BB

Merci voor de info :) ben zelf een leek in de boobiesworld :D morgen pas 6dagn PO en morgenochtend mag het verband af :lol: xxx 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2017 om 17:14 zei ainovab:

Hoi dames!

 

Mijn operatie is van de 7e naar de 11e verplaatst helaas. Naar pieter hupkens via kliniek diana gabriels, ik heb een kleine a70. Zijn er dames die ook 325cc ( ronde mentor protheses) heeft? En kan ik daar foto's van zien??? Welke cupmaat hebben jullie nu???

 

 

Dankjewel!!

 

Hey,

 

Ik heb 325CC en nu cupmaat 70E. Ziet eruit als een C cup! 

Maar zoals je leest is het bij iedereen anders. Foto's plaats ik niet sorry ben er wel super happy mee hoor  :-) 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.