Ga naar inhoud

ChDV : BV : Eerste consult 14 oktober 2010 : Dr. Verpaele : coupurecentrum


ChDV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Euh, ik weet helemaal niets :66:, hihi, alleen waarom ik er niet voor koos, maar dat is voor iedereen zelf te beslissen hé! :rolleyes: Maar stuur je ook wel een pb Moon, hihi, aan ChDV had ik dacht ik al eens daarover gepbt?! Anders geef je maar een gilletje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Heyhey!

ok ladies, ik denk dat het een heel verhaal wordt :P

om het kort samen te vatten: Dr Demeyere raadde me iets totaal anders aan dan dr Verpaele.

Verpaele zei onmiddellijk 'dat wordt achter de spier', 220 links, 270 rechts. Beetje verschillend plaatsen en dat zou een gelijk reslultaat moeten geven (hiermee kom ik dan op een goeie B, kleine C, wat ik dus wil). Bij Demeyere aangekomen echter, deed hij eerst zijn uitleg over de verschillende prothesen en plaatsingen maar we legden al snel de klemtoon op die speciaal anatomisch gevormde prothesen met een zeer fijn randje zodat je de rand bovenaan niet zou zien (ik heb echt heel weinig van mezelf). Voor de spier dus. Was al een hele verandering in mijn hoofd aangezien ik me voordurend had gefocust op achter. Bon, uiteindelijk keek hij dan naar me en maakte wat aantekeningen en begreep hij dat ik echt écht weinig heb van mezelf. Het probleem nu is dat bij die anatomische je niet met het aantal cc kan spelen, je bekijkt de breedte en hoogte van je borst, het aantal cc bij die 2 afmetingen is dan gegeven door de fabrikant, je kan daar dus niet op kiezen. Hij mat me dus op en aangezien ik blijkbaar zo'n fijne bouw heb bovenaan kwam hij uit op prothesen van 165cc! Heel mssn kon hij een net iets groter formaat erin steken en dus iets meer cc (zo'n 180). Als je dan van bij dr Verpaele komt die er gemiddeld 250 in zou steken, kwam dat wel over als een teleurstelling! Hij zei dat ik echt niet meer plaats heb en dat het, voor de spier, dus maar met zoveel cc zal lukken. 2de optie die hij bij mij toch wil doen, als ik het echt per se wil, is achter de spier. Hier kan ik dus wel meer cc voor nemen maar de pc is echt niet voorstander en zegt dat het zeer onnatuurlijk gaat ogen, mssn zelfs als de borsten van een supergespierde bodybuilder...Maar met die 165cc kom ik wel slechts uit op max een B mssn zelfs grote A. Ok, nu heb ik echt niets, zelfs nog geen AA dus uiteindelijk is alles wel een verbetering maar toch ben ik bang dat ik met een grote A nog altijd niet tevreden ga zijn. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen. Voor de spier heeft wel meer voordelen, natuurlijker, soepeler etc maar met achter de spier kan ik groter gaan. Wat wel nog een groot verschil is, is de kostprijs :( de gewone ronde, achter de spier, 3000, de anatomische waar dr demeyere dus voorstander van is, 4500...Ik kan wat hulp of reacties van jullie dus wel gebruiken :P Wel ben ik ong 99pr zeker dat, als ik het laat doen (waarvan ik zo'n 90pr zeker ben) ik het uiteindelijk bij dr demeyere laat doen. Hij sprak dr verpaele op bepaalde ogenblikken echt volledig tegen maar op een of andere manier heb ik toch meer vertrouwen in hem.

Twijfels en nog veel researchwerk dus :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ChDV,

Goh, kan me je gevoel heel goed voorstellen, was bij mijn consult in eerste instantie ook wel wat teleurgesteld, zou ook maar 175 cc kunnen krijgen, misschien 200, maar dat was helemaal niet zeker. Zou hij ook tijdens de operatie bekijken, heb wel aangegeven dat ik graag die 200 wou, en is ook gelukt, maar had altijd gekund dat het toch die 175 was geworden, dat weet je niet op voorhand natuurlijk.

Je moet het ook zo bekijken, als je van Verpaele 220 cc achter de spier krijgt, hou je zo'n 180cc over (er verdwijnt zo'n 40cc bij achter de spier) dus eigenlijk is het niet echt zo'n groot verschil.

Wat wil je ook graag zelf? Ik wou wel heel graag voor de spier, dus heb ik deze kans om voor de spier te kunnen krijgen aangegrepen. Zet alle voor en nadelen voor jezelf op een rijtje en je gevoel over de twee consulten en bekijk wat voor jou persoonlijk belangrijk is.

Wens je veel wijsheid bij het nemen van je beslissing!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff wat lastig zeg meis....

Ik snap je teleurstelling hoor.. ik zelf zou toch voor die meer cc gaan, je zegt zelf al dat je niet tevreden zou zijn met een grote A.. Je doet het ook niet voor niks he?? Misschien toch maar voor achter de spier gaan?

Ik zou er nog heeel goed overna denken en inderdaad de voor en nadelen op een rijtje zetten... xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me volledig aan bij Eef dr reaktie.achter de spier verlies je ook wat,en achter de spier toont zeker bij slanke tengere dames een onnatuurlijk efect.

ook bewegen ze lastig mee en bij inspannig heb je kans(hoeft dus niet) dat ze verspringen een beetje(vind ik dus al niks)

denk er goed overna en plan desnoods een 2de consult in,kan en mag allemaal bij Artemedis :6:

hoop dat je er een beetje uitkomt...

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.