Ga naar inhoud

Advies pc


Aanbevolen berichten

Hey iedereen 

 

twee vragen waar ik mee zit:

 

Mijn pc adviseert dat ik 3 maanden dag en nacht een sportbeha draag. Ik lees overal 6 weken, maar hij benadrukte tijdens mijn controle dat dit echt 3 maanden moet. Ik vind dit een enorm lange periode. Nog iemand die dit moest doen? Zou ik na 6 weken echt niet s nachts de beha kunnen uitlaten?

 

slapen op de zij:

Mag ook niet gedurende 6 weken. Hoewel ik volledig pijnloos op mijn zij kan slapen raadt hij dit toch af ivm de hechting van het weefsel in de borst. Ik word echter vaak wakker op m'n zij en ben dan echt ongerust. Iemand tips hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet meer op m'n zij rol, maar toch comfortabel kan slapen? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Waarom zou je tegen het advies in willen gaan van je pc?
Hij is eindverantwoordelijke, en heeft de meeste ervaring met jouw soort borsten. Ik denk dat ie een goede reden heeft om jou dit advies te geven.. Zou me er dus ook aan houden. Zeker bij een borstverkleining is het belangrijk dat je borsten een goede ondersteuning krijgen

Op de zij slapen, mocht ik ook niet de eerste 6 weken. Is wel lastig als je een zijslaper bent, maarja.. je kiest zelf voor een operatie, dus dan kies je mijns inziens ook zelf voor het beste herstel, toch? ;) 
Ik had mijn hoofdsteun hoger staan. nou dan draai je dus niet makkelijk op je zij, dus dat zou een goede optie kunnen zijn. Er zijn ook bij thuiszorgwinkels zulke hoofdsteunen te leen, die je dan onder je matras zet, dus als jouw bed het niet heeft, kun je er daar een lenen.
Anders bed ophogen met een hoop kussens. En dan een kussen onder je knieen, dan schuif je niet helemaal naar beneden.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, best_boobie said:

Hoi hoi

Waarom zou je tegen het advies in willen gaan van je pc?
Hij is eindverantwoordelijke, en heeft de meeste ervaring met jouw soort borsten. Ik denk dat ie een goede reden heeft om jou dit advies te geven.. Zou me er dus ook aan houden. Zeker bij een borstverkleining is het belangrijk dat je borsten een goede ondersteuning krijgen

Op de zij slapen, mocht ik ook niet de eerste 6 weken. Is wel lastig als je een zijslaper bent, maarja.. je kiest zelf voor een operatie, dus dan kies je mijns inziens ook zelf voor het beste herstel, toch? ;) 
Ik had mijn hoofdsteun hoger staan. nou dan draai je dus niet makkelijk op je zij, dus dat zou een goede optie kunnen zijn. Er zijn ook bij thuiszorgwinkels zulke hoofdsteunen te leen, die je dan onder je matras zet, dus als jouw bed het niet heeft, kun je er daar een lenen.
Anders bed ophogen met een hoop kussens. En dan een kussen onder je knieen, dan schuif je niet helemaal naar beneden.

xx BB

 

Natuurlijk wil ik niet zomaar ingaan tegen het advies van de pc :-)

Het valt me gewoon op dat er overal 6 weken sportbeha wordt aangeraden en hij het dubbele aanraadt. Vraag me dan af waarom.

Maar goed, ik wil inderdaad wel zo goed mogelijk herstellen. Dus even doorbijten dan maar :-) 

 

Bedankt voor de tips ivm slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Vevana:

 

Natuurlijk wil ik niet zomaar ingaan tegen het advies van de pc :-)

Het valt me gewoon op dat er overal 6 weken sportbeha wordt aangeraden en hij het dubbele aanraadt. Vraag me dan af waarom.

Maar goed, ik wil inderdaad wel zo goed mogelijk herstellen. Dus even doorbijten dan maar :-) 

 

Bedankt voor de tips ivm slapen!

haha oke..
Maar wil je het 'waarom' weten, wat ik me goed kan voorstellen, dan zou ik het hem gewoon vragen :) Je kunt er alleen maar wijzer van worden :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
On ‎30‎/‎01‎/‎2017 at 7:34 PM, best_boobie said:

haha oke..
Maar wil je het 'waarom' weten, wat ik me goed kan voorstellen, dan zou ik het hem gewoon vragen :) Je kunt er alleen maar wijzer van worden :)

 

xxx

 

Ondertussen sinds afgelopen maandag 6 weken po en draag nog steeds netjes m'n sporbeha dag en nacht ;-)

Nu mag ik sinds maandag weer gewoon slapen zoals ik wil... maar vanmorgen opgestaan met een zere borst. Tepel aan de linkerborst doet pijn, ik zie er verder weinig speciaals aan. Misschien door toch te veel op m'n borst te liggen? Enig idee BB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Het zou te maken kunnen hebben met je lighouding idd, maar het zou ook zomaar nog bij je herstel kunnen horen.

Zenuwen gaan weer steeds meer gevoel doorgeven  en tepels kunnen dan tijdelijk overgevoelig worden helaas.

Heel vervelend,  maar eigenlijk niks anders aan te doen dan wachten tot het weer over is hihi.

 

Kan lang duren dat je af en toe nog dit soort klachten hebt. Echter niks om je zorgen over te maken :)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.