Ga naar inhoud

Op zoek naar nieuwe boobies ☺️


Nununu1980

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

ik ben nieuw op dit forum en wil me daarom graag even voorstellen.

ik ben 36 jaar en heb 2 kindjes. Ik heb erg lang borstvoeding gegeven (zoontje 2,5 jaar en dochtertje 3 jaar) en ben daarnaast ook veel afgevallen. Hierdoor ben ik van een volle DD naar een slappe zielige en lege c gegaan.

ik voel me zo niet vrouwelijk hierdoor!

ik ben me nu aan het inlezen in de mogelijkheden voor een lift.

mijn voorkeu gaat uit naar een lift dmv een vergroting, want ik heb met name het idee dat mijn borsten slap en leeg zijn. Ze hangen niet enorm.

 

nu lees ik veel goede verhalen over dokter Nio.

kan iemand mij zeggen wat een borstvergroting bij hem kost?

en wat zijn jullie ervaringen mbt het genezingsproces bij een borstvergroting?

Ik sport erg vee en zou het echt verschrikkelijk vinden als ik weken niets zou mogen doen.

wat is jullie ervaring hiermee?

 

ik hoop dat jullie me een beetje wegwijs kunnen maken!

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, 

 

Een borstvergroting met siliconen protheses kost 3100 euro en een borstvergroting met monobloc hydrogel protheses 3500 euro bij Nio in het OLVG West. Een uitstekende keus trouwens :P ik word 10 april door hem geopereerd. Consult kost 100 euro, dat gaat ten laste van je eigen risico. Je hebt hier een verwijsbrief van de huisarts nodig voor een consult. 

 

Nio werkt ook bij de Parkkliniek, maar die is een stuk duurder. Siliconen protheses vanaf 3940 euro en monobloc hydrogel vanaf 4420 euro. Een consult kost daar 50 euro. Plus een extra toeslag van 800 euro als je een borstvergroting met meer dan 500cc wilt. 

 

Herstel is bij iedereen verschillend. Ieder lichaam is immers anders en niet iedereen heeft een even hoge pijngrens. Ook kan je beroerd zijn van de narcose en erg moe door het herstel. Over het algemeen is het herstel bij een plaatsing voor de spier iets makkelijker/ minder pijnlijk qua herstel. Maar het verschilt echt per persoon.

 

Wat voor jou het beste en het mooiste resultaat geeft kan je het beste met Nio overleggen. 

 

Ik lees dat je kleine kinderen hebt, dat maakt het wel iets lastiger. Is er iemand die je kan helpen de eerste weken? Je mag niet tillen, geen repeterende bewegingen maken, geen armen boven de schouders, geen auto rijden etc. De precieze regels kan je hier op het forum vinden. 

 

In de operatieverslagen van anderen kan je veel informatie vinden. Je kan gericht zoeken via de zoekbalk. 'Nio' pakt hij niet omdat het maar drie tekens zijn. Je kan zoeken op SLAZ of OLVG zoeken om informatie en ervaringen over hem te vinden. Over herstel, soorten protheses etc. 

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes met de zoektocht! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Boobies, Nou dat is een duidelijk verhaal, bedankt.

 

Wow dat er zoveel prijsverschil zit tussen die twee locaties. Heb al n afspraak in Parkzicht staan maar misschien ook ff informeren nu in Amsterdam. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei moenmi:

Ha @Boobies, Nou dat is een duidelijk verhaal, bedankt.

 

Wow dat er zoveel prijsverschil zit tussen die twee locaties. Heb al n afspraak in Parkzicht staan maar misschien ook ff informeren nu in Amsterdam. :)

 

Ja, ik was daar ook erg verbaasd over. 

 

Graag gedaan hoor! Ben benieuwd hoe je consult gaat en wat ze je adviseren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.